Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: ::
بخش‌های اصلی
معاون آموزشی ::
مدیریت امور آموزش ::
مدیریت تحصیلات تکمیلی ::
مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ::
مدیریت امور هیئت علمی ::
هیات ممیزه دانشگاه ::
واحد آموزش مداوم ::
واحد توسعه تحصیلات تکمیلی ::
اعضای هیٱت علمی دانشگاه ::
آیین نامه ها و مستندات ::
تقویم آموزشی ::
رشته های دانشگاه ::
انتخاب واحد و کارنامه اینترنتی دانشجویان::
آرشیو اخبار ::
اطلاعات برای ....::
مقالات و مطالب مفید آموزشی ::
پرسش وپاسخ ::
::

 AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
زیربخش‌های پایگاه
..
آخرین مطالب بخش
:: اطلاعیه مراحل مصاحبه رشته نیمه متمرکز فوریتهای پزشکی ورودی ۹۷
:: خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی ناجا
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: ارتباط رسانه ایی آبان ماه 97
:: کلاس آموزشی طبخ آبزیان بمناسبت هفته سلامت زنان در شهرستان خدابنده
:: نظام سلامت در رسانه‌های گروهی (29 مهرماه 1397)
:: نشست مشترک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با رؤسای شبکه‌های تابعه و کارشناسان مسئول معاونت بهداشت درحال برگزاری است
:: برنامه آموزشی طبخ آبزیان با شعار زنان مدیران تغذیه خانواده از مزرعه تا سفره
:: مجلس یادبود سعیده فقیده هاجر مرادی در مسجد طه دانشگاه
:: برگزاری کارگاه به روز رسانی چک لیست های کارآموزی و امتحان دروس بهورزی در شهرستان خدابنده
..
لیست

 لیست

..
:: اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۶/۲۲ | 
 اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۳۹۷
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان


 نکته : برای مشاهده نسخه به روز شده اطلاعیه دکمه f۵ را انتخاب کنید تا صفحات به روز شده بار گذاری گردند.

 
  با استعانت از درگاه ایزد منان و ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت روز افزون برای کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خواهشمند است، طبق جدول زمانبندی و فرآیند مشروحه ذیل جهت ثبت نام اقدام نمایید .
   تذکر: در صورت عدم ثبت نام الکترونیکی امکان تخصیص رکورد و تکمیل مراحل ثبت نام وجود نخواهد داشت.
الف


 
 درصورتیکه موفق به دریافت کد رهگیری
نشده اید بخش پرسش پاسخ را مطالعه کنید

 از تاریخ ۹۷/۶/۲۴ لغایت ۹۷/۶/30
در صورت وجود هرگونه سوال یا اشکال از طریق لینک پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح کنید . در اولین فرصت به سوالات شما پاسخگویی خواهد شد .
ب
  •  کنترل مجدد نتیجه ثبت نام الکترونیکی :
دانشجویان گرامی جهت اطمینان از  نتیجه ثبت نام الکترونیکی و رفع نواقص احتمالی مدارک ارسالی ، پیام های ارسالی در بخش ورود به ثبت نام الکترونیکی را مجددا بررسی نمایند.
پیش از مراجعه حضوری
  ج
  •  ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک:
ضروری است دانشجویان گرامی با در دست داشتن اصل مدارک درخواستی و اسکن تهیه شده در قالب لوح فشرده(CD) با قید نام و نام خانوادگی و رشته بر روی CD  جهت ثبت نام حضوری در روزهای  ۹۷/۷/۱ لغایت ۹۷/۷/۴  طبق جدول زمان بندی رشته ها  به آدرس ذیل مراجعه نمایند. مسیر ۱: زنجان جاده گاوازنگ بالاتر از بیمارستان آیت الله موسوی دانشگاه علوم پزشکی زنجان جنب مسجد طه
کتابخانه قلم چی 
مسیر ۲: زنجان شهرک کارمندان انتهای خیابان مرحوم مهدوی  جنب مسجد طه کتابخانه قلم چی 
زمان مراجعه : ساعت  ۸/۳۰ صبح تا ۱۳ بعد ازظهر
 خواهشمند است از مراجعه حضوری به دانشگاه پیش از تاریخهای ذیل خودداری فرمایید .
۹۷/۷/۱ رشته های : داروسازی(روزانه و پردیس) - تکنولوژی پرتو شناسی -  مامایی ( پیوسته ) -  بهداشت محیط
۹۷/۷/۲ رشته های :
پزشکی ( روزانه و پردیس ) -  اتاق عمل -  علوم تغذیه
 ۹۷/۷/۳  رشته های : دندانپزشکی(روزانه و پردیس ) – پرستاری زنجان پرستاری ابهر
۹۷/۷/۴رشته های :
هوشبری -   علوم آزمایشگاهی - کاردرمانی - مامایی ناپیوسته- بهداشت حرفه ای  بهداشت عمومی


