Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای پشتیبانی ::
درمانگاه های تخصصی::
بخشهای درمانی مرکز ::
واحدهای پاراکلینیکی::
بهبود کیفیت::
واحد رسیدگی به شکایات::
پزشک خانواده ونظام ارجاع::
تعامل با بیمار وخانواده::
ارتباط با کارکنان مرکز::
دپارتمان روانپزشکی و روانشناسی::
گزارش دهی خطا::
تکریم ارباب رجوع::
واحد فناوری اطلاعات ::
قوانین و مقررات::
مناقصه ها و مزایده ها ::
RSS پایگاه ::
درباره ما ::
گالری تصاویر::
::
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
اموررفاهی کارکنان

AWT IMAGE

..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سايت بيمارستان بهشتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف
   
..
هواشناسی

AWT IMAGE

..
:: معرفی ::

 سوپروایزرهای در گردش مرکز :

 - ف . حقیقی

- ن . احمدی

 - ج . شایان مهر

 - ص . امیرسعادتی

 - ف . حیدری

 -ز . مهاجری

- م . تاره

  اهم شرح وظایف:

  1- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز آموزشی بهداشتی ، درمانی، توانبخشی

  2- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین

  3- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری و مامایی

  4- مشارکت و همکاری در برنامه ریزی های آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان

  5- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان

  6- تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان و ارائه کنندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط

  7- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای زیربط

  8-تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری ( مربوط به کارکنان ، مددجویان، محیط و ...) و اقدام جهت حل آنها

  9- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری براساس توانایی ها و نیازها در واحدها و شیفت های مختلف

  10- هماهنگی ایجاد شرایط کار مناسب و حسن تفاهم مابین افراد

  11- شرکت در برنامه های آموزشی بمنظور ارتقاء سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر خدمات پرستاری و مامایی

  12- شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری ( آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و ...) بنا به صلاحدید

  13- تأمین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و ... )

  14 : D.10/00 - نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان تحت سرپرستی ( رعایت مقررات اداری، ضوابط کاری، اخلاقی و ...)

  15- هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده ، مرکز آموزشی بهداشتی ، درمانی و توانبخشی

  16- نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناسب (چک لیست و ..)

  17- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق

  18- هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبتها

  19- ارائه راهنمائی های لازم به کارکنان پرستاری ، کمک و حمایت از آنها

  20- مشارکت و همکاری در جهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری و مامایی شامل: آشنا سازی کارکنان جدید الورود با مقررات ، خط مشی ها، شرح وظایف و ...

  21- ثبت حوادث، وقایع غیر مترقبه، آمار (بیماران بد حال ، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و ... )و گزارش به مافوق

  22- مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق : عملکرد، رفتارهای شغلی و اخلاقی

  23- همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثربخشی خدمات از طریق : حسابرسی کیفی، بررسی رضایتمندی مددجویان و کارکنان

  24- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تاثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری

  25- همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون ، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده

  26- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات و داروها در واحدهای پرستاری و مامایی

  27- نظارت بر حسن اجرای تعرفه های خدمات پرستاری

دفعات مشاهده: 598 بار   |   دفعات چاپ: 138 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش سایر سوپروایزرها اینجا را کلیک کنید.