Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: صفحه اصلی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با شهرستان خدابنده::
آشنایی با بیمارستان::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه مدیریت پرستاری::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
بخشهای بیمارستان::
واحد های پاراکلینیکی::
درمانگاه تخصصی::
واحد فناوری اطلاعات(IT)::
راهنمای بیماران::
راهنمای همکاران::
آموزشی::
روابط عمومی بیمارستان::
ارتقاء سلامت::
شناسنامه خدمات ::
بخش نامه ها و دستورالعمل ها::
فرم گزارش دهی خطا::
واحد رسیدگی به شکایات::
مزایده و مناقصه::
آرشیو اخبار::
گالری::
::
فرم گزارش خطا

..
تماس با ما

آدرس:
زنجان، خدابنده، خیابان شفا
بیمارستان امیرالمومنین (ع)

تلفن:
02434224301
02434224309

نمابر:
02434224309

سامانه پیامکی:
10004224300000


 

..
ویژه مراجعین












..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده در بیمارستان به چه میزان است؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: مسئول واحد دبیرخانه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۷ | 
مسئول واحد دبیرخانه


❁ ❁ ❁ ❁ ❁


نام و نام خانوادگی : خانم مریم محمدی                                                                                                  تحصیلات : کاردانی حسابداری


❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

آشنایی با شرح وظایف  مسئول واحد دبیرخانه
-
حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده
- پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
- تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق

- صورت برداری- طبقه بندی- کد گذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستور العمل های مربوط و احتیاجات سازمان متبوع
- تشکیل پرونده جدید جهت پرسنل جدید الورود
-پیگیری امور مربوط به بایگانی مرخصی های، استعلاجی ها و گواهی آموزشی کارکنان و همچنین همکاری در امر تهیه وضعیت
-مرخصی سالیانه پرسنلی
-اعلام وصول پرونده های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال میگردد
-بایگانی ارزشیابی سالیانه کارکنان در پرونده های مربوط
-تهیه گزارشات مورد لزوم جهت ارائه به مقام ما فوق
-برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدهای تابعه دانشگاه ارسال میگردد و پیگیری وصول پرونده
-پاسخگویی به مکالمات تلفنی و مراجعین به صورت حضوری در مورد رفع مشکلات اداری کارکنان
-انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق
-دریافت و ثبت نامه های صادره و واده جهت حفظ و نگهداری آنها در بایگانی از طریق اتوماسیون
-کدگذاری نامه های وارده و صادره جهت  بایگانی در فایل های مربوطه
-تفکیک و جداسازی نامه ها و پیوست ها و سوابق آنها
-ثبت، ضبط و نگهداری اسناد و مدارک و مستندات مربوط به نامه ها
-تحویل پرونده ها به واحدهای ذیربط و اخذ رسید از آنها
-توجه به جاریزی و چیدمان پرونده ها و فایل و قفسه های مربوطه
-مطالعه و بررسی مدارک و مستندات و سوبق نامه ها و دقت در بایگانی آنها
-پیوست نمودن سوابق و مدارک مربوط به پرونده ها و درج آنها در روی پرونده ها
-انتخاب روشهای بایگانی نامه ها براساس موضوع، شماره یا تاریخ
.
-تلاش در جهت حفظ و نگهداری بهینه و ایمنی اسناد و مدارک پرونده ها
-اقدام به امحاء نامه ها و پرونده های راکد براساس اصول و استاندارهای تعیین شده
-شرکت در دوره های آموزشی مرتبط با شغل و پیاده نمودن نتایج آن در انجام وظایف مربوطه
-انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب دستور مقام مافوق
-تلاش در جهت  مکانیزه نمودن ثبت و ضبط نامه ها و بایگانی اسناد و مدارک مربوطه
.
-استفاده از آخرین متد و روشهای علمی و فنی جهت حفظ و نگهداری از اسناد و مدارک بایگانی آنها از طریق اتوماسیون


 
دفعات مشاهده: 9 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش مسئول واحد دبیرخانه اینجا را کلیک کنید.
بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده Amiralmomenin Hospital of Khodabende