Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
:: ::
بخش‌های اصلی
معاون آموزشی ::
مدیریت امور آموزش ::
مدیریت تحصیلات تکمیلی ::
مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ::
مدیریت امور هیئت علمی ::
هیات ممیزه دانشگاه ::
واحد آموزش مداوم ::
واحد توسعه تحصیلات تکمیلی ::
اعضای هیٱت علمی دانشگاه ::
آیین نامه ها و مستندات ::
تقویم آموزشی ::
رشته های دانشگاه ::
انتخاب واحد و کارنامه اینترنتی دانشجویان::
آرشیو اخبار ::
اطلاعات برای ....::
مقالات و مطالب مفید آموزشی ::
پرسش وپاسخ ::
::

 AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
زیربخش‌های پایگاه
..
آخرین مطالب بخش
:: زمان و محل دریافت کارت آزمون نهمین المپیاد علمی دانشجویان
:: نهمین المپیاد علمی دانشجویان
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: جلسه هماهنگی و سیاست‌گزاری کلان منطقه 6 آمایش کشوری برگزار گردید.
:: کارگاه آموزشی مربیان داوطلبین سلامت برگزار گردید
:: نظام سلامت در رسانه‌های گروهی (8خردادماه 96)
:: به جهت اجرایی شدن اهداف اداره کل مدیریت بحران استان؛ از معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان تقدیر به عمل آمد
:: نجات جان پسر بچه مارگزیده توسط اورژانس هوایی زنجان
:: همایش بزرگ جوانی، نشاط، امید و ترویج ازدواج سالم برگزار گردید
:: به همت مرکز بهداشت شهرستان زنجان؛ همایش آموزشی بیماری فشارخون برگزار گردید
..
لیست

 لیست متقاضیان

..
:: تاریخ و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دستیاری تخصصی بالینی 96-95 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۶/۲۹ | 

  

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان  چهل و  سومین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی بالینی سال 1395

  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان

  

  ضمن عرض تبریک و با آرزوی موفقیت برای تمامی پذیرفته شدگان ، به آگاهی می رساند جهت ثبت نام اینترنتی خود در تاریخ های ذکر شده ذیل اقدام و کد رهگیری دریافت نمایید. پس از انجام ثبت نام اینترنتی با به همراه داشتن کد رهگیری جهت تکمیل فرایند ثبت نام با در دست داشتن اصل مدارک ذیل از ساعت 8 صبح لغایت 13روزهای یک شنبه مورخ 04/07/95  لغایت 05/07/95 در ستاد دانشگاه واقع در: بلوارآزادی،ستاد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت آموزشی، اداره تحصیلات تکمیلی مراجعه نمائید.

تذکر: در صورت عدم ثبت نام اینترنتی امکان ثبت نام حضوری وجود نخواهد داشت.

ثبت نام الکترونیکی :

ورود به ثبت نام الکترونیکی هم اکنون فعال است کلیک کنید

>>>راهنمای ثبت نام الکترونیکی را مطالعه کنید <<<

01/07/95  لغایت  ساعت 12 روز 3/07/95

این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد

ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک:

04/07/95 05/07/95 

شروع دوره:

10/07/95

در زمان مراجعه مدارک ذیل را به همراه داشته باشند :

