Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
معرفی بیمارستان::
دفتر پرستاری::
ریاست بیمارستان::
مدیر اداری::
عامل مدیر مالی::
دیالیز::
CCU::
ICU::
آندوسکوپی::
نظر سنجی طرح تکریم ارباب رجوع ::
اطلاع رسانی::
اخبار::
آموزش::
تکریم ارباب رجوع::
::
تماس با ما

تلفنهای بیمارستان:

024-32822701 الی 3

نمابر: 32822400 - 024

آدرس:

شهرستان طارم-

شهر آببر- خیابان امام

بیمارستان شهدای طارم

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
رضایت مندی از مطالب سایت
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
عکس های زیبا از مناظر طارم
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
..
:: فرآیند رسیدگی به شکایات ::

1-مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان شهدای طارم

سیدتقی شفیعی

فرآیند رسیدگی به شکایات                             

 الف)نحوه ارائه شکایت                                                                                                               

مراجعین محترم در صورت داشتن هر گونه مشکل یا شکایتی که توسط مسئول واحد مربوطه بر طرف نگردیده می توانند :

  1. به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در اورژانس (در ساعات اداری) مراجعه نمایند.
  2.  دریافت فرم شکایت از واحد پذیرش اورژانس یا دفتر پرستاری درطول 24 ساعت.همچنین درساعات اداری میتوانید از دفتر مدیریت این فرم رادریافت نمائید.

بعد از تکمیل فرم آنرا به همان محل دریافت فرم تحویل داده یا در صندوق رسیدگی به شکایات بیاندازید.

توجه : قید موارد ذیل در فرم شکایت ضروری می باشد.

  - نام و نام خانوادگی شاکی

  - موضوع شکایت

  -فردمورد شکایت

  - محل وزمان مورد شکایت

  - ساعت وتاریخ تکمیل فرم

  - آدرس محل سکونت شاکی وشماره تلفن

لطفا"در نگارش شکواییه حرمت شخص و سازمان حفظ گردد.

  ب) نحوه بررسی شکایت

  1. مسئول واحد رسیدگی به شکایت روزانه برگه های شکایت تکمیل شده را جمع آوری وبررسی مینماید.
  2. فرم های جمع آوری شده به مسئول واحد مربوطه ارجاع ونتیجه پیگیری می گردد.
  3. نتایج دریافتی از واحد ها به اطلاع شاکی می رسد .
  4. در صورت قانع نشدن شاکی ،شکواییه به مدیریت/ ریاست ارسال می گردد.
  5. بعداز بررسی توسط  مدیریت /ریاست مرکز (ظرف 3-2روز) مجددا نتیجه  به اطلاع شاکی می رسد.

   ج) نحوه وزمان پاسخ دهی به شکایات

  نتیجه بررسی شکایات توسط واحد رسیدگی به شکایات تلفنی یا حضوری در اولین فرصت به اطلاع شاکی می رسد.(متوسط ابلاغ نتیجه 3-2 روز می باشد.)

  کلیه سوابق مربوط به شکایات در واحد رسیدگی به شکایات مرکز نگهداری می شود.

  وبه منظور درس گیری از پیشنهادات وشکایات مراجعین، موارد در کمیته مربوطه بررسی واصلاحات لازم لحاظ میشود.

  

2-رسیدگی به شکایات بیماران/مراجعین 

در دیدگاه مسئولین بیمارستان شهدای طارم هرگونه شکایت و نارضایتی از سوی دریافت کنندگان خدمت یک عدم انطباق محسوب می گردد، لذا تمام اهتمام خود را بمنظور شناسایی و رفع علل نارضایتی بکار می گیرند. شکایات در مرکز به 2 صورت شفاهی و کتبی اعلام می گردد که هر دو مورد توجه مسئولین می باشد. فرآیند رسیدگی به شکایت بیماران و مراجعه کنندگان به شرح زیر می باشد :

  1. درصورت بروز نارضایتی در واحدی که بیمار خدمات مورد نیازش را دریافت می کند ، ابتدا باید مسئله ومشکل را با مسئول آن واحد در میان بگذارد چنانچه مسئول واحد، فرد شاکی را متقاعد و مشکل را بر طرف نماید فرایند شکایت در همین جا به پایان می رسد، در غیر اینصورت فرد شاکی به واحد رسیدگی به شکایت راهنمایی خواهد شد.
  2. فرد شاکی در ساعت اداری (7:30 الی 14:30) به واحد رسیدگی به شکایت مراجعه و موضوع شکایت خود را با مسئول این واحد در میان می گذارد ، در غیر ساعت اداری بیمار باید به دفتر پرستاری راهنمایی و موضوع شکایت خود را با سوپروایزر کشیک در میان گذارد. چنانچه مسئول واحد رسیدگی به شکایت و یا سوپروایزر کشیک، به شکایت بیمار رسیدگی و فرد شاکی را راضی نمایند این شکایت، شکایت شفاهی محسوب می گردد و باید در دفتر آمار شکایت ثبت گردد.
  3. در صورت عدم کسب رضایت فرد شاکی با توضیحات ارائه شده ، فرم اعلام شکایت در اختیار وی قرار می گیرد تا شکایت خود را بصورت کتبی و با شرح کامل علت شکایت تنظیم نماید. در شیفت عصر و شب کلیه شکایتها ثبت و صبح روز بعد توسط مسئول واحد رسیدگی به شکایات جمع آوری و بسته به موضوع شکایت به یکی از واحدهای مرتبط (دفتر ریاست،مدیریت،دفتر پرستاری و ...)ارجاع می گردد. پس از رسیدگی به شکایت تنظیم شده، نتیجه نهایی از سوی واحد رسیدگی به شکایت به اطلاع فرد شاکی می رسد.
  4. در نهایت آمار شکایات شفاهی و کتبی ماهانه در کمیته تخصصی مربوطه مطرح و علت یابی خواهد شد تا از بروز شکایات مشابه جلوگیری بعمل آید.
  5. واحد رسیدگی به شکایات بصورت تلفنی در ساعات اداری پاسخگوی موارد نارضایتی و شکایت بیماران است. شماره تلفن مستقم {02432822102}{09308532574}

دفعات مشاهده: 810 بار   |   دفعات چاپ: 55 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::