[صفحه اصلی ]      
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه خدمات پرستاری::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
بخشهای درمانی مرکز::
واحدهای پاراکلینیک::
درمانگاههای تخصصی::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
فناوری اطلاعات ( IT )::
ارتباط با بیماران::
ارتباط با کارکنان مرکز::
روابط عمومی مرکز::
امور رفاهی کارکنان::
واحد رسیدگی به شکایات::
فرم گزارش دهی خطا::
آرشیو اخبار و اطلاعات مرکز::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
::
فرم رضایت سنجی کارکنان

AWT IMAGE

..
دستاوردهای مرکز

AWT IMAGE

..
امور حقوقی
AWT IMAGE
..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
واحد توسعه تحقیقات بالینی

AWT IMAGE

..
پیوندهای مفید

AWT IMAGE

AWT IMAGE
AWT IMAGE

..
بسته های طرح تحول نظام سلامت

تمایل پزشک به ویزیت

ترویج زایمان طبیعی

کاهش فرانشیز

    حضور پزشکان مقیم در بیمارستان

ارتقاء هتلینگ

حمایت از ماندگاری پزشکان

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
بازدید کننده گرامی در صورت تمایل نظر خود را درباره سایت ثبت فرمایید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: داروخانه ::

AWT IMAGE

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

مسئول فنی داروخانه
         نام و نام خانوادگی : دکتر  حامد قویمی              تحصیلات : PhD   فارماکولوژی
پست الکترونیکی :

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

33023238 - 024

 شرح وظایف مسئول فنی داروخانه :

  1. مطالعه و بررسی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت های مربوط به امور دارو و تهیه طرحها و پیشنهادات اصلاحی .

  2. انجام و نظارت امور فنی و اداری داروخانه و کوشش در برطرف کردن درخواست های پرسنل فنی و راهنمایی آنها جهت انجام وظایف بهتر .

  3. شرکت در کمیته های دارویی و ارائه نظرهای مشورتی در صورت لزوم .

  4. ایجاد هماهنگی لازم بین پرسنل و تقسیم وظایف بین آنها و همچنین تنظیم برنامه های شیفتی کارکنان و تهیه نیازهای آموزشی کارکنان تحت سر پرستی .

  5. نظارت بر داروهای درخواستی بخشها .

  6. اعلام پاسخ علمی به درخواست های دانشجویان ، پزشکان و پرستاران و غیره .

  7. اعلام کمبودهای دارویی مرکز به معاونت غذا و دارو جهت تهیه آنها .

  8. راهنمایی بیماران در جهت مصرف دارو و یا نحوه تهیه داروهای مورد نیاز از سایر داروخانه ها در صورت عدم موجودی داروخانه مرکز .

  9. ایجاد ارتباط و هماهنگی با داروخانه های سایر بیمارستانها و مراکز ذیربط .

  10. نظارت بر داروهای موجودی و همچنین انبار گردانی داروخانه های داخل مرکز .

  11. درخواست داروهای مخدر و نظارت بر مصرف آنها .

  12. ایجاد هماهنگی بین معاونت غذا و دارو و ریاست مرکز در خصوص امور دارویی .

  13. نظارت و پی گیری کسورات بیمه ای داروها و سعی در جهت کاهش آنها .

  14. تهیه گزارشات لازم از وضعیت داروخانه ( از نظر دارو و پرسنل ) و اعلام به مدیریت مرکز .

  15. ارزشیابی و ارزیابی پرسنل تحت سر پرستی وکنترل حضور وغیاب کارکنان واحدمربوطه وگزارش بموقع عدم حضور هریک از کارکنان واحد مربوطه به منظور جلوگیری لز بروز هرگونه مشکلات اداری.

  16. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت .

  17. شرکت در دوره های تخصصی وعمومی لازم به منظور افزایش توانائیهاومهارتهای شغلی .

  18. انجام سایر امور محوله در زمینه شغلی طبق دستور مقام مافوق .

دفعات مشاهده: 6079 بار   |   دفعات چاپ: 650 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 206 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

آدرس : زنجان - بالاتر از میدان ولیعصر - مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج ) ---- شماره تماس : 7124-0241 ---- دورنگار :7270757-0241 ---- آدرس پست الکترونیکی : valiasr@zums.ac.ir - کد پستی : 77978-45157