Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: صفحه اصلی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با شهرستان خدابنده::
آشنایی با بیمارستان::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه مدیریت پرستاری::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
بخشهای بیمارستان::
واحد های پاراکلینیکی::
درمانگاه تخصصی::
واحد فناوری اطلاعات(IT)::
راهنمای بیماران::
راهنمای همکاران::
آموزشی::
روابط عمومی بیمارستان::
ارتقاء سلامت::
شناسنامه خدمات ::
بخش نامه ها و دستورالعمل ها::
فرم گزارش دهی خطا::
واحد رسیدگی به شکایات::
مزایده و مناقصه::
آرشیو اخبار::
گالری::
::
فرم گزارش خطا

..
تماس با ما

آدرس:
زنجان، خدابنده، خیابان شفا
بیمارستان امیرالمومنین (ع)

تلفن:
02434224301
02434224309

نمابر:
02434224309

سامانه پیامکی:
10004224300000


 

..
ویژه مراجعین












..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده در بیمارستان به چه میزان است؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: مسئول دفتر ریاست ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۲ | 
مسئول دفتر ریاست


❁ ❁ ❁ ❁ ❁


نام و نام خانوادگی : آقای  جهانبخش فیروزی                                                                                                 تحصیلات : دیپلم


❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

آشنایی با شرح وظایف  مسئول دفتر ریاست

ارتباطات:

- تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط و تعیین ساعات ملاقات برای آنها
- تنظیم اوقات جلسات و کمیسیون هایی که در دفتر سرپرست مربوطه تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه
- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان و مراجعه کنندگان که انجام تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذی ربط امکان پذیر است.

پیگیری ها:
-
پیگیری امور ارجاعی از سوی سرپرست و ارایه گزارش لازم به ایشان
- تهیه گزارش لازم در زمینه فعالیت های حوزه مربوط و ارایه آن به سرپرست
- خلاصه نمودن گزارش های واصله و ارایه آن برای مطالعه سرپرست مربوط
- آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیون ها و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی سرپرست
- ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص و مؤسسات ذی ربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها

امور عمومی و جاری:
انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارش ها و سایر اسناد و مدارک واحد مربوط در محل های مخصوص
- دریافت نامه ها، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در رایانه یا دفاتر مربوط
- تفکیک و توزیع نامه ها، گزارش ها و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوط از طریق عین مکاتبات یا به صورت مجازی و مکاتبات بدون کاغذ
- استفاده از نرم افزارهای پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی، دورنگار و...
- تهیه گزارش های مورد نیاز سرپرست حسب مورد






 
دفعات مشاهده: 17 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش مسئول دفتر ریاست اینجا را کلیک کنید.
بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده Amiralmomenin Hospital of Khodabende