Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی ::
اخبار بیمارستان::
ریاست بیمارستان::
بخش های درمان::
بخش های پاراکلینیکی::
خدمات الکترونیک و واحد IT::
معرفی بیمارستان::
پیشنهادات و انتقادات::
نقشه بیمارستان::
فرم میزان رضایت::
نوبت دهی::
پیشگیری و کنترل عفونت::
آموزش به بیمار::
آموزش همگانی::
برنامه ماهانه پزشکان::
خیرین::
تماس با ما::
بیانیه حریم خصوصی::
بیانیه سطح توافق خدمات::
ارتباط با بیمار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد مطالب سایت چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: واحد IT بیمارستان الغدیر ابهر ::
 | تاریخ ارسال: 1397/4/31 | 

شرح وظایف واحد فناوری اطلاعات بیمارستان الغدیر ابهر

بخشی از وظایف :
1- اجرای کامل بسته های تحول نظام سلامت(بخشنامه ها و دستورالعمل های وزرات بهداشت و درمان) -بر روی سیستم HIS مرکز و به روز رسانی دائمی آن
2 - مسئول سیستم H.I.S بیمارستانی (پشتیبانی ،آموزش،تعاریف، رفع ایرادات ،و...)
3- مسئول اتوماسیون اداری ( پشتیبانی ،آموزش، رفع ایرادات ،و...)
4- پشتیبانی فنی و سخت افزاری کلیه ادوات رایانه ای موجود در بیمارستان (کامپیوتر ها ، پرینترها ،سرور هاو...)
5- پشتیبانی نرم افزاری کلیه کامپیوتر ها و نرم افزارهای اداری و بیمارستانی( مثل حسابداری تعهدی ، آنتی ویروس ها ، سیستم عامل ها و...)
6- مسئول شبکه داخلی (شامل پشتیبانی شبکه داخلی بیمارستان ،رفع ایرادات شبکه ، سویچ ها و اتصالات و... )
7- پشتیبانی از سیستم PACS ( سیستم ذخیره کامپیوتری گرافی - سیتی اسکن و بایگانی آن)
8- آموزش به پرسنل اداری و درمان در زمینه امور رایانه ای و نرم افزاری
9- پشتیبانی از تایمکس های ورود و خروج پرسنل
10- بررسی درخواست های خرید تجهیزات کامپیوتری و موارد مرتبط، اعلام نظر کارشناسی مربوطه
11- مسئول سایت اینترنتی بیمارستان(به روز رسانی و درج مطالب با هماهنگی کامل روابط عمومی بیمارستان و ریاست و مدیریت)
12- پشتیبانی کامل کاربران اینترنت بیمارستان و ارتباطات موجود با دانشگاه متبوع
13- ارتباط کامل با واحد فنآوری اطلاعات دانشگاه متبوع و هماهنگی در زمینه رعایت اصول و استانداردهای فناوری اطلاعات و تابیعت از خط مشی دانشگاه
14-پشتیبانی کامل دوربین های امنیتی و سیستم ضبط تصاویر
15- ارسال پرونده های بستری و تحت نظر به سامانه سپاس پس از رفع کلیه نواقص
16- پشتیبانی از سیستم POS های بیمارستان و وضعیت اتصال به HIS
17- پشتیبانی از سیستم نوبت دهی مکانیزه حضوری، تلفنی و اینترنتی کلینیک تخصصی
18-در ساعات غیر اداری به طور On Call در کلیه موارد فوق و در تمام ایام هفته با بیمارستان همکاری به عمل می آید
19 - عضویت در کار گروه فناوری اطلاعات و سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان
20-مسئولیت پشتیبان گیری از اطلاعات سیستم H.I.S ، سیستم PACS و نرم افزار های کاربردی دیگر
دفعات مشاهده: 344 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر