دوره 10، شماره 28 - ( 12-1396 )                   جلد 10 شماره 28 صفحات 1-2 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Rad M. Wandering Interns in Internship Sections. J Med Educ Dev. 2018; 10 (28) :1-2
URL: http://zums.ac.ir/edujournal/article-1-923-fa.html
راد مصطفی. اینتر شیپ های سرگردان در بخش های کارآموزی. مجله توسعه آموزش در علوم پزشكي. 1396; 10 (28) :1-2

URL: http://zums.ac.ir/edujournal/article-1-923-fa.html


دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، سبزوار، ایران
چکیده:   (2918 مشاهده)

هدف آموزش پرستاری تربیت پرستارانی است که توان مراقبت از مددجویان را در محیط بالینی داشته باشند. یادگیری بالینی به عنوان بخش مهم و اساسی آموزش پرستاری می باشد (1).  دوره اینترشیپ دانشجویان پرستاری، آموزش حین خدمت است و یادگیری  دانشجویان از طریق تمرین مکرر در عرصه بالین و کاربرد در عمل  محقق می شود. این دوره، گذر از دوران دانشجویی و تبدیل شدن وی به پرستار می باشد. علاوه بر این علی رغم مطرح نشدن در برنامه آموزشی، دانشجویان انترشیپ کمبود نیروی انسانی درعرصه بالین تا حدی برطرف می شود (2).

متن کامل [PDF 158 kb]   (285 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: تخصصی
دریافت: ۱۳۹۶/۴/۱ | پذیرش: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ | انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۲

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه توسعه آموزش می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Journal of Medical Education Development

Designed & Developed by : Yektaweb