دوره 8، شماره 18 - ( 3-1394 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] بررسی برنامه‌ی درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان رشته های علوم پزشکی کاشان
ص. 1-13
چکیده (1510 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (692 دریافت)  

XML [English Abstract] بررسی تاثیر کارگاه آموزش طراحی سوال بر کیفیت آزمون های کتبی دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی
ص. 14-22
چکیده (1609 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (616 دریافت)  

XML [English Abstract] بکارگیری مدل سروکوال و منطق فازی در ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
ص. 23-32
چکیده (2050 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (786 دریافت)  

XML [English Abstract] مقایسه تاثیر دو روش آموزش فعال ترکیبی و روش کلاسیک در یادگیری درس آمار
ص. 33-42
چکیده (1522 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (734 دریافت)  

XML [English Abstract] مقایسه برخی شاخص های کیفیت سئوالات چند گزینه ای ازمون های کتبی ارتقاءدانشگاه علوم پزشکی تبریزو دانشنامه کشوری رشته های جراحی عمومی،کودکان،زنان ومامایی و داخلی (سالهای 89و90)
ص. 43-53
چکیده (1873 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (797 دریافت)  

XML [English Abstract] مقایسه میزان موفقیت لوله گذاری تراشه بعد از آموزش با دو روش گلایدسکوپ و لارنگوسکوپ
ص. 54-60
چکیده (1467 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (636 دریافت)  

XML [English Abstract] ارتباط سبکهای یادگیری با آمادگی خود راهبر در یادگیری در دانشجویان پرستاری دانشکدۀ پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصیلی93- 13921392
ص. 61-72
چکیده (1520 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (633 دریافت)  

XML [English Abstract] بررسی موانع و مشکلات روند ارتقاء: نا گفته‌های اعضاء هیأت علمی
ص. 73-85
چکیده (1677 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (663 دریافت)  

XML [English Abstract] رابطه ی بین اولویتبندی اعضای هیأت علمی از مسئولیت‌های شغلی شان و ارزشیابی دانشجویان از کیفیت عملکرد آنان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان- مدل معادله ساختاری
ص. 86-101
چکیده (1268 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (620 دریافت)  

XML [English Abstract] بررسی نقش سکوت سازمانی در تبیین ارتباط بین اعتماد دانشجویان به مدیران و رضایت تحصیلی آنان
ص. 102-114
چکیده (2050 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (876 دریافت)  

XML [English Abstract] بررسی کار آمدی تدریس از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
ص. 115-124
چکیده (1496 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (538 دریافت)  

XML [English Abstract] یررسی رضایتمندی، سودمندی و کار آیی درک شده کارگاه های آموزشی مجازی از دیدگاه اعضاء هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 125-136
چکیده (1954 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (778 دریافت)  


Export as: HTML | XML | RSS

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه توسعه آموزش می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Journal of Medical Education Development

Designed & Developed by : Yektaweb