Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
معاونت ها::
دپارتمان ها::
اعضاء هیأت علمی دانشکده::
کتابخانه::
واحدهای اداری::
اموردانشجویی و فرهنگی::
واحد فناوری اطلاعات::
دانشجویان::
آیین نامه ها ::
برنامه مدون ::
لینک های مفید::
تماس با ما::
صیانت از حقوق شهروندی::
بازرسی و رسیدگی به شکایات::
راهنمای طبقات::
صفحه اصلی دانشکده::
::
میلاد با سعادت حضرت معصومه(ص)مبارک باد

AWT IMAGE

..
تقویم شورای نمایندگان دانشجویان

تقویم  شورای نمایندگان
 دانشجویان
سه شنبه ها

ساعت: ۱۳/۳۰-۱۲/۳۰

ماه تاریخ
فروردین ۹۶/۰۱/۲۹
اردیبهشت ۹۶/۰۲/۲۶
خرداد ۹۶/۰۳/۲۳
تیر ۹۶/۰۴/۲۷
مرداد ۹۶/۰۵/۲۴
شهریور ۹۶/۰۶/۲۱

..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
اتوماسیون اداری

AWT IMAGE

..
آیین نامه

آیین نامه آموزشی

دوره کارشناسی

AWT IMAGE

..
اتوماسیون تغذیه

AWT IMAGE

سامانه ورود به اتوماسیون تغذیه

راهنمای رزرو غذا از طریق سیستم اتوماسیون تغذیه دانشکده پرستاری ابهر

..
فیش حقوقی
AWT IMAGE
..
آلبوم تصاویر

افتتاح دانشکده

بازدیدها

کتابخانه

پراتیک

آزمایشگاه

سایت فناوری اطلاعات

سمعی بصری و مولاژ

..
:: معرفی ::

نام و نام خانوادگی: علی محرمخانی                                                                                                  AWT IMAGE

سمت: مسئول خدمات

شرح وظایف:

  • دستور و برنامه کار را از مقام مافوق دریافت می کند  .
  • محل کار خدمتگزاران را تعیین می کند .
  • در اجرای برنامه های سمپاشی به طور مداوم برای از بین بردن حشرات همکاری و نظارت می نماید .
  • در اجرای روشهای بهداشتی برای جمع آوری زباله و از بین بردن آنها همکاری می کند .
  • در تهیه دستورالعمل و نظارت بر انجام تمرینات آتش سوزی برای آگاهی کارکنان در مواقع اضطراری همکاری می نماید .
  • در مورد طرز نگهداری رنگها ،‌روغن ها و دیگر مواد آتش سوزی را به عمل می آورد .
  • پیش نویس های مربوطه را در صورت نیاز تهیه می نماید .
  • بر انجام امور مربوط به نگاهداری ساختمان ، نظافت ساختمان و تاسیسات آن نظارت می نماید .
  • گزارش های لازم را تهیه می کند .
  • آرشیو مناسب را فراهم کرده و پیشینه تعمیراتی ، قراردادها ،‌ترجمه مدارک و دستورالعمل های فنی دستگاههای گوناگون و نقشه های ساختمانی کلیه تاسیسات وابسته را نگهداری می نماید .
  • برنامه کاری پرسنل تحت سرپرستی را برابر تخصص و ساعات خدمت آنان تقسیم و تنظیم می نماید .
  • برنامه سرویس تاسیسات و تجهیزات را تنظیم و بر انجام آن در هنگام مقرر نظارت می نماید .
  • از تاسیسات و تجهیزات دانشگاه برای اطمینان از سالم بودن هر کدام بازدید مستمر می نماید .
  • بر خدمات انجام شده توسط پیمانکاران و موسسات طرف قرارداد دانشگاه نظارت و آنها را بر اساس چک لیست تایید می نماید.
  • تعمیرات فنی خاص تاسیسات و تجهیزات را برای آموزش کارکنان و پیشگیری از آسیب دیدن وسایل حساس و گرانقیمت دانشگاه انجام میدهد .
  •  برای توسعه ، تعمیر و ترمیم و یا تعویض تمام یا قسمتی از تاسیسات دانشگاه پیشنهاد های لازم را تهیه و ارائه می نماید.
  • دیگر کارهای مربوطه را برابر دستور ما فوق انجام می دهد .
دفعات مشاهده: 1068 بار   |   دفعات چاپ: 112 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::