[صفحه اصلی ]    
:: صفحه اصلی سایت دانشگاه ::
بخش‌های اصلی
ریاست مرکز::
روابط عمومی::
واحد مدیریت حوادث::
آمبولانس های دولتی و خصوصی::
حوزه عملیات::
آموزش::
اداره امور پایگاهها::
دبیرخانه کارگروه حوادث غیرمترقبه::
بهبود کیفیت::
اخبار::
اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات::
رفاهی و ورزشی::
اطلاعیه ها::
مقالات::
آمار و اطلاعات::
تماس با ما::
آلبوم تصاویر::
::
نظرسنجی
در صورت استفاده از خدمات اورژانس 115 استان زنجان میزان رضایت شما در چه حد می باشد؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
   
..
نظرسنجی درون سازمانی
..
:: پاسخگوی سامانه 1590 به شکایات اورژانسی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۳/۱۱ | 

پاسخگوی سامانه 1590 به شکایات اورژانسی

AWT IMAGE

دکتررضا دهقانپور رئیس اداره نظارت، بازرسی و ارزیابی عملکرد در خصوص سامانه پاسخگویی 1590 گفت : این سامانه به دستورمقام محترم وزارت در ابتدای سال 1395 در سراسر کشور رسما" پاسخگوی انتقادات ، پیشنهادات و شکایات مردمی در گروه پیش بیمارستانی شروع به فعالیت نمود .

دکتردهقانپور افزود: هموطنان عزیز در هرنقطه ای از کشور می توانند با شماره گیری 1590 در صورتی که انتقاد یا پیشنهاد و یا شکایتی از آمبولانسهای اورژانس 115 و یا آمبولانس های خصوص داشته باشند ، با مطرح کردن با کارشناسان و دریافت کد رهگیری در کوتاهترین زمان ممکن از نتیجه تماس خود مطلع می گردند.

دکتردهقانپور درادامه گفت : از مزیتهای این سامانه طرح سریع پیشنهادات ، انتقادات و شکایات اصلی مردم و پیگیری سریع آن از طریق همین مرکز پاسخگویی می باشد ،  این سامانه تحت نظارت مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور می باشد .

 


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی Emergency Operation Center

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی