Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
بازگشت به صفحه اصلی::
معرفی مرکز ::
مجله توسعه آموزش پزشکی::
کتابخانه واحد EDC دانشگاه::
واحد برنامه ریزی آموزشی::
واحد ارزیابی و ارزشیابی::
واحد پژوهش در آموزش::
واحد دانش پژوهی آموزشی::
جشنواره شهید مطهری::
واحد آموزش پاسخگو::
واحد آموزش مجازی::
توانمند سازی اعضاء هیات علمی::
دفاتر توسعه آموزش (EDO)::
مرکز مهارتهای بالینی::
دفتر استعداد درخشان::
کمیته دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی::
المپیاد علمی دانشجویان ::
بخشنامه ها و آئین نامه ها::
دبیرخانه منطقه شش آمایشی::
اخبار و رویدادها::
سایت های مفید::
::
تماس با ما

مدیر مرکز

33156375 - 024

مسئول دفتر مدیر مرکز

33156349 - 024

ارزشیابی و برنامه ریزی آموزشی

33156365 - 024

ارزشیابی هیات علمی

33156352 - 024

پژوهش در آموزش

33156263 - 024

دفتر استعدادهای درخشان

33451031 - 024

مرکز مهارتهای بالینی

33430897 - 024

مرکز پزشکی پاسخگو

33525101 - 024

دفتر مجله

33156263 - 024

فکس مرکز

4220678 - 024

ایمیل مرکز

edc@zums.ac.ir

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کاربر گرامی مطالب سایت مرکز مطالعات را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: برنامه واحد ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۲/۲ | 
برنامه  واحد
  • بررسی انواع فرمهای ارزشیابی در کمیته ارزشیابی و ارزیابی
  • نیازسنجی آموزشی از اعضای هیات علمی جهت ارائه کارگاهها
  • تنظیم برنامه مدون جهت برگزاری کارگاهها در مدت یک سال(شهریورماه)
  • برگزاری کارگاهها با حضور مدرسین مجرب و برجسته بر اساس نیازسنجی
  • نظارت بر برگزاری کارگاههای آموزشی
  • ارزشیابی کارگاههای برگزارشده با استفاده از پرسشنامه
  • بررسی برگه های ارزشیابی
  • ارائه بازخورد به اعضای هیات علمی از نتایج ارزشیابی کارگاه‌های برگزار شده
  •   ارائه گزارش عملکرد واحد در پایان هر نیم سال تحصیلی به مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه


۱- ارزشیابی مستمر اساتید و اعضاء هیأت علمی:

الف-انجام ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان علوم پایه در پایان نیم‌سال تحصیلی
ب-انجام ارزشیابی اساتید  بالینی توسط کارآموزان و کاورزان رشته پزشکی در پایان دوره های آموزش بالینی
ت-انجام ارزشیابی اساتید  بالینی که درس تئوری بالینی دارند توسط دانشجویان  پزشکی در روز آخر دوره آموزشی
ث- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط دستیاران در هر سال تحصیلی
ح- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط روسا یا معاونین آموزشی دانشکده‌ها
ج- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی بالینی از مدیران گروه‌های آموزشی بالینی
د- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی علوم پایه از مدیران گروه‌های آموزشی پایه
ذ- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی
ن- انجام خودارزیابی اعضای هیأت علمی
ز- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط همکاران / همتایان هیأت علمی


۲- مشارکت در بررسی راه‌های ارتقاء کیفیت آموزشی و افزایش انگیزه هیأت علمی
۳- انجام کلیه مراحل ارزشیابی اعضای هیأت علمی بر اساس در سامانه الکترونیکی تحت وب   
۴- تهیه لیست‌های مختلف رتبه بندی از فعالیت‌های آموزشی اعضاء هیأت علمی و ارسال نتایج آن به مسئولین مربوطه
۵- -مشارکت در هدایت، اجرا و نظارت ارزشیابی عملکرد اعضا هیأت علمی (۶ فرم مدون وزارت بهداشت)
۶- بازخورد نتایج ارزشیابی دانشجویی به اعضای هیأت علمی از طریق وب و ارسال کارنامه نهایی (دانشجویی و مدیریتی) در پایان هر نیم سال
۷- تجزیه و تحلیل عملکرد نقاط قوت و ضعف و کنترل شاخص های عمومی اساتید بر اساس تنظیم گزارش های مربوطه.
۸– نظارت و کنترل بر نحوه ی ارزشیابی اساتید  توسط مسئولین آموزش در مراکز آموزشی و درمانی
۹- تهیه و تدوین شاخص‌ها و معیارهای نظارتی و ارزیابی بر اساس شیوه نامه‌ها و آئین نامه های ابلاغی و دستورالعمل‌های مصوب و از سوی وزارت متبوع۰
۱۰- بررسی و پاسخگویی به  مکاتبات  ارزشیابی اعضای هیأت علمی  دانشگاه
۱۱-انجام پیگیری‌های لازم و مستمر به منظور استقرار نظام پیشرفته و مکانیزه ( سامانه ارزشیابی تحت وب دانشگاه) جهت افزایش دقت ،سرعت و کیفیت آن و گزارش گیری و گزارش دهی.
۱۲- بررسی و مطالعه مستمر بخشنامه‌ها و دستور العمل‌های صادره از سوی وزارت متبوع و ریاست جمهوری به منظور نظارت بر حسن اجرای آن‌ها.
۱۳- برگزاری جلسات ارزشیابی جهت ارائه نقطه نظرات کارشناسی در زمینه اصلاح /تغییر فرم‌های ارزشیابی اساتید و نحوه تاثیر گذاری و اثر بخشی آن در ارتقا علمی آنان
۱۴-مطالعه و بررسی مصوبات EDO دانشکده‌ها و مراکز آموزشی درمانی به خصوص در مورد انجام اصلاحات لازم در بعضی از فرم‌های ارزشیابی
۱۵- ایجاد تعامل و همکاری موثر با مدیران گروه‌های آموزشی و روسای یا معاونین آموزشی دانشکده‌ها  جهت پیگیری و کنترل نحوه ی اجرا و انجام  ارزشیابی توسط خود ایشان
۱۶- درج نمرات ارزشیابی اعضای هیأت علمی در عملکرد فعالیت‌های آموزشی جهت ارائه در کمیته ارتقاء

 
دفعات مشاهده: 187 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
برای مشاهده کل مطالب بخش برنامه واحد اینجا را کلیک کنید.