Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
اهداف،رسالت،چشم انداز ::
معرفی مدیران کلینیک ها::
دریافت نوبت ::
معرفی کلینیک ها::
برنامه کلینیک ها::
اخبار و رویدادها ::
آلبوم تصاویر::
تعرفه ها::
قوانین،مقررات و اطلاعیه ها ::
آموزش عمومی::
سلامت در احادیث و کلام بزرگان::
بیماری های شایع ::
کلینیک ویژه البرز::
مشخصات و تصاویر کلینیک های ویژه در حال احداث::
کلینیک ویژه دندانپزشکی::
::
لینکهای مفید

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: قوانین و مقررات کلینیک های ویژه ::

قابل توجه شهروندان گرامی

کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با رویکرد بیمار محوری و سلامت محوری ، مجهز ، ممتاز و ویژه ای هستند که بر اساس سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راستای کاهش میزان پرداختی ، دغدغه ، نگرانی و سردرگمی بیماران و تکریم و جلب رضایتمندی حداکثری آنها با بهترین امکانات خدماتی و رفاهی و تجهیزات اداری و پزشکی و فناوری های نوین تجهیز و راه اندازی شده اند .

1- پزشکان کلینیک های ویژه از اساتید تمام وقت جغرافیایی و درمانی دانشگاه هستند .

2- ارجاع بیماران مراجعه کننده به کلینیک های ویژه جهت اعمال جراحی ، انجام آندوسکوپی ، اکوکاردیوگرافی ، تست ورزش ، اسپیرومتری ، آزمایش ، سونوگرافی و سایر خدمات تخصصی و پاراکلینیک به بخش خصوصی ممنوع است مگر اینکه خدمت درخواستی در بخش دولتی وجود نداشته باشد .

3- تلاش ما این است تا با راه اندازی کلینیک های ویژه بهترین مکان و تجهیزات را برای خدمات به شهروندان عزیز فراهم نماییم لذا انتظار داریم متقابلا شهروندان عزیز و فهیم و بیماران و همراهان آنها ضمن دقت در حفظ و نگهداری اموال و تجهیزات با مهربانی و ملاطفت با همکاران سخت ک.ش و پرتلاش ما برخورد کنند و حرمت و منزلت آنها را حفظ کنند .

4- از پارک کردن وسیله نقلیه در ورودی کلینیک ، مقابل داروخانه ، در داخل کوچه به صورت دوبله ، مقابل در ورودی و پارکینگ کلینیک جدا خود داری نمایید .

5- جهت مراعات حق همجواری و رفت و آمد همسایه های عزیز مقابل درب منزل و پارکینگ آنها توقف نفرمایید .

6- با پرسنل کلینیک و نیروهای خدماتی و نگهبان و حراست نهایت همکاری را داشته باشید.

7- از استعمال سیگار در داخل کلینیک و طبقات و واحدها جدا خود داری نمایید.

8- رعایت پوشش مناسب و شئونات اخلاقی و اسلامی توسط آقایان و خانم ها در این مکان الزامی و مورد تاکید است

9- ساعت کار پذیرش صبح ها از ساعت 30/8 تا 14 و عصر ها از ساعت 30/15 تا 21 شب می باشد.

10- حداکثر پذیرش برای هر پزشک متخصص و فوق تخصص  8 نفر و روانپزشک 6 نفر در ساعت می باشد.

11- ساعت حضور پزشکان در کلینیک ها تقریبا ثابت می باشد با این حال به خاطر ضرورت ویزیت بیماران اورژانسی گاها تاخیر اجتناب ناپذیر است.

12- جهت تسریع در کار و سهولت ارائه خدمت و رعایت حقوق خود و دیگران ، سکوت و نظم و آرامش را رعایت نمائید و از هرگونه سر و صدا و تجمع در مسیر تردد بیماران و یا جلوی اتاق پزشک خودداری کنید.

13- در داخل کلینیک و سالن ها با تلفن همراه صحبت نفرمایید و قبل از ورود به اتاق پزشک حتما تلفن همراه خود را خاموش کنید .

14- فقط از دفترچه درمانی خود جهت ویزیت استفاده نمائید.

15- جهت رویت هرگونه عکس آزمایش ، سونوگرافی ، و... که مربوط به روزهای قبل می باشد اخذ نوبت ویزیت مجدد الزامی می باشد.

16- تنها یک نفر به عنوان همراه وارد اتاق پزشک می شود مگر در موارد خاص که نیاز به همراه بیشتری باشد.

17- دفترچه های روستایی باید توسط پزشک روستای محل سکونت و مرکز بهداشتی درمانی مربوطه ، تایید و ارجاع داده شود در غیر اینصورت ویزیت آزاد محاسبه می گردد.

18- الزامیست بیمارانی که نوبت تلفنی گرفته اند در ساعت ثبت شده در قبض یا پیامک در کلینیک حاضر باشند در غیر اینصورت نوبت حذف شده و امکان ثبت آن وجود نخواهد داشت .

19- دریافت وجه نقد از بابت تعرفه ویزیت و یا سایر خدمات حتی پذیرش و صندوق بجز در موارد محدود و حجم بالای مراجعات بیماران ممنوع است لذا بیماران حتما کارت اعتباری بانکی همراه داشته باشند

20- بیماران اورژانسی به اورژانس بیمارستان های شهید بهشتی ، آیت اله موسوی و یا حضرت ولیعصر (عج) مراجعه نمایند .

21- انجام هر گونه خدمات پاراکلینیکی از جمله آزمایش و ام آر آی ، سی تی اسکن ،سونوگرافی و غیره درخواستی نیست و بنا به ضرورت و تشخیص پزشک می باشد.

22- بیماران محترمی که از قبل با تلفن یا اینترنت نوبت رزو کرده اند باید جهت تبدیل نوبت رزو شده به نوبت روز جاری قبل از ساعت ... برای ثبت اطلاعات و دریافت نوبت قطعی مراجعه نمایند . در غیر اینصورت نوبت ایشان حذف و به شخص دیگری واگذار میگردد.

24- مدیریت کلینیک از هرگونه پیشنهاد ، تقدیر و تشکر ، انتقاد یا ارائه راهکار سازنده برای رفع ایرادات و توسعه کمی و کیفی فعالیت ها استقبال می کند .

دفعات مشاهده: 1372 بار   |   دفعات چاپ: 10 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
برای مشاهده کل مطالب بخش قوانین،مقررات و اطلاعیه ها اینجا را کلیک کنید.