 
 
توجه به نکات ذیل ضروری است :

 
  • جهت سهولت در انجام فرآیند ثبت نام الکترونیکی و حضوری ، فرم های ثبت نامی بانضمام مدارک شناسایی درخواستی قبل از شروع ثبت نام، اسکن و تکمیل گردیده تا سریعاً بارگذاری شود.
  • به همراه داشتن  CD   اسکن شده با ثبت (نام و نام خانوادگی و رشته بر روی CD )و همچنین سایر مدارک اعلام شده جهت  ارائه در زمان ثبت نام حضوری ضروری است.
  • دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی مطالعه نمایند (در مورد مشمولان غایب به هیچ وجه ثبت نام صورت نمی گیرد) : برای دانشجویان پسر که مشمول صدور معافیت تحصیلی می باشد  ضروری است فرم «گواهی اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان» را از قسمت فرم های ارائه شده دریافت و جهت تأیید به دبیرستان محل تحصیل پیش دانشگاهی خود  ارائه  نمایند و فرم تأیید شده را  در هنگام ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند. در زمان ثبت نام حضوری برگه صدور معافیت تحصیلی  جهت ارائه به پلیس + ۱۰ صادر خواهد شد.  دانشجویان  ملزم می باشند پس از مراجعه به پلیس +۱۰ و دریافت فرم مجور ثبت نام موقت صادره از پلیس + ۱۰ فرم را در روزهای ثبت نام به کارشناس نظام وظیفه و یا در صورت عدم امکان ارائه فرم در روزهای ثبت نام حداکثر تا ۱۵/۷/۹۷ به آدرس زنجان بلوار آزادی دانشگاه علوم پزشکی طبقه دوم معاونت آموزشی اداره آموزش  تحویل نمایند.
=================================================================
* مدارک پذیرفته شدگان دوره های روزانه  و  پردیس خودگردان و سهمیه ۳۰ % بومی جهت ثبت نام حضوری به شرح ذیل می باشد.
* مدارک پذیرفته شدگان کلیه رشته ها جهت ثبت نام حضوری:
خواهشمند است تمامی پذیرفته شدگان نسبت به آماده سازی مدارک ذیل اقدام نموده و در زمان ثبت نام الکترونیکی اسکن مدارک مذکور را بار گذاری کرده و هنگام مراجعه حضوری اصل مدارک و CD  را به همراه داشته باشند:
  • دریافت و تکمیل کلیه فرمهای ثبت نام و بارگذاری فرم ها  پس از تکمیل اطلاعات در قسمت ثبت نام الکترونیکی
  • (توجه: برای دانشجویان پردیس خودگردان نیازی به تکمیل و بارگذاری فرمهای شماره ۱ و ۴ و ۶  نمی باشد.)
  • اصل و تصویر شناسنامه از تمامی صفحات
  • اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو در یک صفحه )
  • عکس پشت نویسی شده ۴ قطعه
  • اصل گواهی پیش دانشگاهی و یا گواهی موقت ممهور به مهر پیش دانشگاهی
  • اصل دیپلم و یا گواهی موقت ممهور به مهر دبیرستان
  • اصل کارنامه پیش دانشگاهی
  • اصل ریز نمرات دوره سه ساله
  • تصویر حکم مرخصی سالانه و یا موافقت بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت
