Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
ریاست دانشگاه::
مدیریت حوزه ریاست::
اداره روابط عمومی::
مشاورین رئیس دانشگاه::
دفتر هماهنگی امور ایثارگران::
دفتر کارآفرینی دانشگاه::
دبیرخانه هیات امناء::
اداره امور حقوقی::
دفتر پرستاری::
اداره آمار::
امور بانوان و خانواده::
اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات::
امور دانشجویان شاهد و ایثارگر::
هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری::
تماس با ما::
سایت جدید::
نمونه::
کارگروه بهداشت ، درمان و سلامت::
بازرسی و پاسخگویی به شکایات(در دست ساخت)::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: معرفی و شرح وظایف واحد بازرسی ::
شرح وظایف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی زنجان:
 

 واحد بازرسی :

  1.  - تهیه و تنظیم برنامه های بازدید و بازرسی مستمر و دوره ای (ماهیانه- فصلی) از تمامی واحدهای تابعۀ دانشگاه
  2.  - انجام بازدیدهای سرزده از واحدهای تابعه جهت بررسی گزارش ها و شکایات واصله
  3.  - بررسی میزان رضایتمندی مردم از عملکرد واحد و پرسنل در خصوص انجام وظایف و عملکردی در کلیه واحد های تابعه دانشگاه
  4.  - تهیۀ گزارش های مستمر، مقطعی و موردی از کلیه واحد ها و مدیران و پرسنل مجموعه جهت ارائه به مقام عالی دانشگاه
  5.  - کشف مفاسد اداری از طریق بازدید و بازرسی های آشکار و پنهان و گزارش به ریاست محترم دانشگاه و مدیران ذیربط
  6.  - تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی در خصوص مفاسد اداری کشف شده جهت اتخاذ راهکارهای اصلاحی و پیشنهاد به مسئولان عالی دانشگاه 
 

واحد ارزیابی عملکرد:


 - همکاری در تهیه و تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد واحدهای تحت پوشش حوزه ریاست و معاونتهای هفتگانه دانشگاه
 - تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها، مدیریت ها و کارکنان بر اساس نتایج بازدید ها و بررسی های صورت پذیرفته جهت ارائه گزارش به ریاست محترم دانشگاه و رئیس واحد حسب مورد
 - بررسی و ارائه راهکارهای پیشنهادی به واحدهای تابعه جهت اصلاح نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت و ارائه گزارش به ریاست محترم دانشگاه
 - انجام ارزیابی عملکرد کارمندان و مدیران و رؤسای واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه گزارش تحلیلی به همراه پیشنهادهای لازم به ریاست محترم دانشگاه
 

 واحد پاسخگویی به شکایات:

 - استقرار سامانه الکترونیکی ارتباطات و شکایات مردمی 330190 بصورت شبانه روزی در دانشگاه
-  دریافت شکایات تلفنی و حضوری ،شفاهی و کتبی مراجعین و همکاران از واحدها، کارکنان و مدیران از طریق میز خدمت
 - دریافت شکایات و گزارش های ارجاعی از نهادها و واحدهای نظارتی برون سازمانی
 - دریافت شکایات و گزارش های واصله از سامانه های دانشگاه بازرسی، سامد استانداری و سازمان بازرسی کل کشور
 - بررسی صحت و سقم شکایات و گزارش های واصله و پیگیری از مبادی ذیربط تا حصول نتیجه
 - تجزیه و تحلیل پاسخ های دریافتی به منظور پاسخگویی به شاکیان
 - جمع بندی دوره ای شکایات واصله و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست محترم دانشگاه
 - پیگیری نتیجۀ گزارشهای تهیه شده برای ریاست محترم دانشگاه و مدیران ارشد دانشگاه

دفعات مشاهده: 10431 بار   |   دفعات چاپ: 663 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 61 بار   |   0 نظر
::