Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
معاونت ها::
دپارتمان ها::
اعضاء هیأت علمی دانشکده::
کتابخانه::
بخش های دانشکده::
برنامه مصوب آموزشی::
آیین نامه ها ::
تقویم ها::
دانشجویان::
لینک های مفید::
دفتر توسعه آموزش(EDO)::
فرآیند های اعتبار بخشی::
بازرسی و رسیدگی به شکایات::
صیانت از حقوق شهروندی::
تماس با ما::
نظرسنجی واحدها::
Affiliation دانشکده پرستاری ابهر::
میزخدمت::
صفحه اصلی دانشکده::
::
مجموعه محتوای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
مجموعه محتوای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
..
سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی
سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی
..
سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی
..
وب سایت همایش های ایران
..
تماس با ما

تلفن تماس

۰۲۴۲۵۲۲۶۹۰۰

۰۲۴۳۵۲۷۹۴۱۲

فکس

۰۲۴۳۵۲۷۰۰۲۱

پست الکترونیکی

abhar-nursing@zums.ac.ir 





 

..
آدرس پستی

: آدرس

زنجان - ابهر بلوار پرستار

جنب بیمارستان الغدیر

دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی ابهر
۴۵۶۱۶-۸۸۱۳۱

 

..
تقویم شورای نمایندگان دانشجویان

تقویم شورای نمایندگان و
تشکل های
دانشجویی

دو شنبه ها
  ۱۳-۱۴

ماه تاریخ
فروردین ۹۸/۰۱/۲۵
اردیبهشت ۹۸/۰۲/۱۶
۹۸/۰۲/۳۰
خرداد ۹۸/۰۳/۱۳
۹۸/۰۳/۲۷
تیر ۹۸/۰۴/۱۰
مرداد
شهریور

..
سامانه پیامکی دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی ابهر
 سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۱۰۲۰۸۰۶۰
آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات شما  دانشجویان و شهروندان محترم می باشد.

 
..
سامانه نقل و انتقالات کارکنان
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اتوماسیون اداری

AWT IMAGE

..
آیین نامه

آیین نامه آموزشی

دوره کارشناسی

AWT IMAGE

..
فیش حقوقی
AWT IMAGE
..
آلبوم تصاویر

افتتاح دانشکده

بازدیدها

کتابخانه

پراتیک

آزمایشگاه

سایت فناوری اطلاعات

سمعی بصری و مولاژ

..
:: شرح وظایف ::

شرح وظایف معاون آموزشی دانشکده:

معاونت دانشکده به عنوان متولی اصلی امور آموزش، پژوهش و هماهنگی بوده و در این راستا مسئولیت ها و وظایف زیر را به عهده دارد:

برنامه ریزی:

  • برنامه ریزی برای اجرای موثر برنامه های آموزشی مصوب
  • برنامه ریزی برای فراهم شدن شرایط توسعه آموزش(راه اندازی رشته های جدید،مقطع تحصیلی بالاتر)
  • برنامه ریزی برای ارتقای فعالیت های آموزشی اعضای هیأت علمی و جذب اعضای هیأت علمی جدید متناسب با نیاز های آموزشی.

نیازهای آموزشی:

  • برنامه ریزی برای بازنگری برنامه های آموزشی وارائه پیشنهادی مراجع بالاتر
  • برنامه ریزی برای تشویق و حمایت از دانشجویان ممتازو استعداد های درخشان
  • برنامه ریزی برای جلب مشارکت اعضای هیأت علمی و گروه های آموزشی در فرایند های مدیریتی، عملیاتی و ارزشیابی

هماهنگی:

  • هماهنگی با سایر واحد های هم عرض در جهت نیل به اهداف سازمانی
  • هماهنگی با فعالیت های گروه های آموزشی در راستای اهداف کلان دانشکده ودانشگاه
  • همانگی فعالیت های اداری و واحد های تابعه در راستای اهداف کلان دانشکده و دانشگاه
  • برقرای ارتباط با معاونت آموزشی دانشگاه به منظوراطلاع از سیاست های آموزشی و ارائه پیشنهادات و درخواست ها
  • برقراری ارتباط با سایر واحد های دانشگاهی، معاونت های بهداشتی و درمانی و بیمارستان های آموزشی، نظام پزشکی و نظام پرستاری وبه منظور ارائه پیشنهاد و جلب همکاری.

نظارت:

  • نظارت بر فعالیت های گروه های آموزشی
  • نظارت بر فعالیت های اداره آموزش، واحد تحصیلات تکمیلی دانشکده ،واحد توسعه آموزش
  • نظارت بر حسن اجرای مقررات ،آیین نامه ها و قوانین آموزشی

اجرایی:

  • اجرای سیاست ها،خط مشی ها ودستورات ریاست دانشکده و معاونت آموزشی دانشگاه
  • ۲ارائه پیشنهاد ،نظر و صدور دستور به منظور ارتقاء فعالیت های آموزشی و اجرای سیاست ها و خط مشی های آموزشی در راستای مسئولیت های محوله.
  • ارجاع نامه های اداری و شکایات واصله به ادارات واحد های مربوطه،دریافت پیشنهادات اعضای هیأت علمی، گروه های آموزشی، واحد های تابعه، دانشجویان و کارکنان وبررسی و دستور به اقدامات لازم،شرکت در جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی وهیأت رئیسه دانشکده
  • برگزاری کنفرانس های علمی، کارگاه های آموزشی، دوره های بازآموزی
  • انجام مکاتبات لازم با واحد های درون و برون سازمانی

ارزشیابی:

  • ارزشیابی درونی گروه های آموزشی واحد های آموزشی تابعه
  • ارزش یابی مستمر کارکنان آموزشی
  • ارزشیابی فرایند های آموزشی وبرون دادها
  • ارزشیابی فعالیت های اموزشی اعضای هیأت علمی دانشکده
دفعات مشاهده: 2463 بار   |   دفعات چاپ: 190 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::