  • گواهی پایان طرح نیروی انسانی برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی
  • معرفی نامه برای بهیاران پذیرفته شده با تأیید دفتر پرستاری محل خدمت دال بر ۳ سال سابقه خدمت دولتی یا غیر دولتی
  • مدارک وضعیت نظام وظیفه ( جهت دارندگان کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم )  
  • اصل و تصویر دفترچه خدمات درمانی -تأمین اجتماعی ارتش و غیره در صورت وجود
  •   قبض پستی (اقدام جهت تأییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی  یا دیپلم متوسطه) برای پذیرفته شدگان دارای دیپلم نظام قدیم )
  • مراحل اقدام جهت صدور تأییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه ( نظام قدیم ): با در دست داشتن تصویر مدرک پیش دانشگاهی  یا دیپلم متوسطه (نظام قدیم )  با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت در محل اقامت خود  و با راهنمایی متصدی دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ارسال تأییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم خود اقدام نمایید. دفاتر پیشخوان درخواست تأییدیه را به آموزش و پرورش ارسال کرده و تأییدیه  توسط آموزش و پرو ش به صورت محرمانه به آدرس دانشگاه ارسال می شود) آدرس پستی جهت ارسال تأییدیه ها : زنجانبلوار آزادیدانشگاه علوم پزشکیمعاونت آموزشیکد پستی ۴۵۱۵۶۱۳۱۱۳)
  • اصل فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال بابت صدور کارت دانشجویی به شماره حساب سپهر ۰۱۰۵۵۲۷۴۹۲۰۰۱ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۷۰۷۹۹  (بانک صادرات) به نام رابط درآمد آموزشی به نام رابط درآمد معاونت آموزشی
  •  اصل فیش واریزی به مبلغ ۳۰۰/۰۰۰ ریال بابت شارژ دو هفته غذا به شماره حساب  ۲۱۹۸۵۶۲۵۱۰۰۰۹ بانک صادرات شعبه آزادی زنجان ، کد شعبه ۹۰۰ به نام معاونت دانشجویی- عدم ارائه فیش بمنزله انصراف از دریافت غذا می باشد (فقط ورودی های نیمسال اول واریز کنند)
  • لطفاً از مدارک دبیرستانی خود به تعداد کافی کپی تهیه و جهت ارائه به همراه داشته باشید.
  • ارائه تعهد نامه محضری تنظیم شده  در دفتر اسناد رسمی برای  پذیرفته شدگان رشته های دوره روزانه سهمیه تعهد ۳۰ % بومی دارای تعهد خدمت (جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت توضیحات مراجعه نمایید.)
  • ارائه فیش واریز شهریه برای دانشجویان پردیس خودگردان (جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت توضیحات مراجعه نمایید.)
  • ارائه تعهد شهریه تنظیم شده در دفتر اسناد رسمی بر اساس مبلغ وثیقه اعلام شده برای دانشجویان پردیس خودگردان (جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت توضیحات مراجعه نمایید.)
 
