[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: برگشت به صفحه اصلي دانشگاه برگشت به صفحه اصلي مركز ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با مرکز::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه خدمات پرستاری::
معاونت آموزشی و پژوهشی::
بخشهای درمانی مرکز::
واحدهای پاراکلینیک::
درمانگاههای تخصصی::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
فناوری اطلاعات ( IT )::
ارتباط با بیماران::
ارتباط با کارکنان مرکز::
روابط عمومی مرکز::
امور رفاهی کارکنان::
واحد رسیدگی به شکایات::
فرم گزارش دهی خطا::
آرشیو اخبار و اطلاعات مرکز::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
::
فرم رضایت سنجی کارکنان

AWT IMAGE

..
امور حقوقی
AWT IMAGE
..
فرم ارائه پیشنهاد

AWT IMAGE

..
فرم ارتباط با معاون آموزشی

AWT IMAGE

..
واحد توسعه تحقیقات بالینی

AWT IMAGE

..
پیوندهای مفید

AWT IMAGE

AWT IMAGE
AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
بازدید کننده گرامی در صورت تمایل نظر خود را درباره سایت ثبت فرمایید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: جلسه هم اندیشی وتبادل نظر در خصوص توسعه مرکز Breast-center ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۲۷ | 
جلسه ای  در تاریخ  26 / 7 / 1396 به منظور هم اندیشی وتبادل نظر در خصوص  توسعه  مرکز Breast-center, وراه اندازی مرکز آموزش,تشخیص,درمان وغربالگری سرطان  باحضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زنجان جناب آقای دکتر قزلباش و نیز ریاست محترم بیمارستان ولیعصر (عج) و معاونین محترم توسعه و درمان بیمارستان و نیز جمعی از سایر همکاران ستاد دانشگاه و بیمارستان، در دفتر کار ریاست برگزار و در مورد نحوه اجرای پروژه و تامین تجهیزات ، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
دفعات مشاهده: 98 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: جلسه هماهنگی سمینار scu ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۲۶ | 
 در تاریخ 23/7/1396جلسه ای  با حضور رییس دفتر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زنجان  و اعضای هماهنگ کننده سمینار scu  ( سکته های حاد مغزی ) در دفتر کار ریاست محترم بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) برگزار وتصمیمات مقتضی اتخاذ گردید. 






 

 
دفعات مشاهده: 112 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: نشست صمیمانه معاون خدمات و پشتیبانی مرکز با نیروهای خدماتی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۲۶ | 


نشست صمیمی معاون خدمات و پشتیبانی مرکز با نیروهای خدماتی بیمارستان ولیعصر

 


روز یکشنبه مورخ 96/7/19 نشست صمیمی دکتر مصطفی محمدی معاون خدمات و پشتیبانی مرکز ولیعصر(عج) با نیروهای خدماتی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) برگزار گردید
در ابتدای این نشست معاون خدمات و پشتیبانی مرکز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های نیروهای زحمتکش ، پرکار ، پرتلاش و سخت کوش خدماتی بیان کردند نقش نیروهای خدماتی در ارائه خدمات در بیمارستان ها بسیار مهم، حساس و سخت است و ما واقعا قدرشناس این زحمات و تلاش های شبانه روزی هستیم و وظیفه داریم حتما با ملاطفت و محبت برخورد کنیم و شرایط سخت کاری شما همکاران عزیز را هم درک و ملاحظه کنیم . 
دکترمصطفی محمدی گفت کار کردن در بیمارستان بسیار سخت اما ارزشمند و توام با اجر معنوی و پاداش اخروی است زیرا رسیدگی به امورافراد نیازمند ودردمند که به امید صحت و تامین سلامتی به ما مراجعه می کنند و همچنین مراقبت از سلامتی مردم به عنوان بالاترین نعمت خداوند متعال و حفظ جان بیمار بسیار کار با ارزش و همتراز با نجات جان بشریت  است .
معاون خدمات و پشتیبانی بیمارستان ولیعصر(عج) اظهار داشت در بیمارستان کار از نوع تولید به مصرف است یعنی ما هم تولید کننده خدمت وتنوع بخشی به خدمات خدمات و ارتقاء مستمر کیفیت و سطح خدمات هستیم و هم ارائه کننده خدمت لذا سرعت عمل و دقت و صحت و کیفیت انجام کار و همچنین نوع برخورد و رفتار با بیمار و همراه باید در همان لحظه ورود و درخواست خدمت به بهترین شکل ممکن انجام شود و امکان ندارد بتوانیم خدمت به بیمار را به تاخیر بیاندازیم و یا به فردا موکول کنیم.
دکتر مصطفی محمدی در بخش دیگر سخنان خود گفتند بیمارستان برای این درست شده که به بیمار خدمت سلامت ارائه کند ، همه ما اینجا جمع شدیم که به بیمار خدمت کنیم و لذا اگر در این کار غفلت کنیم و رضایت بیمار را به دست نیاوریم و خدای ناکرده در کاری که به ما محول شده جدی نباشیم و آنرا درست انجام ندهیم و یا کم کاری و کوتاهی کنیم کمترین خسارت در خوشبینانه ترین حالت آسیب به بیمار و بد ترین آن خدای ناکرده مرگ بیمار است که به هیچ وجه قابل جبران نیست و قطعا مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت .
معاون خدمات و پشتیبانی نیروهای خدماتی را بخش مهم از زنجیره خدمت در بیمارستان دانستند و یادآوری کردند بیمارستان قانون سخت و استاندارد های بالایی دارد و باید کارها بر اساس این قوانین و مقررات و استانداردها انجام شود ، سنجه های اعتبار بخشی به عنوان قانون اساسی بیمارستان تلقی می شوند و باید مورد توجه جدی همه پرسنل قرار گیرد و شما عزیزان هم باید بتوانید در این راستا دائم دانش و مهارت و صلاحیت های خود را برای انجام کار استاندارد بالا ببرید ، با آموزش خودتان را به استانداردهای مورد نظر نزدیک کنید، در کنار کار در بیمارستان افرادیکه تحصیلات پایین دارند سعی کنند برای انجام درست کار و رعایت استانداردها و کمک به سلامتی بیماران و تکریم آنها و حفظ شغل خودشان تحصیلاتشان را حتما ادامه بدهند و بالا ببرند یعنی متناسب با کار خودشان را هم ارتقاء ببخشند
معاون خدمات و پشتیبانی بیمارستان در پایان متذکر شد بیمارستان محل مناسبی برای آزمون و خطای مکرر نیست ، نیروها باید با معیار و شاخص درست در بیمارستان جذب و فعالیت کنند ، آموزش پذیر باشند ، برنامه آموزش و توانمند سازی مستمر داشته باشند، تا این سازمان پیچیده و تخصصی دچار روزمرگی نشود و افت کاری پیدا نکند  به همین منظور همه ما موظف هستیم اولویت اصلی را به بیمار بدهیم و برای خدمت بهتر به بیماران دائم در حال کار و تلاش و آموزش و افزایش دانش و مهارت باشیم
باید همه تلاش کنیم برای خدمت بهتر شایستگی های خودمان را بالا ببریم ، با هم دوست باشیم و به هم کمک کنیم تا کارها خوب پیش برود ، بیمار خدمت خوب بگیرد و از ما راضی باشد در این راستا تلاش می کنیم برای همه نیروها و متناسب با هر بخش شرح وظایف تعیین و ابلاغ کنیم تا پرسنل خدماتی در انجام درست وظایف دچار سردرگمی نشوند ، برنامه آموزش و توانمند سازی پرسنل جدی گرفته شود، حتی الامکان تعداد شیفت ها کاهش پیدا کند تا کارکرد افراد از نظر کیفی کاهش پیدا نکند ،تشویق افراد کاری و با انگیزه موردتوجه بیشتری قرارگیرد،جابجایی دوره ای ویا فصلی افراددربخش ها طوریکه فشارکاری سنگین دربعضی بخش ها توزیع شود   
دکتر مصطفی محمدی تامین و حفظ و ارتقاء سلامت مهمترین اولویت و وظیفه و تکلیف ماست و در این راستا  افراد باید واقعا عاشق شغلشان باشند و عاشقانه کار کنند و از کارکردن در بیمارستان لذت ببرند و خودشان را با شرایط کاری در بیمارستان و شرایط جسمی و روحی و روانی بیماران و همراهان هماهنگ کنند و الا جفای به بیمار است و ادامه این راه و روش فرسودگی فرد را به دنبال دارد و موجب رنجش بیماران و همراهان می شود و از نظر شرعی و اخلاقی و حرفه ای هم این کار درست نیست  
بخشی از نشست مذکور هم به صورت پرسش و پاسخ برگزار و تعدادی از همکاران بخش خدمات مسائل و مشکلاتشان را بیان کردند .

 
 
 
دفعات مشاهده: 140 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: مراسم سپاس و تودیع و معارفه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۲۰ | 

در تاریخ 19-7-1396 باحضور معاونت محترم آموزش دانشگاه مراسم سپاس و تودیع خانم دکتر لیدا پرسه  ونیز معارفه آقای دکتر بیژن قبادیان بعنوان معاونت آموزشی جدید مرکز در دفتر کار ریاست محترم مرکز برگزار شد.
در خاتمه از خدمات ارزشمند خانم دکتر پرسه  تقدیر بعمل آمد.


 


 
دفعات مشاهده: 299 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: فصلنامه آموزشی ویژه سلامت کارکنان -پاییز96 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۱۱ | 

فصلنامه آموزشی ویژه سلامت کارکنان - پاییز 96

دانلود فایل PDF

 
معجزه پیاده روی در سلامت افراد
اصول پیاده روی صحیح
خوردن صبحانه را جدی بگیرید
طرز تهیه چند صبحانه ساده و مقوی
چگونه مشکل اضطرابی را حل کنیم
سلامتی را در محیط کار تجربه کنید
چگونه از افراد سالمند مراقبت کنیم
بیشتر بدانیم
تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
فال حافظ شب یلدا
دفعات مشاهده: 212 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: سامانه فیش حقوقی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۳ | 
لینک سامانه مشاهده آنلاین فیش حقوقی در صفحه اصلی وبسایت فعال شد
 
دفعات مشاهده: 381 بار   |   دفعات چاپ: 6 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: ساختمان جدید اورژانس ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۳ | 

پیشرفت کار راه اندازی ساختمان جدید اورژانس:
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
دفعات مشاهده: 365 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: جلسه هم اندیشی و بحث و تبادل نظر معاونت خدمات و پشتیبانی با سرپرستان و مدیران ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۲ | 
AWT IMAGE

 
جلسه هم اندیشی و بحث و تبادل نظر معاونت خدمات وپشتیبانی با سرپرستان و مدیران بیمارستان حضرت ولیعصر(عج ):

روز شنبه مورخ 1/7/96 جلسه هم اندیشی و بحث و تبادل نظر در خصوص بخش و نیروهای خدماتی مرکز با حضور معاونت خدمات و پشتیبانی ، مدیران و سرپرستان بخش های مختلف بیمارستان حضرت ولیعصر عج برگزار گردید .

در ابتدای این نشست دکتر مصطفی محمدی معاون خدمات و پشتیبانی مرکز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین ع گفت نیروهای فعال در بخش خدمات حلقه مهم و بسیار تاثیر گذار  در زنجیره تامین خدمات در مرکز هستند که باید مسائل و مشکلات و شرایط کاری آنها مد نظر قرار گیرد، در کنار نظارت بر انجام درست و دقیق و به موقع کارها که وظیفه و تکلیف اداری و سازمانی ما و سرپرستان بخش هاست اما نباید فراموش کنیم که با محبت و ملاطفت و مهربانی و نه اداری و دستوری با این موضوع و همچنین این نیروهای زحمت کش و سخت کوش برخورد کنیم .
معاون خدمات و پشتیبانی مرکز اظهار داشت همه ما جمع شده ایم تا به بیماران خدمات سلامت ارائه کنیم و هدفی جز خدمت خوب و با کیفیت و ایمن به بیماران نداریم ، ارزش و اعتبار و منزلت ما به تقوای الهی و تعهد و شایستگی ها و قابلیت های حرفه ای و حرفه ای گری است و سطح بندی ها ی اداری و ظاهری و شکلی ملاک برتری نیست و ما ارجعیتی نسبت به هم نداریم
دکتر مصطفی محمدی در ادامه یاد آور شد در حال تدوین استراتژی مرکز در این زمینه هستیم و بعد از این نشست ، نشست دیگری با نیروهای خدماتی خواهیم داشت و پای صحبت های نیروهای خدماتی هم خواهیم نشست و مشکلات آنها را بررسی خواهیم کرد و نظرات و پیشنهادات آنها را نیز برای تعیین و ابلاغ این استراتژی دریافت ، جمع بندی و جهت اجرا ابلاغ خواهیم کرد .
در ادامه نشست هریک از همکاران به ارائه نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند .

 
 
 
AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE
دفعات مشاهده: 316 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: بازدید مدیریتی بخش قلب و آنکولوژی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۱ | 
AWT IMAGE
 
بازدید مدیریتی ایمنی بیمار در بخش قلب و آنکولوژی با موضوع ارتقای فرهنگ ایمنی بیمار، شناسایی شرایط تهدید کننده ایمنی بیمار،شناسایی خطرات موجود در سیستم و اعمال مداخله جهت ارتقای فرصتهای بهبود با حضورمدیر خدمات پرستاری ، مسئول دفتر بهبود کیفیت ، کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار ،  سرپرستار و پرسنل بخش مربوطه انجام شد.


 

 
دفعات مشاهده: 330 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: کارگاه شماره 2 آشنایی با یادگیری الکترونیکی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۱ | 


فایل پاورپوینت کارگاه شماره دوم آشنایی با یادگیری الکترونیکی جهت استفاده اساتید محترم در وبسایت مرکز آپلود شده است و از طریق لینک دانلود در دسترس قرار دارد. همچنین فایل از طریق وب سایت مرکز مطالعات و توسعه آموزش معاونت آموزشی دانشگاه قابل دانلود می باشد.

لینک دانلود: آشنایی با یادگیری الکترونیکی-کارگاه 2



 
دفعات مشاهده: 216 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::

آدرس : زنجان - بالاتر از میدان ولیعصر - مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر ( عج ) ---- شماره تماس : 5-33770801-024 ---- دورنگار :33770757-024 ---- آدرس پست الکترونیکی : valiasr@zums.ac.ir - کد پستی : 77978-45157