Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای پشتیبانی ::
درمانگاه های تخصصی::
بخشهای درمانی مرکز ::
واحدهای پاراکلینیکی::
بهبود کیفیت::
واحد رسیدگی به شکایات::
پزشک خانواده ونظام ارجاع::
تعامل با بیمار وخانواده::
ارتباط با کارکنان مرکز::
دپارتمان روانپزشکی و روانشناسی::
گزارش دهی خطا::
تکریم ارباب رجوع::
واحد فناوری اطلاعات ::
قوانین و مقررات::
مناقصه ها و مزایده ها ::
RSS پایگاه ::
درباره ما ::
گالری تصاویر::
::
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
دفتر توسعه آموزش (EDO )

AWT IMAGE

..
اموررفاهی کارکنان

AWT IMAGE

..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سايت بيمارستان بهشتي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف
   
..
هواشناسی

AWT IMAGE

..
:: معرفی واحد ::

AWT IMAGE

نام و نام خانوادگی : م . فضلی

سمت  : مسئول کارگزینی

مدرک تحصیلی : کارشناس مدیریت بازرگانی

اهم شرح وظایف:

1- صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال،تغییر حقوق و مزایا ، مرخصی، مأموریت، ارتقاء ، طبقه بندی و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و رعایت قوانین و مقررات مربوطه.

2- اجرای بخشنامه های دولتی و ابلاغ آنها به سایر پرسنل در مواقع لازم.

3- ویرایش و تائید احکام وارد شده در سامانه Karmandiran.

4- تکمیل فرم ارزشیابی پزشکان هر 3 ماه و نیروهای قراردادی هر 4 ماه وارسال آن به معاونت مربوطه همکاری با مقام مافوق در تکمیل فرمهای ارزیابی کارکنان در سامانه مربوطه

5- اجرای مکاتبات لازم با معاونتهای مختلف دانشگاه وهمچنین سایر ادارات و ارگانها.

6- تهیه پیشنویسها ،خلاصه پرونده استخدامی صورت برداری از اوراق طبق دستور مقام مافوق.

7- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی و ارتقاء.

8- انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارمندان،از قبیل تهیه و تنظیم فرم هزینه لباس کارت استخر – تسهیلات بانکی

9- برنامه ریزی و سرپرستی کارگزینی.

10- تشکیل کمیته های فرعی زیر نظر کمیته های اصلی دانشگاه جهت اعمال مدرک تحصیلی،ارتقاء،احتساب سنوات خدمت و ....

11- انجام امور مربوط به بکارگیری و عقد قرارداد با نیروهای قراردادی.

12- شرکت در کمیته ها و جلسات مختلف.

13- تهیه و تنظیم گواهی انجام کار نیروهای رسمی- پیمانی طرحی و قراردادی به صورت ماهانه و ارسال آن به امور مالی مرکز.

14- تهیه و تنظیم فرمهای مربوط به اضافه کاری،کارانه،و حق مسکن و ارسال آنها به امور مالی.

15- صدور شروع بکار و پایانکار و گواهی اشتغال به کارپرسنل.

16- انجام امور مربوط به تسویه حساب با نیروهای خروجی .

17- ورود اطلاعات مربوط به مرخصی کارمندان در کارت مرخصی و کامپیوتری اعلام مانده مرخصی به متقاضی.

18- اجرای خط مشی های تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم جهت حسن اجرای آنها در جهت رسیدن به اهداف مرکز.

19- پاسخگوئی به سوالات مراجعین در حیطه کاری مربوطه

20- انجام دستورات مقام مافوق در امور مربوطه.

22- تهیه آمار و ارقام درخواستی مراجع زیربط و پیگیری لازم در مورد بروز بودن آمار

دفعات مشاهده: 4470 بار   |   دفعات چاپ: 668 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 186 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش کارگزینی اینجا را کلیک کنید.