سردر جدید پردیس مرکزی دانشگاه دوره یکساله معارف زندگی ساز <a href="http://www.zums.ac.ir/index.php?slc_lang=fa&sid=4">دانشکده پزشکی </a> مجتمع خوابگاهی پردیس دانشگاه مرکز همایشهای بین المللی روزبه - افتتاح  1386 مرکز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی-افتتاح 1386 <a href="http://www.zums.ac.ir/index.php?slc_lang=fa&sid=13">دانشکده داروسازی </a> زنجان پایتخت شور و شعور حسینی مسجد طه دانشگاه پژوهشکده بیماریهای متابولیک
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶
leader
webda
اخبار دانشگاه27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد .

AWT IMAGE

27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد .

سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و همنوایی و هم‌سازی آنها ارتباط دارد ، روابط عمومی‌ها می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند ..."

                                                                                                                   مقام معظم رهبری

عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی در سال 96

عناوین روزهای پنجمین هفته روابط‌_عمومی که از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه لغایت 2 خرداد سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود، اعلام شد.

🔴 روز اول: 27 اردیبهشت ماه 96- روابط‌عمومی؛ اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال 

🔴 روز دوم: 28 اردیبهشت ماه 96- روابط‌عمومی؛ فرهنگ و هنر

🔴 روز سوم: 29 اردیبهشت ماه 96- روابط‌عمومی؛ مسئولیت اجتماعی، نشاط و ارتقای سلامت روانی جامعه

🔴 روز چهارم: 30 اردیبهشت ماه 96- روابط‌عمومی؛ مردم و پاسخگویی

🔴 روز پنجم: 31 اردیبهشت ماه 96- روابط‌عمومی؛ اخلاق و سواد رسانه‌ای

🔴 روز ششم: 1 خرداد ماه 96- روابط‌عمومی؛ پژوهش و تولید محتوا

🔴 روز هفتم: 2 خرداد ماه 96- روابط‌عمومی؛ آموزش و نیازهای حرفه‌ای

بیانیه هیأت مؤسس خانه روابط عمومی استان زنجان به مناسبت روز روابط عمومی و انتخابات 

شاخص های روابط عمومی در پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی ما از دیرباز بویژه از صدر اسلام مبنای خوبی از زمان پیامبر اعظم (ص) داشته است و در طول تاریخ ظرفیت ها، جایگاه و اثر بخشی آن روز بروز رونمائی گردیده است و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همیشه مورد تأکید امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و مقامات ارشد بوده و حرکت رو به توسعه و اهمیت استراتژیک و راهبردی آن در حوزه حیات اجتماعی و حیات سازمانی به عنوان حرفه ای ارزشمند و اثر بخش مورد توجه قرار گرفته است که در نهایت با توجه به رویکرد علمی و قدمت 65 ساله در ایران با تلاش فعالان این عرصه 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید و فرصتی را فراهم نمود که همه ساله در هفته روابط عمومی بطور ویژه به مؤلفه ها و جایگاه و نقش روابط عمومی در عصر حاضر و مسئولیت خطیر آن در حوزه مدیریتی، ارتباطات، فرهنگی، اجتماعی و تنویر افکار عمومی پرداخته شود و امید است با تعامل بیش از پیش مدیران، سیاستگذاران، شاغلین عرصه روابط عمومی و اصحاب ارتباطات و رسانه روز به روز شاهد شکوفائی پتانسیل ها و توانمندیهای روابط عمومی باشیم.تا شاهد نوآوری، مشارکت منابع انسانی، مخاطب محوری، مشتری مداری، مردم داری، فرآیند گرائی ، و با مدیریت توأم با هنر و دانش به عنوان روابط عمومی سرآمد با کارکرد های متنوع آن  به عنوان حرفه ای تخصصی مطرح، تا بتوانیم رسالت های خود را در رفاه اجتماعی، توسعه گردشگری، حقوق شهروندی، افزایش سرمایه اجتماعی، رضایت مندی گروههای اجتماعی و پاسخگوئی به مردم عزیز با داشتن منشور اخلاقی در روابط عمومی ایفاد نماییم. در این رهگذر ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، اکنون که در سال 1396 هفته روابط عمومی مصادف با ایام انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شورای های اسلامی گردیده است و با عنایات خداوند تبارک و تعالی و با تأسی به آرمانهای امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و با حضور پرشکوه مردم در عرصه های مختلف در سالهای بعد از انقلاب اسلامی، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان دین مبین اسلام و این مرز و بوم نقش برآب گردیده است، امید است بار دیگر آحاد مردم فهیم و دیندار ایران اسلامی با حضور آگاهانه و با شور و شکوه، حماسه و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند و با بصیرت و بلوغ سیاسی اجتماعی و تجلّی اقتدار ملی و غیرت دینی بر جهانیان ثابت کنند ما همچنان با تمام وجود ایستاده ایم.