==================================================================
*توضیحات مربوط به  پذیرفته شدگان رشته های دوره روزانه سهمیه تعهد ۳۰ % بومی دارای تعهد خدمت جهت ثبت نام حضوری :
پذیرفته شدگان سهمیه ۳۰% بومی قانون عدالت آموزشی علاوه بر مدارک کلی ارائه شده ملزم به ارائه مدرک ذیل نیز می باشند  
  • ارائه تعهد نامه محضری تنظیم شده  در دفتر اسناد رسمی
  • پذیرفته شدگان سهمیه ۳۰ % بومی (کد رشته های ۱۷۲۵۸ و ۱۷۲۵۹ دندانپزشکی زنجان ،  ۱۷۲۵۲-۱۷۲۵۳-۱۷۲۵۴-۱۷۲۵۵-۱۷۲۵۶-۱۷۲۵۷ پزشکی زنجان ، و ۱۷۵۶۹-۱۷۵۷۰-۱۷۵۷۱-۱۷۵۷۲-۱۷۵۷۳ ، ۴۹۰۷۶ و ۴۹۰۷۷ داروسازی استان مرکزی) ملزم به تنظیم تعهد محضری )از اینجا دریافت کنید) در یکی از دفاتر اسناد رسمی. و تحویل در زمان ثبت نام حضوری می باشند(تعهد محضری جهت خدمت سه برابر مدت طول تحصیل و به صورت غیر قابل خرید و جابجایی می باشد )
  • نمونه تعهد محضری تکمیل شده  (از اینجا دریافت کنید) در تنظیم تعهد نامه در قسمت بند ۲ مربوط به محل خدمت نام شهرستان بر اساس کد رشته قبولی به همراه واژه توابع ثبت گردد به عنوان مثال : ( در هر محلی که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی (در شهرستان ابهر و توابع ) ) تعیین کند خدمت نمایم .
  • پذیرفته شدگان رشته داروسازی با سهمیه استان مرکزی ملزم به تعهد به استان مرکزی می باشند و محل های تعهد به جای دانشگاه علوم پزشکی زنجان ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی ذکر شود .
  • توجه : ضامنین باید  ۲ نفر و صرفا کارمند رسمی و شاغل دولت  باشند. کارمندان غیررسمی (قراردادی) و بازنشسته به عنوان ضامنین فرم تعهد فوق مورد پذیرش نمی باشند. ( انجام  کپی برابر با اصل حکم کارگزینی، کارت ملی و شناسنامه ضامنین و متعهدین خدمت در همان دفترخانه تنظیم اسناد تعهد جهت ارائه به امور حقوقی دانشگاه الزامی است.)
  • پذیرفته شدگان رشته های ۳۰ % بومی عدالت آموزشی لازم است فرم تعهد محضری موجود  در سایت را با سند تنظیم شده در دفترخانه اسناد رسمی مطابقت داده تامغایرتی وجود نداشته باشد. بدیهی است در غیر این صورت مسئولیت آن به عهده شخص دانشجو می باشد.
  • ثبت نام پذیرفته شدگان محترم تا زمان ارائه اصل تعهد محضری قطعی نخواهد بود.
  • برای اطلاع بیشتر از شرایط تحصیل به فصل دوم توضیحات و جداول رشته های تحصیلی دفترچه شماره ۲  راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری قسمت سهمیه پذیرش ۳۰% بومی صفحه ۱۵ مراجعه نمایید.
==================================================================
* توضیحات مربوط به  پذیرفته شدگان رشته های دوره پردیس خودگردان جهت ثبت نام حضوری :
-پذیرفته شدگان پردیس خودگردان علاوه بر مدارک کلی اعلام  شده ملزم به ارائه مدارک ذیل نیز می باشند
  •  ارائه فیش واریزی طبق جدول اعلام شده ذیل
  • ارائه تعهد شهریه تنظیم شده در دفتر اسناد رسمی بر اساس  مبلغ وثیقه اعلام شده در جدول ذیل
جدول تعیین شهریه و مبلغ وثیقه
رشته تحصیلی مبلغ وثیقه تعهد نامه پرداخت شهریه مبلغ پرداخت علی الحساب شهریه ترم اول شماره حساب پرداخت  شهریه
پزشکی پردیس
 
۳۷۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۰۱۰۴۹۲۰۳۸۷۰۰۲
 حساب سپهر بانک صادرات بنام رابط درآمد دانشکده پزشکی
داروسازی پردیس
 
