[صفحه اصلی ]    
:: ::
بخش‌های اصلی
معرفی روابط عمومی دانشگاه ::
شبکه اطلاع رسانی -اطلاع یابی::
آرشیو اخبار وب دا::
شورای منطقه 1روابط عمومی::
اطلاعیه::
اطلاع رسانی::
فرهنگ سلامت::
آلبوم تصاویر::
سلامت و رسانه::
هفته سلامت::
خیریه های حوزه سلامت::
عملکرد واحد های دانشگاه::
پزشک خانواده ::
تسهیلات نوروزی::
پرسش شما-_ پاسخ ما::
سفر ریاست جمهوری::
طرح تحول نظام سلامت::
اطلاع رسانی و آگهی::
کرونا ویروس جدید::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
پیوند های مرتبط

پایگاه خبری- اطلاع رسانی وب دا 

وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران

روزنامه ها و نشریات محلی

,سایت و وبلاگ های روابط عمومی

بانک صادرات

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در زنجان

انجمن خیریه حمایت از بیمارانمبتلابه سرطان استان زنجان

جمعیت حمایت از بیماران ام اس استان زنجان

انجمن خیریه حمایت از سلامت روان استان زنجان

موسسه خیریه امدادگران عاشورا زنجان

کتابخانه مجازی پزشکی

..
اخبار وزارت بهداشت
..
:: استاندار زنجان: دی مردم از خدمات ارائه شده در حوزه سلامت سرمایه بزرگی برای مجموعه دانشگاه محسوب میشود ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۲/۵ | 

AWT IMAGE

  استاندار زنجان:

  رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده در حوزه سلامت سرمایه بزرگی برای مجموعه دانشگاه محسوب میشود

  به گزارش خبرنگار وب دا زنجان – مهندس انصاری استاندار زنجان در پنجمین روز از هفته سلامت در ویژه مراسم دیدار با خادمین عرصه سلامت، اعضای هیات رئیسه ،مدیران ،اعضاء هیئت علمی ،پزشکان و متخصصین و فوق تخصص های رشته های مختلف پزشکی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تبریک هفته سلامت به تلاشگران عرصه تامین سلامت مردم ،تاکید کرد : ارتقا سلامت مردم با اجرای طرح تحول نظام سلامت نقطه عطفی در فعالیتهای وزارت بهداشت ،در مان و آموزش پزشکی به شمار میرود

  وی تصریح کرد: با اجرای این طرح که تامین منابع مالی آن از طرف دولت بود شاهد بهبود خدمات ارائه شده به مردم و کاهش هزینه های مردم بودیم و آنچه که انجام شده که  زحمت اصلی آن بردوش کادر تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی استان بود موجبات رضایتمندی خوبی را فراهم کرد .

  استاندار زنجان تصریح کرد: در یک نظر سنجی که از مردم در مورد عملکرد دستگاههای اجرائی در استانهاصورت گرفت وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی با میزان بالای رضایتمندی در راس دستگاههای اجرائی قرار گرفت .وی افزود : قضاوت و وجدان عمومی جامعه این رضایتمندی را در مردم منعکس میکند و این دلیل خوبی است که معیار و ملاک قضاوت مردم  نحوه عملکرد دستگاههاست نه ابزار تبلیغی  و ارائه درست خدمات بهداشتی و درمانی رابطه مستقیم با قضاوت مردم دارد.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات دست اندر کاران حوزه سلامت استان گفت : باید تلاش کنیم این رضایت مندی در سطح بالائی باقی بماند و در این زمینه نیز باید با حمایت دستگاههای اجرائی استان از وزارت بهداشت خلاهای موجودپوشش داده شود و باید همه تلاش کنیم با کم کردن مشکلات این بخش که ارتباط مستقیم با کاهش مشکلات مردم دارد رضایتمندی از کلیت نظام حاصل شود .

  مهندس انصاری ارتقا ظرفیت تختهای بیمارستانی و گسترش عدالت درمانی را از جمله اهداف در این طرح مورد تاکید قرار داد و افزود :در ارتقا شاخصها نگاه موثر پر کردن فاصله ها است و باید تلاش کرد در شاخصها در حد سطح بندی خدمات در مانی فاصله های موجود ارائه خدمات در  مناطق شهری و روستائی به حداقل برسد و در مناطق تبعیضی در ارایه خدمات نباشد .

استاندار زنجان در پایان به کاهش تورم هزینه ها ای در مانی نیز تاکید نمود .

دفعات مشاهده: 794 بار   |   دفعات چاپ: 242 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان