Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای پشتیبانی ::
درمانگاه های تخصصی::
بخشهای درمانی مرکز ::
واحدهای پاراکلینیکی::
بهبود کیفیت::
واحد رسیدگی به شکایات::
پزشک خانواده ونظام ارجاع::
تعامل با بیمار وخانواده::
ارتباط با کارکنان مرکز::
دپارتمان روانپزشکی و روانشناسی::
گزارش دهی خطا::
تکریم ارباب رجوع::
واحد فناوری اطلاعات ::
قوانین و مقررات::
مناقصه ها و مزایده ها ::
RSS پایگاه ::
درباره ما ::
گالری تصاویر::
::
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
دفتر توسعه آموزش (EDO )

AWT IMAGE

..
اموررفاهی کارکنان

AWT IMAGE

..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سايت بيمارستان بهشتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف
   
..
هواشناسی

AWT IMAGE

..
:: معرفی ::

AWT IMAGE 

 نام و نام خانوادگی : م. تاره

  سمت : سوپروایزر آموزشی مرکز

  مدرک تحصیلی : کارشناس پرستاری

  اهم شرح وظایف:

  1- تعیین اهداف آموزشی (کوتاه مدت،‌ میان مدت، بلند مدت)

  2- تعیین نیازهای آموزشی (مددجویان، خانواده، رده‌های مختلف کادر پرستاری و مامایی و کارکنان جدید الورود)

  3- اولویت‌بندی نیازهای آموزشی

  4- تدوین برنامه‌های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی

  5- اجرای برنامه‌های آموزشی با همکاری و مشارکت سایر گروه‌ها

  6- تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های آموزشی بخش‌های مرتبط

  7- تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی، خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان

  8- هماهنگی در اجرای برنامه کارورزی دانشجویان و کارآموزان گروه‌های پرستاری و مامایی

  9- پیشنهاد تهیه کتب، مجلات، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامایی

  10- تشکیل کمیته آموزشی، پژوهشی پرستاری

  11- هماهنگی، همکاری و مشارکت جهت تشکیل و شرکت کارکنان در کلاس های آموزش مداوم برابر برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط

  12- پیشنهاد ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال کارکنان در فعال در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی

  13- همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیاز سنجی آموزشی

  14- همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت، در امر آموزش

  15- همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش

  16- ارائه تازه‌ها و نتایج تحقیقات جدید (به شکل کنفرانس، جزوه/ پمفلت و ...)

  17- همکاری و مشارکت در انجام طرح های پژوهشی

  18- هدایت و آموزش کارکنان در راستای:

  الف- حسابرسی کیفیت خدمات پرستاری و مامایی

  ب- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارئه خدمات

  ج- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو

  19- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط

  20- هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات،پوسترها، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان

  21- ثبت و گزارش کلیه فعالیت های آموزشی و نتایج حاصله به مدیر خدمات پرستاری

  22- کنترل و نظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب

  23- کنترل نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها

  24- ارزیابی اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق:

        الف- کنترل حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده

        ب- بررسی رضایت مندی مددجویان

       ج- بررسی رضایت مندی کارمندان

25- کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری (در شیفت های مختلف) در برنامنه های آموزشی براساس آموزش

26- مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان پرستاری

27- شرکت در جلسات آموزشی مرتبط با پرستاری

دفعات مشاهده: 630 بار   |   دفعات چاپ: 126 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش سوپروایزر آموزشی اینجا را کلیک کنید.