Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
بازگشت به صفحه اصلی::
معرفی مدیرمنابع انسانی::
گروه فناوری اطلاعات::
آموزش ضمن خدمت کارکنان::
واحد کارگزینی::
اداره رفاه و بازنشستگی::
دفتر ارزیابی عملکرد ::
بایگانی پرسنلی::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
قوانین و آیین نامه ها::
فرایندها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
سامانه پیام کوتاه
سامانه پیام کوتاه  به شماره 3000900090280 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات در خصوص عملکرد مدیریت منابع انسانی دانشگاه  می باشد
..
تماس با ما
 مدیریت توسعه سرمایه انسانی
33156222 - 024
اداره رفاه وبازنشستگی
33156281- 024
33156216 - 024
33156416 - 024
 تشکیلات و طبقه بندی مشاغل
33156221 - 024    
33156287- 024     
واحد استخدام
33156261 - 024
واحد طرحی توسعه سرمایه انسانی
33156218 - 024
واحد ترفیعات  توسعه سرمایه انسانی
33156286 -024
واحد انتقالات وانتصابات
33156288 - 024
بایگانی پرسنلی
33156250 - 024
آموزش ضمن خدمت کارکنان
33156280 - 024
33156289 - 024
تحول اداری
33156424 - 024
33156360 - 024
دفتر کارآفرینی و اشتغال
وارزشیابی
33156363 - 024
واحد امور قراردادی ها

33156285 - 024

33156445 - 024

 
..
..

AWT IMAGE

:: معرفی مدیر توسعه سرمایه انسانی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۲۸ | 

معرفی مدیر توسعه سرمایه انسانی

نام و نام خانوادگی:   عطااله صدیقیان
سمت:                   مدیر توسعه سرمایه انسانی  
مدرک تحصیلی:         کارشناسی
شماره تلفن تماس:   33156222-024
آدرس الکترونیکی:

AWT IMAGE

شرح وظایف :

  1- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات ، آئین نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العمل های اجرائی مربوطه .

  2- تصمیم گیری ، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی .

  3- تلاش در جهت تامین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشگاه

  4- نظارت بر صدور احکام پرسنلی ، کار کنان ، بازنشستگان و وظیفه بگیران

  5- نظارت بر تهیه و تدوین بخشنامه ها و آئین نامه ها و دستور العملهای اجرائی .

  6- برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و اخذ مجوزهای استخدامی بر اساس اولویتها و نیاز ها .

  7- اقدامات لازم در خصوص انجام عملیات استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی .

  8- تامین منابع انسانی لازم برای ارائه خدمات مربوط به نیروهای طرح پزشکان و پیراپزشکان .

  9- نگهداشت منابع انسانی از طریق اجرای طرح های حقوق و دستمزد ، نظام ارزشیابی و توانمند سازی نیروی انسانی

  10- توسعه و ارتقاء نظام شایستگی از طریق نظام های غنی سازی شغل ، نیاز سنجی آموزشی و طراحی دوره های آموزش شغلی مورد نیاز و ...

  11- ارتقاء و بهبود وضعیت اطلاعات پرسنلی از طریق ایجاد بانک اطلاعات کار کنان .

  12- نظارت و کنترل بر نحوه انجام وظایف شغلی کادر تحت سرپرستی

  13- برنامه ریزی های لازم جهت کنترل و نظارت بر واحد ها ی کارگزینی دانشگاه .

  14- هماهنگی های لازم با مدیریت های نیروی انسانی سایر دانشگاه ها و تبادل اطلاعات و تجربیات .

  15- شرکت فعال در دوره های کارآموزی ، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکار گیری نتایج آن در انجام وظایف محوله

  16- انجام یا مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت در رشته شغلی مربوطه .

  17- ارائه پیشنهاد های لازم جهت اصلاح در نظام های اداری و استخدامی به مراجع ذیربط .

  18- ارائه و برنامه ریزی برای آموزش همکاران

  19- انجام سایر امور مربوطه بر طبق مقررات و با دستور مقام مافوق

  20- شرکت در کمیته طرح طبقه بندی مشاغل – انتصابات – نقل و انتقالات

دفعات مشاهده: 379 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::