Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
معاونت ها::
دپارتمان ها::
اعضاء هیأت علمی دانشکده::
کتابخانه::
بخش های دانشکده::
برنامه مصوب آموزشی::
آیین نامه ها ::
تقویم ها::
دانشجویان::
لینک های مفید::
فرآیند های اعتبار بخشی::
صیانت از حقوق شهروندی::
بازرسی و رسیدگی به شکایات::
تماس با ما::
صفحه اصلی دانشکده::
::
تقویم شورای نمایندگان دانشجویان

تقویم  شورای نمایندگان
 دانشجویان
سه شنبه ها

ساعت: ۱۳/۳۰-۱۲/۳۰

ماه تاریخ
مهر 96/07/25
آبان 96/08/23
آذر 96/09/21
دی 96/10/26
بهمن 96/11/24
اسفند 96/12/22

..
آینده روشن با خانواده کتابخوان

..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اتوماسیون اداری

AWT IMAGE

..
آیین نامه

آیین نامه آموزشی

دوره کارشناسی

AWT IMAGE

..
اتوماسیون تغذیه

AWT IMAGE

سامانه ورود به اتوماسیون تغذیه

راهنمای رزرو غذا از طریق سیستم اتوماسیون تغذیه دانشکده پرستاری ابهر

..
فیش حقوقی
AWT IMAGE
..
آلبوم تصاویر

افتتاح دانشکده

بازدیدها

کتابخانه

پراتیک

آزمایشگاه

سایت فناوری اطلاعات

سمعی بصری و مولاژ

..
:: معرفی ::

نام و نام خانوادگی : حانیه پیری                                                                                                     AWT IMAGE

مدرک تحصیلی : کامپیوتر

سمت : مسئول دفتر ریاست

تلفن: ۳۵۲۳۰۰۵۷-۰۲۴

شرح وظایف:

  •  دریافت نامه ها ، اوراق ، پرونده ها و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری کردن آنها .  
  • انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها ، اوراق ، نامه ها ، گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوط در محلهای مخصوص .
  •  تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با ریاست و معاونت دانشکده و تعیین ساعات ملاقات برای آنها .
  •  تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به سرپرست مربوطه .
  • ابلاغ دستورات صادره رئیس و معاون دانشکده به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها .
  • آماده کردن سوابق و پرونده های مریوط به کمیسیونها و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی سرپرست .
  •  تنظیم اوقات جلسات و کمسیونهایی که در دفتر ریاست و معاونت تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه .
  •  پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای   آن بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیر است .
  • تهیه پیش نویس برخی از نامه ها و گزارشات و جدولهای مختلف به زیان فارسی و احتمالا خارجی .
  •   استفاده از نرم افزار های پردازش متن ، دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی و دورنگار .
  •  انجام سایر امور طبق دستور مقام مافوق .

دفعات مشاهده: 1974 بار   |   دفعات چاپ: 167 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::