Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای پشتیبانی ::
درمانگاه های تخصصی::
بخشهای درمانی مرکز ::
واحدهای پاراکلینیکی::
بهبود کیفیت::
واحد رسیدگی به شکایات::
پزشک خانواده ونظام ارجاع::
تعامل با بیمار وخانواده::
ارتباط با کارکنان مرکز::
دپارتمان روانپزشکی و روانشناسی::
گزارش دهی خطا::
تکریم ارباب رجوع::
واحد فناوری اطلاعات ::
قوانین و مقررات::
مناقصه ها و مزایده ها ::
RSS پایگاه ::
درباره ما ::
گالری تصاویر::
::
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
دفتر توسعه آموزش (EDO )

AWT IMAGE

..
اموررفاهی کارکنان

AWT IMAGE

..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سايت بيمارستان بهشتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف
   
..
هواشناسی

AWT IMAGE

..
:: معرفی واحد ::

AWT IMAGE

نام و نام خانوادگی : سعید رمضانلو

 سمت : رئیس اموراداری 

مدرک تحصیلی : کارشناس مدیریت

اهم شرح وظایف:

1- نظارت بر  انعقاد قرارداد و نحوه اجرای قراردادهای مربوط به شرکتهای خدماتی.

2- کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از مافوق .

3-اجرای صحیح مقررات و آئین نامه ها و دستورالعمل ها و مصوبات مربوط به امور اداری.

4- تهیه و تنظیم برنامه های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی.

5- مطالعه و بررسی پرونده های پرسنلی در زمینه های مورد نظر.

6- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله به کلیه مسائل اداری.

7- نظارت مستمر بر نحوه اجرای قوانین، مقررات ، آئین نامه ها و بخشنامه های صادره از مراجع ذیصلاح.

8-انجام امور استخدامی و نظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از قبیل استخدام آزمایشی، انتصاب، ترفیع،اضافه حقوق، ارزشیابی کار مستمر کارکنان،‌مرخصیها و .... برابر آئین نامه مربوطه.

9- تنظیم ساعات کار کارکنان با نظر مقام مافوق مربوطه.

10- نظارت بر نحوه نگهداری اسناد و مدارک مربوط به واحد.

11- مطالعه و بررسی گزارشات تهیه شده توسط کارکنان تحت سرپرستی.

12- بررسی روشهای مناسب و ساده کردن مراحل انجام کارها بطریق حذف مراحل زائد و کنترل فرمها و تهیه فرمهای جدید.

13- شرکت در کمسیونهای مختلف و جلسات در صورت لزوم.

14- رسیدگی و امضاء مکاتبات اداری.

15- پیشنهاد انتصاب و انتقال کارکنان به مقام مافوق بمنظور اتخاذ تصمیم و همچنین تصمیم گیری در خصوص مرخصیها، ماموریتها و سایر مسائل اداری.

16- تهیه گزارش فعالیتها، پیشرفتها، مشکلات و ارائه راه حلهای مناسب به سرپرست مربوطه.

17 - نظارت بر حسن اجرای انجام امورات کارگزینی- دبیرخانه- ماشین نویسی- انبار- خدمات نقلیه و پیگیری مسائل مربوط به هر یک از واحدهای مربوطه و ایجاد هماهنگی بین آنها.

18- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله

19- انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مافوق و مطابق مقررات.

              

دفعات مشاهده: 4746 بار   |   دفعات چاپ: 645 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 193 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش امور اداری اینجا را کلیک کنید.