Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
معاونت ها::
دپارتمان ها::
اعضاء هیأت علمی دانشکده::
کتابخانه::
بخش های دانشکده::
برنامه مصوب آموزشی::
آیین نامه ها ::
تقویم ها::
دانشجویان::
لینک های مفید::
فرآیند های اعتبار بخشی::
صیانت از حقوق شهروندی::
بازرسی و رسیدگی به شکایات::
تماس با ما::
صفحه اصلی دانشکده::
نظرسنجی واحدها::
Affiliation دانشکده پرستاری ابهر::
میزخدمت::
::
مجموعه محتوای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
مجموعه محتوای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
..
سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی
سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی
..
سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی
..
وب سایت همایش های ایران
..
تماس با ما

تلفن تماس

۰۲۴۲۵۲۲۶۹۰۰

۰۲۴۳۵۲۷۹۴۱۲

فکس

۰۲۴۳۵۲۷۰۰۲۱

پست الکترونیکی

abhar-nursing@zums.ac.ir 





 

..
آدرس پستی

: آدرس

زنجان - ابهر بلوار پرستار

جنب بیمارستان الغدیر

دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی ابهر
۴۵۶۱۶-۸۸۱۳۱

 

..
تقویم شورای نمایندگان دانشجویان

تقویم شورای نمایندگان و
تشکل های
دانشجویی

دو شنبه ها
  ۱۳-۱۴

ماه تاریخ
فروردین ۹۸/۰۱/۲۵
اردیبهشت ۹۸/۰۲/۱۶
۹۸/۰۲/۳۰
خرداد ۹۸/۰۳/۱۳
۹۸/۰۳/۲۷
تیر ۹۸/۰۴/۱۰
مرداد
شهریور

..
سامانه پیامکی دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی ابهر
 سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۱۰۲۰۸۰۶۰
آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات شما  دانشجویان و شهروندان محترم می باشد.

 
..
سامانه نقل و انتقالات کارکنان
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اتوماسیون اداری

AWT IMAGE

..
آیین نامه

آیین نامه آموزشی

دوره کارشناسی

AWT IMAGE

..
فیش حقوقی
AWT IMAGE
..
آلبوم تصاویر

افتتاح دانشکده

بازدیدها

کتابخانه

پراتیک

آزمایشگاه

سایت فناوری اطلاعات

سمعی بصری و مولاژ

..
:: اولویت های پژوهشی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۱/۲۷ | 
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان
معاونت آموزشی
مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
اولویت های پژوهش در آموزش سال ۹۷
 
  1. حیطه­ی روانشناسی پرورشی و یادگیری
    1. نظریه­ها و مدل­های یادگیری در آموزش سنتی و مجازی
    2. الگوها و روش­های نوین آموزش
    3. انگیزش در یادگیری و آموزش
 
  1. حیطه­ی مدیریت و رهبری آموزشی
    1. محیط­های یادگیری در آموزش
    2. کار­آفرینی و دانشگاه نسل سوم
    3. مرجعیت علمی در آموزش
    4. الگوها و روش­های مدیریت و رهبری آموزشی
    5. انگیزش منابع انسانی در حوزه آموزش
    6. برنامه­ریزی، سازماندهی، بودجه­بندی،‌ ‌هماهنگی و کنترل در آموزش
    7. نقش منابع انسانی و غیرا­نسانی در فرایند یادگیری و یاددهی
    8. طراحی و ارزشیابی برنامه­های توانمند­سازی استاد و کارکنان
    9. صلاحیت حرفه ای دانش آموختگان
 
  1. حیطه­ی فرایندها یاددهی- یادگیری
    1. طراحی و اجرای روش­های تدریس
    2. طراحی و اجرای روش­های سنتی آموزش و یادگیری
    3. طراحی و اجرای روش­های نوین آموزش و یادگیری
    4. سبک­ها و روش­های یادگیری و مطالعه
    5. مهارت­های ارتباطی در آموزش و ‌یادگیری
 
  1. حیطه­ی برنامه ریزی درسی و آموزشی
    1. توسعه­ی الگوی نیاز­سنجی برنامه­های درسی مبتنی بر نیاز وعلائق فراگیر
    2. توسعه­ی الگوی نیازسنجی برنامه های درسی مبتنی بر جامعه،‌عدالت محور و پاسخگو
    3. بازنگری و به­روزرسانی برنامه­های درسی (کوریکولوم، طرح دوره، طرح درس)
    4. طراحی الگوی توسعه­ی میان رشته­ای در برنامه­های درسی
    5. طراحی کوریکولوم های کوتاه مدت با رویکرد دانشگاه کارآفرین ( نسل سوم)
    6. طراحی و اجرای برنامه­های درسی جدید کوتاه­مدت و بلند­مدت
    7. کوریکولوم پنهان و آموزش
    8. طراحی گایدلاین های آموزشی یادگیری
 
  1. حیطه­ی یادگیری الکترونیک/ ترکیبی
    1. طراحی، اجرا و ارزشیابی فرایند یاددهی/ یادگیری از طریق آموزش مجازی
    2. تولید و ارزیابی رسانه/ محتوای آموزشی مجازی
    3. طراحی و ارزیابی یادگیری از طریق واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (Virtual Reality & Augmented Reality  )
    4. ارزیابی کارائی و اثربخشی آموزش مجازی از دیدگاه مدیران، اساتید و فراگیران
    5. طراحی، تدوین و پیاده سازی مداخلات انگیزشی جهت اعضای هیأت علمی و فراگیران در راستای توسعه آموزش مجازی/ ترکیبی
    6. طراحی، اجرا و ارزیابی اثر آموزش از طریق شبکه های اجتماعی
    7. طراحی، اجرا و ارزیابی اثر آموزش از طریق آموزش از راه دور
 
  1. حیطه­ی ارزشیابی
    1. فرایند گزینش و پذیرش دانشجو
    2. طراحی و روانسجی ابزارها و آزمون­های درسی
    3. ارزشیابی فرایندهای آموزش و یادگیری
    4. ارزشیابی استاد و دانشجو
    5. تحلیل و ارزشیابی آزمون­های تحصیلی (آغازین، تکوینی، تراکمی)
    6. تحلیل و ارزشیابی آزمون­های تعیین صلاحیت
    7. ارزشیابی محتوا و رسانه­های آموزشی
    8. پیگیری و پایش دانش­آموختگان(وضعیت تحصیلی و حرفه­ای)
 
  1. حیطه­ی تکنولوژی آموزشی و رسانه
    1. طراحی، تولید و ارزیابی رسانه ها و تکنولوژی های نوین آموزشی
    2. اجرا و اثربخشی رسانه ها و تکنولوژی های نوین در یادگیری
    3. ارزشیابی فرایند یادگیری با استفاده از تکنولوژی های نوین یادگیری
    4. طراحی، اجرا و ارزشیابی تکنولوژی آموزشی تلفیقی
 
  1. حیطه­ی اخلاق و تعهد حرفه­ای در آموزش
    1. حرفه ای شدن ( Professionalization) در آموزش و یادگیری
    2. حرفه ای گری  (  Professionalism) در آموزش و یادگیری
    3. چالش های اخلاقی در حوزه آموزش
    4. نسل هزاره و فرصت ها و تهدیدها
دفعات مشاهده: 28 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::