دوره 10، شماره 25 - ( 3-1396 )                   جلد 10 شماره 25 صفحات 1-4 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Karimi Moneghi H, Meshkin A. Team Base Learning in Medical Education: A Review of the Literature. J Med Educ Dev. 2017; 10 (25) :1-4
URL: http://zums.ac.ir/edujournal/article-1-849-fa.html
کریمی مونقی حسین، مشکین یزد علی. یادگیری مبتنی برتیم درآموزش علوم پزشکی. مجله توسعه آموزش در علوم پزشكي. 1396; 10 (25) :1-4

URL: http://zums.ac.ir/edujournal/article-1-849-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران
چکیده:   (525 مشاهده)
تغییر نگرش از یادگیری معلم محور به یادگیری دانشجو محوردرآموزش عالی مسوولیتی جدید را برای مدرسان و دانشجویان فراهم ساخته است که یکی از محورهای اصلی آن انتخاب مناسب ترین رویکرد آموزش است (1). آموزش مبتنی بر تیم یکی از رویکردهای مطرح در نظام آموزشی است که در خصوص ویژگی ها و کاربرد آن آگاهی لازم وجود ندارد. لذا در این دست نوشته آموزش مبتنی بر تیم به عنوان یکی از رویکردهای نوین در بحث آموزش با تمرکز بر شرایط اجرای یادگیری مبتنی بر تیم، اصول یادگیری مبتنی بر تیم، فرآیند طراحی آموزشی برای یادگیری مبتنی بر تیم و راهکارهای ارتقای یادگیری مبتنی بر تیم  ارایه می شود. شرایط اجرای یادگیری مبتنی بر تیم: هدف از اجرای یادگیری مبتنی بر تیم ایجاد یک محیط فعال و مشارکتی است.
متن کامل [PDF 336 kb]   (195 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: تخصصی
دریافت: ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ | پذیرش: ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ | انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۱

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه توسعه آموزش می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Journal of Medical Education Development

Designed & Developed by : Yektaweb