Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
بازگشت به صفحه اصلی::
معرفی مرکز ::
مجله توسعه آموزش پزشکی::
کتابخانه واحد EDC دانشگاه::
واحد برنامه ریزی آموزشی::
واحد ارزیابی و ارزشیابی::
واحد پژوهش در آموزش::
واحد دانش پژوهی آموزشی::
جشنواره شهید مطهری::
واحد آموزش پاسخگو::
واحد آموزش مجازی::
توانمند سازی اعضاء هیات علمی::
دفاتر توسعه آموزش (EDO)::
مرکز مهارتهای بالینی::
دفتر استعداد درخشان::
کمیته دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی::
المپیاد علمی دانشجویان ::
بخشنامه ها و آئین نامه ها::
دبیرخانه منطقه شش آمایشی::
اخبار و رویدادها::
سایت های مفید::
::
تماس با ما

مدیر مرکز

33156375 - 024

مسئول دفتر مدیر مرکز

33156349 - 024

ارزشیابی و برنامه ریزی آموزشی

33156365 - 024

ارزشیابی هیات علمی

33156352 - 024

پژوهش در آموزش

33156263 - 024

دفتر استعدادهای درخشان

33451031 - 024

مرکز مهارتهای بالینی

33430897 - 024

مرکز پزشکی پاسخگو

33525101 - 024

دفتر مجله

33156263 - 024

فکس مرکز

4220678 - 024

ایمیل مرکز

edc@zums.ac.ir

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کاربر گرامی مطالب سایت مرکز مطالعات را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: کارگاه تدوین راهکارهای طبابت ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۲۳ | 
کارگاه تدوین راهکارهای طبابت در تاریخهای 96/7/30 و 96/8/1 توسط آقای دکتر آرمین شیروانی برگزار شد.
برنامه کارگاه دو روزه تدوین راهکارهای طبابت بالینی(گایدلاین نویسی)
روز اول 30/07/96
موضوع زمان
اصول تصمیم سازی بالینی 9:30-8:30
معرفی انواع راهنماهای بالینی و مراحل تدوین راهکارهای بالینی 10:30-9:30
استراحت 11-10:30
تحلیل مساله و تعیین اولویت راهکارهای بالینی 12:30-11
نهار ونماز 13:30-12:30
تحلیل اثربخشی (اهمیت پیامدها واندازه اثر) 15:30-13:30
پرسش و پاسخ 16-15:30
 
روز دوم 1/08/96
موضوع زمان
تدوین سناریوها 9:30-8:30
طراحی سوال 10:00-9:30
کار گروهی طراحی سوال و تدوین سناریو 10:30-10:00
استراحت 11-10:30
تحلیل چند معیاره و اجماع 12:30-11
نهار ونماز 13:30-12:30
تحلیل نتایج شواهد (ریشه یابی اختلاف شواهد) 15:00-13:30
تحلیل نتایج اجماع 16:00-15:00
 
دفعات مشاهده: 817 بار   |   دفعات چاپ: 50 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر