Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
بازگشت به صفحه اصلی::
معرفی مدیرمنابع انسانی::
گروه فناوری اطلاعات::
آموزش ضمن خدمت کارکنان::
واحد کارگزینی::
اداره رفاه و بازنشستگی::
دفتر ارزیابی عملکرد ::
بایگانی پرسنلی::
آلبوم تصاویر::
اخبار و رویدادها::
قوانین و آیین نامه ها::
فرایندها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
سامانه پیام کوتاه
سامانه پیام کوتاه  به شماره 3000900090280 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات در خصوص عملکرد مدیریت منابع انسانی دانشگاه  می باشد
..
تماس با ما
 مدیریت توسعه سرمایه انسانی
33156222 - 024
اداره رفاه وبازنشستگی
33156281- 024
33156216 - 024
33156416 - 024
 تشکیلات و طبقه بندی مشاغل
33156221 - 024    
33156287- 024     
واحد استخدام
33156261 - 024
واحد طرحی توسعه سرمایه انسانی
33156218 - 024
واحد ترفیعات  توسعه سرمایه انسانی
33156286 -024
واحد انتقالات وانتصابات
33156288 - 024
بایگانی پرسنلی
33156250 - 024
آموزش ضمن خدمت کارکنان
33156280 - 024
33156289 - 024
تحول اداری
33156424 - 024
33156360 - 024
دفتر کارآفرینی و اشتغال
وارزشیابی
33156363 - 024
واحد امور قراردادی ها

33156285 - 024

33156445 - 024

 
..
..

AWT IMAGE

:: معاون توسعه سرمایه انسانی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۲۸ | 

 
معرفی معاون توسعه سرمایه انسانی

            

نام و نام خانوادگی:   فرامرز خاصی

 سمت: معاون توسعه سرمایه انسانی  


 مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

 شماره تلفن تماس:   33156220-024

 آدرس الکترونیکی:   F_Khassi@53@YAHOO.CON


            
AWT IMAGE

         شرح وظایف :

1-  مشارکت در امر تأمین و توزیع و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشگاه

2- کنترل و نظارت بر صدور احکام پرسنلی کارکنان ، بازنشستگان و وظیفه بگیران

3- همکاری و مشارکت در تدوین بخشنامه ها ، آئین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی

4- ارجاع نامه ها و اصلاح پیش نویس های تهیه شده و پاراف آن ها و نیز امضاء نامه های مدیریت توسعه

5- کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و راهنمایی و ارائه آموزش های لازم به آن ها

6- نظارت بر عملکرد واحدهای کارگزینی دانشگاه از طریق چک لیست ها و اجرای برنامه های زمانبندی و راهنمایی آن ها

7- شرکت در جلسات و کمیته ها و کمیسیون های مربوط به امور اداری و استخدامی ، عضویت و شرکت مستمر در کمیته های تخصصی

8- مشارکت در امر برنامه ریزی جهت توسعه و بهبود عملکرد شغلی کارکنان تحت سرپرستی

9- اقدامات لازم در جهت جذب و به کارگیری نیروهای رسمی ، پیمانی قراردادی و طرح پزشکان و پیراپزشکان

 

دفعات مشاهده: 534 بار   |   دفعات چاپ: 31 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::