۳۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۰۱۰۵۸۶۰۱۰۱۰۰۰
 حساب سپهر بانک صادرات بنام رابط درآمد دانشکده داروسازی
دندانپزشکی پردیس
 
۳۷۵/۰۰۰/۰۰۰  ریال ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰  ریال ۰۱۰۵۳۹۵۵۲۱۰۰۸
حساب سپهر بانک صادرات بنام رابط درآمد دانشکده دندانپزشکی
کاردرمانی پردیس
علوم آزمایشگاهی پردیس
 
۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰   ریال ۵۰/۰۰۰/۰۰۰   ریال ۲۱۹۸۵۶۲۵۴۶۰۰۱
حساب سپهر بانک صادرات بنام رابط درآمد دانشکده پیراپزشکی و بهداشت
 


 
۱- روش شماره یک : روش ایفاد تعهد با سفته بانکی : :(روش یک روش متداول می باشد )
  • ضامنین باید  ۲ نفر و صرفا کارمند رسمی و شاغل دولت  باشند. کارمندان غیررسمی (پیمانی - قراردادی) و بازنشسته به عنوان ضامنین فرم تعهد فوق مورد پذیرش نمی باشند. ( ارائه کپی برابر با اصل حکم کارگزینی، کارت ملی و شناسنامه ضامنین و متعهدین خدمت در همان دفترخانه تنظیم اسناد تعهد جهت ارائه به امور حقوقی دانشگاه الزامی است.)
      ثبت نام پذیرفته شدگان محترم تا زمان ارائه اصل تعهد محضری قطعی نخواهد بود 
 ارائه اصل سند تعهد محضری با توجه به شرایط پذیرش  (جهت پیشبرد سریع امور و حضور ضامنین در محل سکونت شایسته است فرم تعهد محضری را دریافت  و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی شهرستان محل سکونت تکمیل و آماده نمایید و زمان ثبت نام به همراه داشته باشید)
  • درصورتی که ضامن نظامی رسمی باشد به دلیل عدم ارائه حکم کارگزینی ، فرم مربوط به کارکنان نظامی  در یگان فرماندهی تنظیم وبه امورحقوقی تحویل گردد.
  • دانشجویان  محترم لازم است فرم تعهد محضری موجود  در سایت را با سند تنظیم شده در دفترخانه اسناد رسمی مطابقت داده تامغایرتی وجود نداشته باشد. بدیهی است در غیر این صورت مسئولیت آن به دانشجو می باشد.
  • در صورت هرگونه سوال درخصوص تنظیم سند تعهد محضری و مشاوره حقوقی پیش از اخذ تعهد در دفاتر اسناد رسمی کشور با دفتر حقوقی دانشگاه با شماره های۳۳۱۵۶۳۵۵ – ۰۲۴ تماس حاصل نمایید.
۲- روش شماره دو: تنظیم ضمانت بانکی ،  به مبلغ مندرج در اطلاعیه بر اساس رشته قبولی ، همراه با سند تعهد محضری طبق فرمت
۳- روش شماره سه :  تنظیم وثیقه ملکی ، برای سپردن وثیقه ملکی به دفتر امور حقوقی مراجعه تا نسبت به معرفی به کارشناسان رسمی دادگستری محل وقوع ملک و قیمت گذاری و معرفی به دفاتر ثبت اسناد اقدام لازم انجام گیرد . پس از اقدامات اولیه طبق فرمت وثیقه ملکی سند مورد تقاضا تا پایان مدت تحصیل وتسویه حساب در رهن دانشگاه باقی خواهد بود .
 -
در صورت وجود هرگونه سوال یا اشکال از طریق لینک پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح کنید . در اولین فرصت به سوالات شما پاسخگویی خواهد شد .
دفعات مشاهده: 18279 بار   |   دفعات چاپ: 39 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
معاونت آموزشی Vice-Chancellor for Education