Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
معاونت ها::
دپارتمان ها::
اعضاء هیأت علمی دانشکده::
کتابخانه::
بخش های دانشکده::
برنامه مصوب آموزشی::
آیین نامه ها ::
تقویم ها::
دانشجویان::
لینک های مفید::
فرآیند های اعتبار بخشی::
صیانت از حقوق شهروندی::
بازرسی و رسیدگی به شکایات::
تماس با ما::
صفحه اصلی دانشکده::
::
تقویم شورای نمایندگان دانشجویان

تقویم  شورای نمایندگان
 دانشجویان
سه شنبه ها

ساعت: ۱۳/۳۰-۱۲/۳۰

ماه تاریخ
مهر 96/07/25
آبان 96/08/23
آذر 96/09/21
دی 96/10/26
بهمن 96/11/24
اسفند 96/12/22

..
لبیک یا حسین

..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اتوماسیون اداری

AWT IMAGE

..
آیین نامه

آیین نامه آموزشی

دوره کارشناسی

AWT IMAGE

..
اتوماسیون تغذیه

AWT IMAGE

سامانه ورود به اتوماسیون تغذیه

راهنمای رزرو غذا از طریق سیستم اتوماسیون تغذیه دانشکده پرستاری ابهر

..
فیش حقوقی
AWT IMAGE
..
آلبوم تصاویر

افتتاح دانشکده

بازدیدها

کتابخانه

پراتیک

آزمایشگاه

سایت فناوری اطلاعات

سمعی بصری و مولاژ

..
:: شرح وظایف ::

نام و نام خانوادگی: الهام عطایی

سمت: کارشناس مسئول کتابخانه

شرح وظایف:

  • شماره گذاری و ثبت و مهر کردن کتب و مجلات جدید و تنظیم آن در قفسه ها مطابق سیستم جاری در کتابخانه.
  • تحویل دادن کتب به مراجعین و پس گرفتن آن و تهیه فهرست کتب امانتی که مسترد نگردیده است.
  • طبقه بندی کتب و مجلات و کاتالوگ نویسی و تهیه فهرست کتب و مجلات موجود در کتابخانه.
  • انجام امور حرفه ای کتابداری در مورد کتب خاص که بر اساس زبان یا موضوع طبقه بندی شده است.
  • تعیین و تهیه فهرست طبقه بندی و بسط و تعمیم و تجدید نظر در آنها بر حسب احتیاجات خاص و کنترل نهائی کتابهای فهرست شده.
  • انتخاب کتب جدید که باید برای کتابخانه تهیه شود و انجام فعالیت های مربوط به سفارش و دریافت کتاب.
  • پیشنهاد تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل و توسعه کتابخانه های موجود و ایجاد کتابخانه های جدید.
  • مطالعه و بررسی احتیاجات مراجعه کنندگان و کتابخانه ها از نظر مواد خواندنی.
  • تنظیم برنامه فعالیتهائی که جهت آشنا کردن دانشجویان و تشویق ایشان به استفاده از کتابخانه ها لازم است.
  • تهیه آیین نامه های لازم جهت استفاده از کتب و اداره کتابخانه ها
  • اخذ تماس با کتابخانه ها و مجامع علمی و فرهنگی سایر کشور ها بمنظور جمع آوری آثار مربوط به ایران و ایرانشناسی.
  • انجام سایر امور مربوطه طبق نظر مقام مافوق .
  • دریافت کاتالوگ منابع از ناشران و ارسال آن به گروه های آموزشی جهت انتخاب کتاب .
  • بررسی و انتخاب آخرین رفرنسهای موجود در بازار و تطابق آن با موجودی کتابخانه توسط کتابداران .
  • نظر خواهی از استقاده کنندگان و دانشجویان جهت اطلاع از نیاز آنها .
  • کنترل در خواست های رسیده با موجودی کتابخانه .
  • تنظیم لیست خرید کتب بر اساس اطلاعات جمع آوری شده .
  • تهیه منابع فوق توسط مسئولین و کتابداران از نمایشگاه های بین المللی کتاب و ناشرین داخلی .
  • دریافت منابع و کنترل آن با بیست خرید .
  • ثبت مشخصات کتب در دفاتر ثبت .
  • وجین منابع فرسوده و قدیمی .
  • رده بندی کردن کتب رسیده ( کتب پزشکی بر اساس سیستم کتابخانه ملی آمریکا رده بندی می گردد )
  • فهرست نویسی کتب موجود در کتابخانه
  •   فهرست نویسی و رده بندی سایر منابع کتابخانه ای مثل پایان نامه ها و طرحهای تحقیقاتی .
  • ورود اطلاعات کتابشناختی این منابع به سیستم اینترنت از طریق نرم افزار کتابخانه ای پارس آذرخش .
  • تولید برچسب عطف و بارکد منابع با استفاده از نرم افزار کتابخانه و نصب آنها .
  •  آماده سازی منابع کتابخانه برای ورود به قفسه ها .
  •  ثبت نام کلیه اعضای هیئت علمی ، دانشجویان و کارمندان جهت عضویت در کتابخانه طبق ضوابط .
  • پاسخگویی به کلیه مراجعین .
  • راهنمایی کلیه مراجعین و دانشجویان جهت استفاده از منابع کتابخانه
  • امانت کتب و سایر منابع کتابخانه طبق ضوابط
  • تحویل گرفتن کتب امانتی و سایر منابع
  • جستجوی اطلاعات در پایگاه های اطلاعاتی کتابخانه برای مراجعین .
  • فایل نمودن کتب برگشتی در قفسه ها .
  • قفسه خوانی و برطرف نمودن اشکالات موجود در کتب و مشخص نمودن مفقودی ها .
  • انتخاب کتابهای فرسوده و فرستادن آنها به صحافی .
  • تسویه حساب اعضاء .
دفعات مشاهده: 1321 بار   |   دفعات چاپ: 136 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::