برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
   [صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
معرفی بیمارستان::
درمانی::
پاراکلینیکی::
پشتیبانی::
واحد فناوری اطلاعات::
روابط عمومی::
مددکاری اجتماعی::
منابع انسانی::
آموزش به بیمار::
ارتباط با ما::
میز خدمت::
::
بلوک مراجعین

بیمه های طرف قرارداد

رسیدگی به شکایات

منشور حقوق بیمار

راهنمای طبقات

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

تلفنهای بیمارستان

::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب بخش
:: دیدار مسئولین با پرستاران
:: جراحی آرتروسکوپی شانه
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: تاکید بر لزوم تقویت نظام مراقبت بیماری‌های اسهالی با فرارسیدن فصل گرما
:: نظام سلامت در رسانه‌های گروهی (30 خردادماه 97)
..
:: معرفی ::

امورمالی

مسئول امور مالی: آقای علی حق پرست

مسئول رسیدگی اسناد و امین اموال: آقای اکبر جلالی فر

مسئول اعتبارات و دفترداری : خانم حمیده نجاتی

مسئول دریافت و پرداخت: آقای سید کریم موسوی

مسئول درآمد: خانم فاطمه عزیزی

طبقه دوم - مدیریت -شماره داخلی:-214-270
اهم شرح وظایف عامل مالی:

  - سرپرستی ونظارت بر اجرای کامل روشها ،سیستمهاوخط ومشی های مالی شبکه در واحد حسابداری مالی

  - کنترل وتایید کلیه اسناد حسابداری صادره

  - کنترل وضعیت نقدینگی شبکه واتخاذ ترتیبات لازم جهت اخذ اعتبارات ازدانشگاه

  - پیگیری وصول مطالبات بیمه های طرف قرارداد

  - نظارت بر ثبت ونگهداری مناسب دفاتر قانونی و تهیه تراز آزمایشی ماهیانه

  - نظارت بر اجرای صحیح مقررات و دستورالعمل ها و روشهای مصوب آیین نامه مالی معاملاتی

  - بررسی و تایید کلیه پرداخت ها با توجه به آیین نامه ها ومجوزهای مربوطه

  - نظارت بر بستن حسابهای پایان سال

  - همکاری با معاون مدیر مالی به منظور تهیه صورتهای مالی

  - بررسی و تایید اعلامیه بدهکار وبستانکار صادره توسط بانک                                                                                          

  - ارائه پیشنهاد به مدیر امور مالی در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد مربوطه

  - نظارت بر نگهداری مناسب اسناد ، دفاتر ومدارک و پرونده های مالی

اهم شرح وظایف مسئول رسیدگی به اسناد:

- انجام رسیدگی اسناد ومدارک که تعهد پرداخت ایجاد مینماید و یا منجر به پرداخت میشود . طبق دستورالعمل مربوطه

- گردآوری منابع لازم به منظور انجام رسیدگی

- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور تهیه صورت مغایرت بانکی و پیگیری بمنظور رفع مغایرت

- کنترل نهایی مدارک واسناد و رسیدگی و حصول اطمینان از صحت اعمال کنترلهای لازم طبق دستورالعمل های مربوطه

- تهیه و تنظیم کلیه صورت خلاصه های لازم و بررسی محاسبات انجام شده جهت صدور اسناد حسابداری

- صدوراسناد حسابداری باتوجه به نظام مالی وصنعتی مدون دانشگاه

- اتخاذ ترتیبات لازم به منظور ثبت بموقع حسابها و نگهداری دفاتر قانونی

- ارائه گزارشهای لازم به مراجع استفاده کننده

- نگاهداری مناسب اسناد و مدارک مالی

- ثبت ونگهداری دفاتر قانونی و تهیه تراز های آزمایشی ماهانه

- بررسی و تامین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه های که تعهد پرداخت ایجاد میکنند

اهم شرح وظایف مسئول اعتبارات :

- کنترل اسناد حسابداری مکانیزه با پیش نویس مربوطه و رفع اشکالات احتمالی و صدور آنها

- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم

- اتخاذ ترتیبات مناسب به منظور تدارک و پلمپ بموقع دفاتر قانونی

- ثبت دفاتر قانونی با رعایت آیین نامه مربوطه و نگهداری دفاتر کل و روزنامه بر اساس ضوابط قانونی

- تهیه و تنظیم اطلاعات مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق و یا سایر واحدهای مالی

- قراردادن مناسب اسناد حسابداری به ترتیب شماره سریال در زونکن های مربوطه

- تایید اسناد پرداخت با ایجاد تعهد با توجه به نظام نوین مالی جدید شبکه

اهم شرح وظایف مسئول دریافت و پرداخت:

اهم شرح وظایف مسئول درآمد:

دفعات مشاهده: 2002 بار   |   دفعات چاپ: 181 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش امور مالی اینجا را کلیک کنید.
بیمارستان بوعلی‌سینا خرمدره Booali Sina Hospital of Khorramdare

پورتال مرکز آموزشی درمانی بوعلی‌سینا خرمدره