  1. عکس 4*3 پشت نویسی شده:   6 قطعه
  2.  اصل  شناسنامه
  3. سند ازدواج از صفحات 1 تا 5 (در صورت تاهل)
  4.   شناسنامه همسر(در صورت تاهل)
  5.  اصل کارت ملی
  6. اصل کارت نظام پزشکی
  7.  اصل گواهی پایان طرح نیروی انسانی ویا معافیت از طرح
  8. اصل کارت پایان خدمت وظیفه ویا معافیت (برای آقایان به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + 10)
  9. اصل پروانه دائم پزشکی
  10. تسویه حساب از صندوق رفاه دانشجویان
  11. کارنامه قبولی در آزمون
  12.  آخرین حکم استخدامی
  13. موافقت بدون قید وشرط سازمان محل خدمت با ادامه تحصیل (ارائه حکم مرخصی بدون حقوق ویا ماموریت آموزشی از تاریخ شروع دوره تا پایان دوره دستیاری برای کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی و قراردادی الزامی است.)
  14. اصل مدارک مربو ط به سهمیه ثبت نامی( رزمندگان و ایثارگران، مناطق محروم، و...)
  15. گواهی رتبه از دانشگاه محل تحصیل پذیرفته شدگان سهمیه رتبه های برتر
  16. اصل سند تعهد محضری با توجه به سهمیه قبولی ( جهت پیشبرد سریع امور و حضور ضامنین کارمند در محل سکونت شایسته است فرم تعهد محضری را با توجه به نوع سهمیه قبولی آزاد و مناطق محروم  ( روی لینک کلیک کنید)  (توجه : آخرین تغییرات تعهد محضری را مطالعه کنید) دریافت کرده   و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی شهرستان محل سکونت تکمیل و آماده نمایید و موقع ثبت نام به همراه داشته باشید)

 توجه:     توجه:

  • ضامنین باید صرفا کارمند رسمی و شاغل دولت  باشند. کارمندان غیررسمی ( پیمانی قراردادی) و بازنشسته به عنوان ضامنین فرم تعهد فوق مورد پذیرش نمی باشند. ( ارائه کپی برابر با اصل حکم کارگزینی، کارت ملی و شناسنامه جهت ارائه به امور حقوقی دانشگاه الزامی است.)
  • دستیاران محترم لازم است فرم تعهد محضری موجود  در سایت را با سند تنظیم شده در دفترخانه اسناد رسمی مطابقت داده تامغایرتی وجود نداشته باشد. بدیهی است در غیر این صورت مسئولیت آن به عهده شخص دستیار می باشد.

  1. تکمیل و ارسال فرم گزینش:( از اینجا دریافت کنید  )فرمها خوانا وبدون قلم خوردگی تکمیل شوند
  2. تکمیل و ارسال فرم شناسنامه دستیاری ( از اینجا دریافت کنید )
  3. تکمیل و ارسال فرم وضعیت اشتغال (از اینجا دریافت کنید )
  4. تکمیل  و ارسال فرم تعهد عدم اشتغال به کار ( از اینجا دریافت کنید )
  5. .تکمیل و ارسال فرم تعهد شماره1 (از اینجا دریافت کنید(
  6. تکمیل و ارسال فرم شرکت در کارگاه(از اینجا دریافت کنید)
  7. فیش واریزی به مبلغ 000/150 ریال بابت صدور کارت دانشجویی به شماره حساب سپهر 0105527492001  به نام رابط درآمد آموزشی و یا شماره کارت 6037691990070799

 ** تاریخ شروع به تحصیل پذیرفته شدگان دوره چهل وسوم  از تاریخ 10/07/1395  می باشد

ضروری است دستیاران گرامی با در دست داشتن اصل مدارک درخواستی و اسکن تهیه شده در قابل لوح فشرده(CD)  جهت ادامه فرایند و دریافت تاییدیه ثبت نام  در روزهای 04/07/95 لغایت و 06/07/95 از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳  به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در  بلوار آزادی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت آموزشی، اداره تحصیلات تکمیلی  مراجعه  نمایند.

تذکر 1 :نقل و انتقال دستیاران صرفا در چارچوب آئین نامه و در بازه تعیین شده توسط دانشکده پزشکی و در قالب فرایند مربوطه قابل طرح و بررسی خواهد بود.

 تذکر 2: دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه خوابگاه به دستیاران ندارد .

در خصوص اطلاع از امکانات رفاهی( خوابگاه و...) با شماره تلفن 33448515 و 33448516 024  تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی شما عزیزان:   33156422 024  اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ساعت 14-8 و  اداره خدمات ماشینی دانشگاه جهت ثبت نام اینترنتی 33156350  024 

دفعات مشاهده: 2992 بار   |   دفعات چاپ: 76 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
معاونت آموزشی Vice-Chancellor for Education