Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره مرکز رشد::
مدیریت و اعضاء::
پذیرش و ارزیابی شرکت ها::
واحد های فناور عضو در مرکز رشد::
قوانین و آیین نامه های حمایت از شرکت های دانش بنیان::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: کارشناس مرکز رشد و شرح وظایف: ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۳ | 

1. کارشناس مرکز رشد

2. وظایف کارشناس مرکز رشد

  • دریافت وارسال نامه ها، بخشنامه ها و سایر مراسلات اداری از طریق اتوماسیون، دورنگار وپست وپیگیری های بعدی 
  • پاسخگویی به سؤالات مراجعان در ارتباط با وظایف محوله
  • مسئول هماهنگی جلسات
  • انجام امورمربوط به پذیرش صاحبان ایده، فناوران و نوآوران درحوزه سلامت
  • انجام امور مربوط به ارزیابی واحدهای فناور
  • انجام امور مربوط به برگزاری نمایشگاه ها، کارگاه ها و همایشها
  • ارائه گزارش دوره ای به دفتر کمیته بهره وری دانشگاه
  • انجام امور مربوط به هماهنگی های لازم و پی گیری برقراری ارتباطات فی مابین مرکز رشد و سایر سازمانهای مرتبط

3. ارتباط با کارشناس مرکز رشد

پست الکترونیکی:

تلفن:

دفعات مشاهده: 473 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
برای مشاهده کل مطالب بخش کارشناس مرکز رشد اینجا را کلیک کنید.