Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
معاونت ها::
دپارتمان ها::
اعضاء هیأت علمی دانشکده::
کتابخانه::
بخش های دانشکده::
برنامه مصوب آموزشی::
آیین نامه ها ::
تقویم ها::
دانشجویان::
لینک های مفید::
فرآیند های اعتبار بخشی::
صیانت از حقوق شهروندی::
بازرسی و رسیدگی به شکایات::
تماس با ما::
صفحه اصلی دانشکده::
::
تقویم شورای نمایندگان دانشجویان

تقویم  شورای نمایندگان
 دانشجویان
سه شنبه ها

ساعت: ۱۳/۳۰-۱۲/۳۰

ماه تاریخ
مهر 96/07/25
آبان 96/08/23
آذر 96/09/21
دی 96/10/26
بهمن 96/11/24
اسفند 96/12/22

..
آینده روشن با خانواده کتابخوان

..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اتوماسیون اداری

AWT IMAGE

..
آیین نامه

آیین نامه آموزشی

دوره کارشناسی

AWT IMAGE

..
اتوماسیون تغذیه

AWT IMAGE

سامانه ورود به اتوماسیون تغذیه

راهنمای رزرو غذا از طریق سیستم اتوماسیون تغذیه دانشکده پرستاری ابهر

..
فیش حقوقی
AWT IMAGE
..
آلبوم تصاویر

افتتاح دانشکده

بازدیدها

کتابخانه

پراتیک

آزمایشگاه

سایت فناوری اطلاعات

سمعی بصری و مولاژ

..
:: کارگاه اخلاق و عفاف و حجاب ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۲۶ | 

برگزاری کارگاه عفاف، حجاب و اخلاق اداری

ظهر روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۲۶کارگاه حجاب و عفاف و اخلاق اداری به مناسبت هفته عفاف و حجاب جهت کارکنان دانشکده با سخنرانی جناب آقای یوسفخانی کارشناس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده با موضوع اخلاق مداری و امر به معروف و نهی از منکر، با حضور سرپرست محترم دانشکده سرکار خانم شرفی، معاون محترم آموزشی و پژوهشی جناب آقای ابراهیمی، سرپرست محترم امور عمومی جناب آقای میرزائی،کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی در سالن کنفرانس دانشکده برگزار گردید. در این کارگاه ابتدا سرکار خانم شرفی پیرامون راهکارهایی جهت اخلاقمند نمودن دانشجویان و حفظ این مقوله تأکید نمودند. در ادامه جناب اقا یوسفخانی حفظ عفاف و حجاب را در جامعه مستلزم اجرای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه دینی هر مسلمانی برشمردند و اخلاق خوش و روی گشاده را عاملی مؤثر جهت رضایت و خشنودی ارباب رجوع در تعاملات اداری و اجتماعی دانستند.

AWT IMAGEAWT IMAGE

دفعات مشاهده: 147 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان