[صفحه اصلی ]      
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه خدمات پرستاری::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
بخشهای درمانی مرکز::
واحدهای پاراکلینیک::
درمانگاههای تخصصی::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
فناوری اطلاعات ( IT )::
ارتباط با بیماران::
ارتباط با کارکنان مرکز::
روابط عمومی مرکز::
امور رفاهی کارکنان::
واحد رسیدگی به شکایات::
فرم گزارش دهی خطا::
آرشیو اخبار و اطلاعات مرکز::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
::
فرم رضایت سنجی کارکنان

AWT IMAGE

..
امور حقوقی
AWT IMAGE
..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
واحد توسعه تحقیقات بالینی

AWT IMAGE

..
پیوندهای مفید

AWT IMAGE

AWT IMAGE
AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
بازدید کننده گرامی در صورت تمایل نظر خود را درباره سایت ثبت فرمایید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: واحد خدمات ::

AWT IMAGE

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

مسئول واحد خدمات
  نام و نام خانوادگی : مهندس غلامرضا علی محمدی تحصیلات : کارشناس بهداشت محیط
پست الکترونیکی : gh.alimohammadi@chmail.ir

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

33023355 - 024 و 33023255 - 024


  فعالیت ها و سوابق اجرایی:

  شرح وظایف مسئول واحد خدمات :

  1. تعیین محل کار خدمتگزاران و تعیین ساعات کشیک یا شیفت کاری آنها .

  2. تعیین ساعات کشیک یا شیفت کاری امور خدماتی .

  3. نظارت بر نحوه کار امور خدمتگزاران و هماهنگی در بین آنها .

  4. نظارت بر انجام خدمات عمومی ساختمانها – از قبیل تامین روشنایی سوخت – تلفن و غیره .

  5. هماهنگی های لازم با شرکتهای خدماتی و تاسیساتی و غیره طرف قرار داد با مرکز .

  6. نظارت بر حسن انجام کار متصدیان تلفن خانه .

  7. نظارت و کنترل بر امور نقلیه و اجرای سیاستهای تعیین شده بر امور موتوری .

  8. نظ ا رت وکنترل بر امور آشپزخانه .

  9. همکاری و هماهنگی لازم با واحد حراست در خصوص نگهبانان و انتظامات .

  10. نظارت در برآورد هزینه های تعمیر تاسیساتی – ساختمانی و وسایط نقلیه و غیره …

  11. کنترل حضور وغیاب کارکنان تحت پوشش وصدور گواهی کارکرد ماهانه نیروهای قراردادی وشرکتی تحت پوشش وارائه به مسئولین ذیربط .

  12. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت .

  13. شرکت در دوره های آموزشی تخصصی وعمومی به منظور افزایش مهارتهای شغلی درصورت لزوم .

  14. انجام سایر امور محوله در زمینه شغلی طبق نظر وارجاع مقام مافوق .

دفعات مشاهده: 1086 بار   |   دفعات چاپ: 83 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::

آدرس : زنجان - بالاتر از میدان ولیعصر - مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج ) ---- شماره تماس : 7124-0241 ---- دورنگار :7270757-0241 ---- آدرس پست الکترونیکی : valiasr@zums.ac.ir - کد پستی : 77978-45157