Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی ::
معرفی معاون::
دورنمای معاونت توسعه مدیریت و منابع::
منشور اخلاقی دانشگاه::
مدیریت توسعه سرمایه انسانی::
مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد::
برنامه استراتژیک معاونت::
فن آوری اطلاعات::
مدیریت امور مالی::
مدیریت منابع فیزیکی و امور عمرانی::
مدیریت خدمات پشتیبانی::
اخبار و رویدادها::
بانک قوانین و مقررات ::
چارت سازمانی::
تماس با ما::
اطلاعیه ها::
سامانه ها::
سایت جدید(در دست ساخت)::
کمیته ها::
چارت معاونت::
::
لینکهای مفید
..
نظرسنجی
محتوای سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟
ضعیف
متوسط
خوب
   
..
دریافت فایل

نقشه جامع علمی کشور

نقشه سلامت جمهوری اسلامی ایران

قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه

..
:: اطلاعیه تکمیل ظرفیت استخدام پیمانی پرستار آزمون مورخ 95/08/21 در محل جغرافیایی ماهنشان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۳۰ | 
با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پرستار در محل جغرافیایی شهرستان ماهنشان در آزمون استخدام پیمانی مورخ 95/08/21 به اطلاع آن دسته از متقاضیان پذیرفته نشده رشته پرستاری آزمون مذکور که اولویت های بعدی خود را  محل جغرافیایی شهرستان ماهنشان انتخاب کرده اند،  می رساند در صورت تمایل به استخدام در آن شهرستان می توانند حداکثر تا پایان ساعت اداری روز پنجشنبه تاریخ 96/08/04 به مدیریت منابع انسانی دانشگاه مراجعه و نسبت به ارائه تصویر مدارک (شناسنامه (تمام صفحات)- کارت ملی- گواهی پایان طرح- گواهی اشتغال بکار(نیروهای قراردادی کار معین)- مدرک تحصیلی- 2 قطعه عکس) اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت صدور ابلاغ به متقاضیان از ایشان تعهد خدمت در شهرستان ماهنشان به مدت 10 سال اخذ خواهد گردید.


 
دفعات مشاهده: 6 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه داوطلبان نیروی خدماتی- پشتیبانی بیمارستان الغدیر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۷ | 
قابل توجه داوطلبان آزمون پذیرش نیروی خدماتی- پشتیبانی مورخ 96/04/23 بیمارستان الغدیر ابهر
 
با توجه به برگزاری آزمون پذیرش نیروی شرکتی خدماتی-پشتیبانی  بیمارستان الغدیر ابهر در مورخ 96/04/23 و بررسی اولیه مدارک مربوطه، افراد ذیل الذکر جهت طی مراحل پذیرش بهمراه داشتن مدارک ذیل به مدیریت هسته گزینش به آدرس: خیابان امام- چهار راه امیرکبیر جنب مرکز بهداشت شهرستان زنجان-معاونت غذا ودارو طبقه دوم مدیریت هسته گزینش مراجعه نمایند.لازم به ذکر است ادامه همکاری افراد ذیل الذکر منوط به اخذ تائیدیه تحصیلی و مدارک مرتبط و تائیدیه مدیریت هسته گزینش خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 8-  33361094  تماس حاصل فرمایید .

 
 
مدارک مورد نیاز:

الف)اصل و تصویر شناسنامه(تمام صفحات) ب)اصل و تصویر کارت ملی  ج)اصل و تصویر کارت پایان خدمت(داوطلبان مرد)
د)اصل و تصویر پایان طرح  ه) اصل و تصویر مدرک تحصیلی  و)مدارک عضویت در بسیج  ز)4قطعه عکس پرسنلی 3*4
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط رشته شغلی راننده:
  1. داود غفاری زاده
  2. میثم فیروزی
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط رشته شغلی نگهبان:
  1. حامد حاجی حسنی
  2. بهزاد مرادی
  3. امیر میرزاخانی
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط رشته شغلی متصدی امور دفتری:
  1. پریسا حسنی
  2. مسعود آشوری
  3. پیمان خامدی
  4. مجید قربانی
  5. سعید حسنلو
  6. فرزاد محمدی فرد
  7. فردین محمدی
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط رشته شغلی خدمتگزار:
  1. مینا جبرائیلی
  2. فرشته شریفی
  3. نازنین مسعودی
  4. مهسا مولائی
  5. فرزاد افشاری
  6. محسن آقاجان جماعت
  7. مجید بختیاری
  8. علیرضا بیگلر
  9. محمدرضا پرکر
  10. محمد ترک
  11. علیرضا حسن بیگی
  12. محمدحسین حاجی قربانی
  13. کیانوش خدابنده
  14. ابوالفضل خدایی
  15. هادی خلجی
  16. کامیاب داداشی ابهری
  17. رضا سلیم خانی
  18. سجاد صمدی
  19. فرشاد عزیزخانی
  20. فرید قدیمی
  21. معین قدیمی
  22. انوشیروان قربانی
  23. فرهاد کاوندی
  24. حمید کرد
  25. سید هادی کوچکی
  26. جعفر محمودی
  27. بهنام معصومی
  28. محمد مولائی میموندری
  29. میلاد مهرپور
  30. فرشید محبی
  31. امید میرزائی
  32. علیرضا نصیری(فرزند عین اله)
  33. شهرام یوسفلی
 
 
دفعات مشاهده: 828 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: قابل توجه داوطلبان نیروی پرستار بیمارستان الغدیر ابهر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۴ | 
قابل توجه داوطلبان آزمون پذیرش نیروی پرستار مورخ 96/04/18 بیمارستان الغدیر ابهر
 
با توجه به برگزاری آزمون پذیرش نیروی شرکتی پرستار  بیمارستان الغدیر ابهر در مورخ 96/04/18 و بررسی مدارک مربوطه،  افراد ذیل الذکر جهت طی مراحل پذیرش بهمراه داشتن مدارک ذیل به مدیریت هسته گزینش به آدرس: خیابان امام- چهار راه امیرکبیر جنب مرکز بهداشت شهرستان زنجان-معاونت غذا ودارو طبقه دوم مدیریت هسته گزینش مراجعه نمایند. لازم به ذکر است افراد معرفی شده براساس امتیاز فضلی آزمون بوده و فقط در صورت نیاز بیمارستان الغدیر (طبق اعلام در آگهی مربوطه) و تائیدیه معاونت درمان دانشگاه براساس امتیاز فضلی، نفرات مورد نیاز بعدی نیز معرفی خواهند گردید.
 
مدارک مورد نیاز:

الف)اصل و تصویر شناسنامه(تمام صفحات) ب)اصل و تصویر کارت ملی  ج)اصل و تصویر کارت پایان خدمت(داوطلبان مرد)
د)اصل و تصویر پایان طرح  ه) اصل و تصویر مدرک تحصیلی  و)مدارک عضویت در بسیج  ز)4قطعه عکس پرسنلی 3*4
 
اسامی پذیرفته شدگان واجد شرایط:
 
  1. فرنوش حاجی حسینی                                           
  2. وحیده عزیزخانی                                                   
  3. ندا نیکدل                                                                
  4. لیلا محرمخانی                                                        
  5. سمیه هادیلو                                                             
  6. فرشته کاظمی                                                          
  7. الناز صدری رباطی                                                                
  8. ساناز جعفری سرو جهانی                                      
  9. مهسا کلانتری خرمدره                                             
  10. مرضیه هادیلو
  11. فریده صفری
  12. زیبا بختیاری
  13. مرضیه عزیز خانی
  14. الهام محمدی ها
  15. فرشته کرمی
  16. آذر باباحاجی
  17. آیسان حسنی
  18. مهدی غنیمتی 
 
 

 
دفعات مشاهده: 824 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: درخواست انجام طرح و صدور گواهی های معافیت ..... ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۴ | 

جهت ثبت درخواست انجام طرح و صدور گواهی های معافیت از انجام قانون خدمات قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان به آیکن سامانه ثبت نام متمرکز پیام آوران بهداشت کلید نمایید

دفعات مشاهده: 1214 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: آزمون دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات استخدامی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ | 

آزمون حضوری دوره آموزشی  آموزش آشنایی مقدماتی با قوانین و مقررات استخدامی در مورخ 95/12/23 راس ساعت 13 در محل سالن اجتماعات دانشکده بهداشت و پیراپزشکی و با حضور نماینده محترم حراست جهت 62 از نفر از کارگزین های  شاغل در ستاد و واحدهای تابعه برگزار گردید. قابل ذکر است دوره حضوری قوانین و مقررات استخدامی بمدت 4 روز در محل سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی آیت اله موسوی برگزار گردید و مدرسین مدعو از کارگروه رشته شغلی کارگزین در خصوص مباحث ذیل به بحث و گفت و گو پرداختند.

1- استخدام و ورود به خدمت

2- آموزش و توانمند سازی

3- ماموریت آموزشی

4- ارزیابی عملکرد کارکنان

5- حقوق و مزایا

6- حقوق تکالیف کارکنان

7- خروج از خدمت

8- طبقه بندی مشاغل و ارتقاء رتبه

9- آئین نامه اداری استخدامی هیت علمی

AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 1829 بار   |   دفعات چاپ: 60 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: آزمون استخدامی 21 آبان 95 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۳ | 

اطلاعیه مهم در خصوص افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی مورخ 21 آبان ماه 95 که به دانشگاه مراجعه ننموده اند

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان شرکت کننده (بجز 7 خوشه شغلی که نتایج اولیه آن درتاریخ 95/09/20اعلام شده است ) در آزمون استخدامی دانشگاه که بر اساس اطلاعیه مورخ 95/11/27 سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی گردیده و علیرغم پیگیری های متعدد تا کنون جهت ارائه مدارک به دانشگاه مراجعه ننموده اند می رساند چنانچه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 95/12/04 جهت تعیین تکلیف نهایی به دانشگاه مراجعه ننمایند به منزله اعلام انصراف قطعی از استخدام بوده و هیچ گونه ادعایی مبنی بر استخدام در دانشگاه نخواهند داشت.

دفعات مشاهده: 1792 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: آزمون استخدامی 95/08/21 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ | 

اطلاعیه جدید در خصوص آزمون استخدامی  95/08/21 دانشگاه علوم پزشکی زنجان

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان شرکت کننده (بجز 7 خوشه شغلی که نتایج اولیه آن درتاریخ 95/09/20 اعلام شده است ) در آزمون استخدامی دانشگاه که بر اساس اطلاعیه مورخ 95/11/27 سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی گردیده اند می رساند، جهت ارائه مدارک موردنیاز طبق جدول زمانبندی ذیل (در ساعات اداری) به دانشگاه مراجعه نمایند.  

- بدیهی است عدم مراجعه شخص داوطلب و یا عدم تحویل مدارک مورد نیاز در موعد مقرر، به منزله نداشتن شرایط احراز لازم و انصراف داوطلب از انجام ادامه مراحل استخدامی خواهد بود.

شغل

زمان

مکان

کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی،کارشناس هوشبری، کارشناس اتاق عمل، کارشناس و کاردان پرتوشناسی ، کارشناس اقتصاد سلامت، کارشناس امور اجرائی بیمارستان ، کارشناس تجهیزات پزشکی، ،کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی، کارشناس توانبخشی فیزیکی، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماریها، کارشناس بهداشت خانواده، کارگزین، حسابدار، کارپرداز و کارشناس تحلیل گر سیستم

روز یکشنبه مورخ 95/12/01

لغایت

 روز دوشنبه مورخ 95/12/02

زنجان بلوار آزادی - ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان

مدارک مورد نیاز در هنگام مراجعه:

- اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه

- اصل و تصویر کارت ملی

- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی

- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران)

- 2 قطعه عکس 3*4

- کارنامه قبولی آزمون استخدامی

- مدارک دال بر ایثارگری بهمراه اصل و تصویر مدارک هویتی شخص ایثارگر

- مدارک دال بر معلولیت عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)

- مدارک دال بر بومی بودن

- نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت به همراه خلاصه سابقه (فرم 502) و احکام قراردادی ویژه شاغلین قراردادی

- گواهی ((پایان طرح)) و یا ((معافیت)) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری

- گواهی ((اشتغال به طرح)) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و همچنین مشمولینی که طرح خود را به استناد بخشنامه شماره 854/100 مورخ 93/07/16 تمدید نموده اند

- گواهی مبنی بر موافقت با ((انصراف از طرح)) برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های اختیاری که طرح خود را در  سایر موسسات تابعه وزارت متبوع (غیر از محل جغرافیایی خدمت) می گذرانند.

دفعات مشاهده: 1744 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: اعطای تقدیر نامه تعالی آموزش و توسعه به وزارت بهداشت ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ | 

AWT IMAGE

درچهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی <<تقدیر نامه سه ستاره جایز تعالی آموزش و توسعه >> به وزارت بهداشت اعطا شد.

در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی در سال 1395،وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی موفق به دریافت تقدیر نامه سه ستاره جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی شد.

مراسم تقدیر از سازمان های پیشرو در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی کا در روزیکشنبه مورخ 10 بهمن ماه ،با حضور مدیران دولتی و سازمان های مختلف شرکت کننده برگزار گردید،وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در الگوی ملی تعالی آموزش موفق به دریافت جایزه ارزشمند تقدیرنامه سه ستاره شد و این جایزه ارزشمند را سرکار خانم فهیمه ربانی خواه معاون اداره کل منابع انسانی دریافت کردند

دفعات مشاهده: 1951 بار   |   دفعات چاپ: 54 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: کارگاه آموزشی مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی برگزار گردید ::

مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه(واحد آموزش ضمن خدمت کارکنان)

کارگاه آموزشی مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی را برگزار کرد .

کارگاه 4روزه آموزش مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی ، روز سه شنبه 95/09/03 به همت مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه(واحد آموزش ضمن خدمت کارکنان) علوم پزشکی زنجان با حضوردکتر مهراسبی معاون توسعه مدیریت و منابع،محب رئیس کارگروه آموزشی رشته شغلی کارگزین وزارت بهداشت ،مربیان کارگزینی دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی ، اصفهان ،ساوه ،قم،همدان و کار گزین های شاغل در ستاد و واحد های تابعه دانشگاه تشکیل شد.

دکتر مهراسبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه ضمن خیر مقدم به اساتید و شر کت کنندگان دوره آموزشی مقدماتی قوانین و مقررات کارگزینی، ضمن تاکید بر برگزاری مستمر و پویای دوره های آموزش ضمن خدمت و استمرار اشتغال کارگزینان در امور اداری واحد ها ،  خواستار نگهداشت این نیرو ها به عنوان سرمایه انسانی در دانشگاه شد .

محب رئیس کارگروه آموزشی رشته شغلی کارگزین وزارت بهداشت به بحث حرفه ای گرائی در واحد نیروی انسانی و کارگزینی تاکید نمود و گفت : حرفه ای گرائی یعنی خودمان را باسیستم بروز کنیم و راهکار برای سیستم پیدا کنیم .

وی تصریح کرد:سیستم بایددرجایی که منافع کارمند ایجاب می کنددخالت کرده و مشکلاتی که وی در طول سی سال خدمت با آن دست و پنجه نرم می کند بشناسد و درصدد رفع آن برآید تا درکارمند انگیزه حضور درمحل خدمت بوجود آید .

مشاور توسعه مدیریت و منابع امور اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه تاکید کرد : ما همزمان با کارمان باید تفکرمان نیز تفکر سیستمی باشد و به همه زوایای موضوع توجه جدی داشته باشیم .

وی ضمن اشاره به ایجاد امکانات جدید در سیستم بهداشت کشور افزود: همچنان که امکانات فیزیکی در سیستم بهداشت و درمان کشورتغییر کرده باید خدمت رسانی نیز تغییر کند و کیفیت ارائه خدمت نیزبهبود یابد.

وی خاطر نشان کرد؛ با وجود تنوع استخدامی که در وزارت بهداشت اعم از قرار دادی،تبصره 4،پیام آران بهداشت و .... وجود دارد و برای هرکدام نیز یک قانونی حاکم است و موجب میشود کارگزین با اقسام مختلف و متنوع مواجه می شود .

رئیس کارگروه آموزشی رشته شغلی کارگزین وزارت متبوع با اشاره به فعالیت 13 کارگروه در اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت تصریح کرد؛ با تشکیل این کارگروهها و نیز اتاق فکری به نتایج مختلف و مناسبی رسیدیم.

وی اهمیت رضایت از کار را مهم دانسته و افزود : سعی براین است در واحد  کارگزینی در سه دوره مقدماتی، میانی و پیشرفته  آموزشهای لازم ارائه شود .

محب دغدغه اصلی را عدم مشخص بودن مسئولیت شاغلین در نیروی انسانی عنوان کرد و گفت : با ارائه این دوره های آموزشی در سه مقطع و دوره های تک تخصصی این مسئله نیز رفع شود .

صدیقیان مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه نیز اظهار امیدواری نمود:با برگزاری این گونه کارگاههای آموزشی، کارگزینی جایگاه اصلی خود را پیدا کرده و دارای وحدت رویه شود وی وجود تبعیض را ناشی از عدم وحدت رویه دانست و افزود : با برگزاری دوره های آموزشی و ورود به حیطه تخصصی تر جایگاه همکاران کارگزینی ارتقا یابد.

در اولین روز از کارگاه آموزشی مباحثی از جمله : آشنائی با تاریخچه قوانین و مقررات اداری و استخدامی و آیین نامه اداری و استخدامی و تشکیلاتی اعضا هیات غیر هیات علمی دانشگاهها ،استخدام و ورود به خدمت براساس آیین نامه اداری و استخدامی، معرفی انواع نیرو های شاغل در دانشگاهها ،قوانین حاکم و نحوه ورود و تبدیل وضعیت هریک از آنان ، آشنایی اجمالی با قانون نحوه تشکیل پیام آران بهداشت ،آشنایی با قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و مشمولین تعهدات ضریب کا ،انواع معافیتها ،ضرایب محرومیت ،محاسبه میزان خدمت مورد تعهد و نحوه صدور گواهی ها توسط جوانمرد مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ساوه وبعد از ظهر اولین روز چگونگی ادامه تحصیل کارمندان ،تعریف و توانمند سازی و تاریخچه آموزش ،مواد و تبصره های مرتبط با توانمند سازی کارکنان توسط نوشاد کارشناس گروه توسعه آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مباحث چرخه ارزایبی عملکرد ،انواع فرم ها ی ارزیابی عملکرد ،سازو کار انگیزشی ،رسیدگی و به شکایات ارزیابی توسط جباری کارشناس گروه توسعه آموزش و بهسازی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان ارائه شدو در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ انجام شد .

AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE
AWT IMAGE AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 2208 بار   |   دفعات چاپ: 58 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش اخبار و رویدادها اینجا را کلیک کنید.