[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: بازگشت به صفحه اصلی مرکز بازگشت به صفحه اصلی دانشگاه ::
بخش‌های اصلی
معرفی بیمارستان::
هیات امناء::
مدیر عامل ::
معاونت آموزشی::
واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان::
معاونت خدمات و پشتیبانی::
معاونت برنامه ریزی و توسعه ::
مدیریت خدمات پرستاری::
بخشها و واحدهای درمانی::
واحدهای پاراکلینیکی ::
میز خدمت::
ارتباط با بیماران::
آموزش به بیمار::
اموزش به پرسنل::
واحد فناوری اطلاعات ::
توریسم درمانی::
کتابخانه مرکز::
روابط عمومی::
تماس با ما::
::
تحول نظام سلامت

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
پایگاه های سلامت

مگیران
MED TUBE

MEDlib

Heaith news

..
Affiliatin
..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

:: رسیدگی به شکایات ::

سامانه نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت **1690**

(تضمین حقوق بیمار ، تکریم جامعه پزشکی)

**__**__**__**__**__**__**__**__**

نحوه دریافت شکایت :

  1- کلیه افراد مراجعه کننده به مرکز در صورت وجود هرگونه مشکل (حل نشده توسط مسئول شیفت وقت) می توانند جهت در یافت فرم اعلام شکایت به یکی از واحدهای ذیل مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم، آنرا به همان محل عودت نمایند.

   1-واحد رسیدگی به شکایات

   2- واحد تریاژ اورژانس : تمام ساعات شبانه روز

   3- دفتر مدیریت مرکز : صبح ها

   4- دفتر سوپروایزری مرکز : تمام ساعات شبانه روز

  1-2- مراجعین می توانند برگه های شکایت پر شده را به دفتر صندوق شکایات نیز بیندازند

توجه : قید موارد ذیل در فرم شکایت الزامی است:

  *نام و نام خانوادگی شاکی ، محل و زمان مورد شکایت ، ساعت و تاریخ تکمیل فرم ، شماره تلفن  و  آدرس محل سکونت شاکی.

  "همچنین خواهشمند است از هرگونه بی احترامی به فرد یا افراد در نگارش شکایت خودداری گردد."

 2. نحوه بررسی شکایت:

  2-1- مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکز هر روز صبح ، کلیه برگه های شکایت تکمیل شده روز قبل را جمع آوری و در واحد مذکور اقدام به اخذ تصمیم مینماید .

  2-2- فرم های شکایت دستی اخذ شده به واحد رسیدگی به شکایات تحویل داده میشود و پس از بررسی  و بسته به نوع شکایت به واحدهای مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده می شود.

  2-3- واحدهای مربوطه موظف به پاسخگویی به نوع شکایت در حداقل زمان ( 3 روز ) می باشند .

  2-4- شکایت رسیده و پاسخ های آماده آنها در اولین جلسه کمیته بررسی شکایات مطرح و تصمیم لازم گرفته می شود.

  2-5- فرم های بررسی شده ، تحویل مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکز گردیده تا پاسخ لازم به شکایت کننده داده شود.

3.اعضاء کمیته بررسی شکایات:

ریاست مرکز – مدیریت مرکز – مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکز - نماینده حراست – مدیر خدمات پرستاری - نماینده مدیریت کیفیت -رئیس امور اداری – مسئول کمیته های بیمارستانی- و سایر مسئولین بر حسب ضرورت

4.نحوه پاسخ دهی به شکایت:

نتیجه ی بررسی شکایت توسط مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکز به صورت  تلفنی  /  کتبی / حضوری  در اولین فرصت به شاکی اعلام خواهد شد.

5-کلیه سوابق مربوط به شکایات در واحد رسیدگی به شکایات مرکز نگهداری خواهد شد .
 

 

برای دسترسی به فرم اعلام شکایت این جا را کلیک کنید

دانلود فایل فرآیند رسیدگی به شکایات

 مسئول واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات : آقای حسن شاهمرادی

شماره تماس حضوری و پیغامگیر :    33131235 - 024

 

  

دفعات مشاهده: 8995 بار   |   دفعات چاپ: 724 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 142 بار   |   0 نظر
::
آدرس: زنجان – جاده گاوازنگ – مرکز آموزش درمانی آیت اله موسوی .... شماره تماس: 33130000-024 .... دورنگار: 33131203-024 .... آدرس پست الکترونیکی: mousavihospital@zums.ac.ir