Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
ریاست دانشگاه::
مدیریت حوزه ریاست::
اداره روابط عمومی::
مشاورین رئیس دانشگاه::
دفتر هماهنگی امور ایثارگران::
دفتر کارآفرینی دانشگاه::
دبیرخانه هیات امناء::
اداره امور حقوقی::
دفتر پرستاری::
هسته گزینش::
اداره آمار::
اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات::
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر::
فرم ها، دستور العمل ها و آیین نامه ها، گزارش عملکرد، نظر سنجی::
هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری::
خدمات الکترونیکی حوزه::
تماس با ما::
شورای راهبردی دانشگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: معرفی و شرح وظایف واحد بازرسی ::
شرح وظایف ادارۀ بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی زنجان:


 واحد بازرسی:
 - تهیه و تنظیم برنامه های بازدید مستمر و دوره ای (ماهیانه- فصلی) از تمامی واحدهای تابعۀ دانشگاه
 - انجام بازدیدهای سرزده از واحدهای تابعه جهت بررسی گزارش ها و شکایات واصله
 - انجام بازدیدهای سرزده از واحدهای تابعه و بررسی میزان رضایتمندی مردم از عملکرد و برخورد کادر زیرمجموعۀ واحد مربوطه
 - تهیۀ گزارش های مستمر، مقطعی و موردی جهت ارائه به ریاست محترم دانشگاه
 - کشف مفاسد اداری از طریق بازدید و بازرسی های آشکار و پنهان و گزارش به ریاست محترم دانشگاه و مدیران ذیربط
 - تجزیه و تحلیل و ریشه یابی مفاسد اداری کشف شده جهت اتخاذ راهکارهای اصلاحی مناسب و پیشنهاد به ریاست محترم دانشگاه و مدیران ذیربط حسب مورد

 واحد ارزیابی عملکرد:
 - همکاری در تهیه و تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد واحدهای تحت پوشش حوزه ریاست و معاونتهای هفتگانه دانشگاه
 - تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها، مدیریت ها و کارکنان بر اساس نتایج بازدید ها و بررسی های صورت پذیرفته جهت ارائه گزارش به ریاست محترم دانشگاه و رئیس واحد حسب مورد
 - بررسی و ارائه راهکارهای پیشنهادی به واحدهای تابعه جهت اصلاح نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت و ارائه گزارش به ریاست محترم دانشگاه
 - ارزیابی عملکرد مدیران و رؤسای واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه گزارش تحلیلی به همراه پیشنهادهای لازم به ریاست محترم دانشگاه

 واحد پاسخگویی به شکایات:
 - دریافت شکایات شفاهی و کتبی مراجعین و همکاران از واحدها، کارکنان و مدیران
 - دریافت شکایات و گزارش های ارجاعی از نهادها و واحدهای نظارتی برون سازمانی
 - دریافت شکایات و گزارش های واصله از سامانه های دانشگاه بازرسی، سامد استانداری و سازمان بازرسی کل کشور
 - بررسی صحت و سقم شکایات و گزارش های واصله و پیگیری از مبادی ذیربط تا اخذ نتیجه
 - تجزیه و تحلیل پاسخ های دریافتی به منظور پاسخگویی به شاکیان
 - جمع بندی دوره ای شکایات واصله و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست محترم دانشگاه
 - پیگیری نتیجۀ گزارشهای تهیه شده جهت ریاست محترم دانشگاه و مدیران ارشد دانشگاه


دفعات مشاهده: 6036 بار   |   دفعات چاپ: 422 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 61 بار   |   0 نظر
::