حوزه ریاست

President Domain

مدیریت روابط عمومی

 | تاریخ ارسال: 1398/1/22 | 
مدیریت روابط عمومی دانشگاه
معرفی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه
شرح وظایف واحد
فرایند های روابط عمومی



مدیریت روابط عمومی دانشگاه

 
نام مدیریت:دکتر مصطفی محمدی
تحصیلات: دکتر
رشته تحصیلی: پزشک عمومی
آدرس پستی :
زنجان، بلوار استاد دکتر یوسف ثبوتی، دانشگاه علوم پزشکی زنجان - کد پستی :۴۵۱۳۹۵۶۱۸۴
 تلفن : ۳۳۰۱۸۱۰۰
نمابر :

 

معرفی کارشناسان روابط عمومی
سمت نام و نام خانوادگی شماره تلفن
مسئول روابط عمومی الکترونیک مهندس جلیل عابدینی ۳۳۱۳۰۷۷۳
کارشناس روابط عمومی فرشته وهابی خرمی ۳۳۰۱۸۳۵۴
کارشناس روابط عمومی فرهاد رضایی ۳۳۰۱۸۳۵۱
کارشناس روابط عمومی فاطمه انصاری ۳۳۱۳۰۷۰۷
کارشناس روابط عمومی سیده سعیده موسوی ۳۳۱۳۰۷۱۶
کارشناس روابط عمومی نعمت اله نوری ۳۳۱۳۰۷۰۶
مسئول تشریفات مشهود ابراهیمخانی ۳۳۱۳۰۷۰۶
خطاط حسن نیک بین
کارشناس فناوری اطلاعات مهندس زهرا نصر ۳۳۱۳۰۷۷۳
کارشناس روابط عمومی رحیم قربانی ۳۳۰۱۸۴۹۲
کارشناس روابط عمومی کریم عباس زاده ۳۳۱۳۰۷۰۶
کارشناس فناوری اطلاعات حسین خلفی ۳۳۱۳۰۷۷۳
گارشناس سمعی و بصری مهدی الماسی ۳۳۰۱۸۴۰۰
کارشناس روابط عمومی مسعود تاران ۳۳۰۱۸۴۰۰
کارشناس امور دفتری رشیده شهریاری ۳۳۱۳۰۷۱۶

شرح  وظایف واحد
  - هماهنگی و پیگیری مستمر امور مربوط به روابط عمومی واحدهای تابعه.
  - پیگیری و فراهم نمودن امکانات لازم و ارائه خدمات مورد نیاز جهت واحدهای تابعه.
  - ارتباط مستمر با روابط عمومی های مراکز تابعه به منظور دریافت آخرین اطلاعات عملکردی و اطلاع رسانی به موقع فعالیت های حسب مورد.
  - تنظیم جلسات ادواری مسوولین و رابطین روابط عمومی.
  - تدوین طرح اطلاع رسانی و اطلاع یابی پروژه ها.
  - نظارت بر تابلو اعلانات و راهنما.
  - تهیه پیامهای تبریک، انتصاب و تقدیر.
  - شرکت در جلسات سطوح کارشناسی واحدهای مرتبط با روابط عمومی.
  - پیگیری دستورالعمل ها و آئین نامه های ابلاغی از سوی اداره کل روابط عمومی وزارت متبوع.
  - برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مسوولان.
  - پیشنهاد برنامه جهت طرح در کمیته های ذیربط.
  - هماهنگی حضور مسوولین در بین مخاطبین حسب مورد.
  - برگزاری سخنرانی های تخصصی روابط عمومی.
  - تهیه و تنظیم مطالب سخنرانی ها و بیانیه ها.
  - تهیه و تنظیم دستورالعمل های مربوط به شرح وظایف روابط عمومی در زمینه روش های انجام کار.

فرایندهای روابط عمومی
اصلیترین فرآیند واحد روابط عمومی: اطلاع یابی و اطلاع رسانی

  • ارتباط با رسانه ها

تولید خبر و گزارش

برگزاری مصاحبه مطبوعاتی اختصاصی – گروهی 

سفر مطبوعاتی

پوشش خبری مراسم و رویدادها

برآورده کردن نیازهای اطلاعاتی رسانه ها (هماهنگی و راهنمایی های لازم ، ارسال عکس ، توضیحات تکمیلی و ...)

مانیتورینگ محتوای رسانه ها

پاسخگویی به رسانه ها ( جوابیه ، اطلاحیه ، تکذیبیه و ...)

درج آگهی در رسانه ها

بانک اطلاعاتی رسانه ( مشخصات رسانه های مورد نظر ،‌ خبرنگاران ، مشخصات سازمان رسانه ای و ...)

  • مدیریت زیر سایت روابط عمومی
  • سمعی و بصری:

پوشش تصویری مراسم و رویدادها

تهیه آرشیو عکس و تصویر از سازمان و طرح ها و برنامه ها

پشتیبانی رسانه ها و نشریات درون سازمانی برای تهیه عکس

تهیه کلیپ، تدوین فیلم ها

  • مناسبت ها و مراسم :

برگزاری ویا مشارکت در رویدادهای اختصاصی سازمان ( شامل نمایشگاه ، کنفرانس ، همایش ،‌مناسبت ها و مراسم و ...)

مدیریت برگزاری رویدادهای مختلف در سطح سازمان

شرکت در نمایشگاه های برون سازمانی

تهیه اقلام تبلیغاتی ( پوستر ، هدایا و ...)

مدیریت و اجرای تبلیغات محیطی درون و برون سازمانی

  •  ارتباطات مردمی

پاسخگویی و راهنمایی به ارباب رجوع ( ایجاد نظام پاسخگویی به مکاتبات ، ایمیل ها ،‌ تماس های تلفنی و ... به منظور دریافت پاسخ از واحد های سازمانی مربوطه و ارایه راهنمایی لازم)

راه اندازی و اجرای نظام پیشنهادها

برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، تریبون آزاد و نشست های مشترک کارکنان و مسئولین

ارتباط با تشکلهای تخصصی و سایر تشکلهای ذی نفوذ اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و...

برقراری ارتباط دوسویه ارباب رجوع و همکاران با مدیران و مسئولان ( برگزاری ملاقات مردمی وزیر ، هماهنگی و نظارت بر ملاقات های مدیران سازمان و ...)

انعکاس نظرهای ارباب رجوع و همکاران سازمان به مدیریت ( تهیه خبرنامه ویژه از پیام های مردمی و کارکنان )

اطلاع رسانی به مخاطبین ( تهیه اطلاعات مورد نیاز مخاطبین ، ایجاد ابزارهای مناسب اطلاع رسانی شامل بروشور ،‌کتابچه ،‌ تلفن گویا ،‌ سایت اینترنتی و ... )

  • انتشارات :

انتشار نشریه درون سازمانی

انتشار فعالیت های موردی ( کتاب ،‌کتابچه ، بروشور ،‌ویژه نامه و ...)

نظارت بر نشریات درون سازمانی

  •  برنامه ریزی و مطالعات افکارعمومی
  •  ارتقاء  سطح دانش نیروی انسانی

 






 

دفعات مشاهده: 5393 بار   |   دفعات چاپ: 277 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر