[صفحه اصلی ]      
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه خدمات پرستاری::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
بخشهای درمانی مرکز::
واحدهای پاراکلینیک::
درمانگاههای تخصصی::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
فناوری اطلاعات ( IT )::
ارتباط با بیماران::
ارتباط با کارکنان مرکز::
روابط عمومی مرکز::
امور رفاهی کارکنان::
واحد رسیدگی به شکایات::
فرم گزارش دهی خطا::
آرشیو اخبار و اطلاعات مرکز::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
::
فرم رضایت سنجی کارکنان

AWT IMAGE

..
امور حقوقی
AWT IMAGE
..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
واحد توسعه تحقیقات بالینی

AWT IMAGE

..
پیوندهای مفید

AWT IMAGE

AWT IMAGE
AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
بازدید کننده گرامی در صورت تمایل نظر خود را درباره سایت ثبت فرمایید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: معرفی ::

AWT IMAGE

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

معاون آموزشی
                            نام و نام خانوادگی : دکتر لیدا پرسه                           تحصیلات : متخصص داخلی(عضو هیات علمی)
پست الکترونیکی :

❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

33023252 - 024

آشنایی با اهداف معاونت آموزشی مرکز

در رابطه با هیات علمی شاغل

  • نظارت در برنامه ریزی سالیانه فعالیتهای آموزشی بخش ها

  • نظارت بر حضور و فعالیت اعضای هیات علمی در بخشهای آموزشی

  • نظارت بر ارائه گزارش کار و فعالیت آموزشی و درمانی اعضای هیات علمی در بخشهای مختلف

  • فعالیتهای آموزشی بخش بالینی شامل موارد زیر است :

  – راند بخش

  – گزارش صبحگاهی

  – تشکیل کلاس در بخش جهت دانشجویان، کارورزان و دستیاران

  – برگزاری ژورنال کلاب جهت استادان و فلوها

  – آموزش سرپایی در درمانگاهها ، اتاق عمل و ....

  – ارزشیابی دانشجویان و کارورزان از نظر علمی ، و رفتاری

  – طرح سئوالات و حضور در جلسات امتحانی

  • نظارت تنظیم زمانبندی و شرکت در کارگاههای آموزشی

  • نظارت بر حسن اجرای موازین اسلامی توسط اعضای هیات علمی

  • نظارت بر نحوه شرکت در کنفرانسهای علمی

  • نظارت بر ارزشیابی فعالیتهای بخش و اعضای هیات علمی ( بخشی از آن توسط دانشجو ، کارورز بصورت محرمانه انجام می گیرد )

  • ارائه خدمات کمک آموزشی از قبیل تایپ مقالات ، تهیه اسلاید ، آنالیز آماری طرحهای تحقیقاتی و مشاوره جهت تدوین طرحهای تحقیقاتی با استفاده از برنامه های کامپیوتری

  در رابطه با روسای بخش

  • تشکیل کمیته های آموزشی و پژوهشی ( کمیته نظارت بر آموزش و پژوهش )

  • شرکت در جلسات معاونین آموزشی بیمارستانهای دانشگاه و جهت هماهنگی در امر آموزش

  • ارتباط و هماهنگی با سایر قسمتهای بیمارستان از قبیل دفتر پرستاری ، آزمایشگاه ، رادیولوژی و ....

  تجهیزات آموزشی

  • تشکیل کمیته مدارک پزشکی و نظارت بر کیفیت نگهداری مدارک

  • تنظیم طرحهای مربوط به تکنولوژی آموزشی و درخواست بودجه آنها

  • نظارت بر تجهیز و اداره کتابخانه های بیمارستان

  • تجهیز واحد سمعی و بصری جهت بکارگیری از روش ها و تکنولوژی های جدید و تهیه وسایل کمک آموزشی جهت سالن کنفرانس و کلاسهای درس

  • تجهیز پاویونهای دستیاران و دانشجویان و نظارت بر امکانات رفاهی و غذایی

    

  در رابطه با آموزش گیرندگان

  ( فلو ، دستیار ، کارورز ، دانشجو)

  • کنترل و نظارت بر معرفی نامه ها

  • هماهنگی در نحوه تقسیم آموزش گیرندگان با معاونت آموزشی بالینی دانشکده پزشکی و مدیران گروههای آموزش بر اساس ظرفیت بخشهای آموزشی بیمارستان

  • معرفی آموزش گیرندگان به بخشهای آموزشی بیمارستان

  • نظارت بر برنامه ریزی و کیفیت آموزش در بخشهای آموزشی بصورت تئوری و عملی

  • نظارت و هماهنگی بر نحوه ارزشیابی و امتحان پایان دوره اموزش گیرندگان و اعلام نمرات ارزشیابی کارآموزان و کارورزان و اعلام شروع بکار و گواهی کارکرد فلوها و دستیاران به دانشکده پزشکی

  • نظارت بر اجرای موازین اسلامی و اخلاق پزشکی در بخشها

  • نظارت بر ارائه امور رفاهی آموزش گیرندگان در بیمارستانها

دفعات مشاهده: 1171 بار   |   دفعات چاپ: 59 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::

آدرس : زنجان - بالاتر از میدان ولیعصر - مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج ) ---- شماره تماس : 7124-0241 ---- دورنگار :7270757-0241 ---- آدرس پست الکترونیکی : valiasr@zums.ac.ir - کد پستی : 77978-45157