Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی ::
اخبار بیمارستان::
ریاست بیمارستان::
بخش های درمان::
بخش های پاراکلینیکی::
خدمات الکترونیک و واحد IT::
معرفی بیمارستان::
نقشه بیمارستان::
پیشنهادات و انتقادات::
نوبت دهی::
آموزش به بیمار::
آموزش همگانی::
برنامه ماهانه پزشکان::
خیرین::
تماس با ما::
::
سامانه کارکنان
..
فیش حقوقی
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد مطالب سایت چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
اوقات شرعی
..
:: شرح وظایف مدیر بیمارستان الغدیر ابهر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۲۳ | 
شرح وظایف مدیر بیمارستان الغدیر ابهر
  • مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی منابع انسانی، مالی , و منابع پشتیبانی بیمارستان
  • اتنخاب مسئول مجرب و صالح در بواحد های  مختلف بیمارستان و پیشنهاد جهت احراز
  • هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی
  • کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
  • تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
  • تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت ریاست بیمارستان
  • نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
  • ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  • تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
  • ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
  • نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  • مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
  • ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
  • پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
  • پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
  • پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی
  • نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی
  • سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  • صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
  • نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
  • جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
  • مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
  • برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
دفعات مشاهده: 319 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر