Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
بازگشت به صفحه اصلی::
معرفی مرکز ::
مجله توسعه آموزش پزشکی::
کتابخانه واحد EDC دانشگاه::
واحد برنامه ریزی آموزشی::
واحد ارزیابی و ارزشیابی::
واحد پژوهش در آموزش::
واحد دانش پژوهی آموزشی::
جشنواره شهید مطهری::
واحد آموزش پاسخگو::
واحد آموزش مجازی::
توانمند سازی اعضاء هیات علمی::
دفاتر توسعه آموزش (EDO)::
مرکز مهارتهای بالینی::
دفتر استعداد درخشان::
کمیته مشورتی دانشجویی::
المپیاد علمی دانشجویان ::
تکنولوژی آموزشی::
فرایندهای جاری در EDC::
بخشنامه ها و آئین نامه ها::
دبیرخانه منطقه شش آمایشی::
اخبار و رویدادها::
سایت های مفید::
::
تماس با ما

مدیر مرکز

33156375 - 024

مسئول دفتر مدیر مرکز

33156349 - 024

ارزشیابی و برنامه ریزی آموزشی

33156365 - 024

ارزشیابی هیات علمی

33156352 - 024

پژوهش در آموزش

33156263 - 024

دفتر استعدادهای درخشان

33451031 - 024

مرکز مهارتهای بالینی

33430897 - 024

مرکز پزشکی پاسخگو

33525101 - 024

دفتر مجله

33156263 - 024

فکس مرکز

4220678 - 024

ایمیل مرکز

edc@zums.ac.ir

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کاربر گرامی مطالب سایت مرکز مطالعات را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: لینک سامانه مدیریت پژوهش (کایپر) ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۲/۲۵ | 
لینک سامانه مدیریت پژوهش (کایپر)
http://rms.nasrme.ac.ir
 
دفعات مشاهده: 92 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
:: سومین فراخوان مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۲/۲۵ | 
فراخوان سوم مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی
سومین فراخوان مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه لغایت ۹ تیر ماه می باشد و اولویت های پژوهشی این فراخوان به شرح زیر  اعلام گردید:
 
         ۱) اولویت های کمیته ارزشیابی
•  طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره مجازی آزمون سازی برای اعضا هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور (راهبردی)
•  طراحی مدل کاربردی ارزشیابی برنامه های آموزشی در ایران (راهبردی)
•  طراحی مدل ارزشیابی برنامه ای آموزش بالینی (راهبردی)
•  طراحی، اجرا و ارزیابی مدل جامع ارزشیابی اعضا هیات علمی دانشگاه (راهبردی)
•  طراحی برنامه جامع ارزشیابی بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در سطح گروه های آموزشی و دانشکده ها (راهبردی)
•  الگوسازی آزمون های بورد (راهبردی)
         ۲) اولویت های کمیته برنامه ریزی درسی
•  امکان سنجی و طراحی فرایند تمرکز زدایی برنامه ریزی درسی در سطح مناطق آمایشی و دانشگاه های علوم پزشکی (راهبردی)
•  سامانه ملّی مدیریت برنامه درسی در دانشگاه های علوم پزشکی (راهبردی)
•  الگوی توسعه میان رشتگی در برنامه های درسی (راهبردی)
•  توسعه الگوی نیازسنجی مبتنی برجامعه (Community Needs Assessment) برنامه های درسی در آموزش علوم پزشکی با تاکید بر آموزش مبتنی بر پیامد (راهبردی)
•  توسعه الگوی نیازسنجی فراگیر مخاطب (Targeted Learner Needs Assessment برنامه های درسی در آموزش علوم پزشکی با تاکید بر آموزش مبتنی بر پیامد (راهبردی)
•  تدوین الگوی تعدیل و توسعه رشته - مقاطع علوم پزشکی (با توجه به اسناد توسعه بخش سلامت و برآورد نیروی انسانی) (راهبردی)
•  توسعه الگوی کمک تصمیم گیری در رابطه با دوره زمانی بهینه برنامه های درسی (راهبردی)
•  طراحی الگوی توسعه نیروهای حد واسط (Mid-level Health Providers) مورد نیاز در نظام سلامت (راهبردی)
        ۳) اولویت های کمیته روانشناسی شناختی
•  الگوسازی عوامل رفتاری شناختی موثر در آموزش علوم پزشکی (راهبردی)
•  توسعه الگوی اموزش استدلال بالینی (راهبردی)
•  توسعه الگوی ارزیابی استدلال بالینی (راهبردی)

       ۴) اولویت های کمیته روش تدریس
•  توسعه الگوی آموزش برای توسعه تفکر سطح بالا (راهبردی)
•  الگوسازی جوامع یادگیری تجربی در دوره های تخصصی بالینی (راهبردی)
•  تدوین بسته سیاستی بهبود کیفیت روش تدریس در برنامه های درسی Undergraduate (راهبردی)
•  الگوسازی روش های تدریس بالینی در عرصه های سرپایی (راهبردی)
•  الگوسازی روش های تدریس بالینی در عرصه های بستری (راهبردی)
•  الگوسازی روش های تدریس بالینی در اتاق عمل (راهبردی)

       ۵) اولویت های کمیته مدیریت و رهبری
•  توسعه ساختار ملاکی سیاست ها در اموزش عالی سلامت کشور ایران (راهبردی)
•  ارایه مدلی برای ادغام عملکردی اموزش  علوم پزشکی در ایران (راهبردی)
•  توسعه چارچوب شاخص های راهبردی ارزشیابی اجرای بسته های تحول اموزش پزشکی در ایران (راهبردی)
•  طراحی الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی (راهبردی)
•  طراحی الگوی ثروت افرینی مبتنی بر دانش در نظام آموزش پزشکی (راهبردی)
•  طراحی الگوی تامین و تخصیص مالی دانشگاه های علوم پزشکی (راهبردی)
•  توسعه نظام رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای بین المللی سازی (راهبردی)

        ۶) اولویت های کمیته آموزش مجازی
•  ارائه مدل عملیاتی جامع برای حمایت از دانشجو در آموزش مجازی/ترکیبی (راهبردی)
•  طراحی، استقرار و ارزشیابی یادگیری مجازی/ ترکیبی در سطح یک رشته، گروه، دانشکده یا دانشگاه (توسعه ای)
•  طراحی، تدوین و پیاده سازی نظام حمایتی-انگیزشی برای اعضای هیات علمی در راستای توسعه آموزش مجازی/ ترکیبی در سطح یک دانشگاه (توسعه ای)
دفعات مشاهده: 85 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
برای مشاهده کل مطالب بخش سامانه مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی اینجا را کلیک کنید.