Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی ::
اخبار بیمارستان::
ریاست بیمارستان::
بخش های درمان::
بخش های پاراکلینیکی::
خدمات الکترونیک و واحد IT::
معرفی بیمارستان::
نقشه بیمارستان::
پیشنهادات و انتقادات::
نوبت دهی::
آموزش به بیمار::
آموزش همگانی::
برنامه ماهانه پزشکان::
خیرین::
تماس با ما::
::
سامانه کارکنان
..
فیش حقوقی
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد مطالب سایت چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
اوقات شرعی
..
:: مدیر امور مالی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۲۸ | 
    مدیر امور مالی بیمارستان الغدیر ابهر

     نام و نام خانوادگی: بابک نامدار
     سمت: مدیر امور مالی بیمارستان الغدیر
     تحصیلات: کارشناس ارشد مدیریت مالی
     پست الکترونیکی: namdar.babak@gmail.com
     شماره تماس: ۲۲۴
-۳۵۳۶۸۲۲۳-۰۲۴

رزومه کاری:

  •  مدیر پروژه تجهیز بیمارستان الغدیر ابهر در سال ۱۳۹۶
  • کارشناس مسئول رسیدگی به اسناد مالی و معاملاتی به مدت ۶ سال در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • کارشناس مسئول حقوق و دستمزد به مدت ۶سال
 

      ۱-نظارت بر نحوه اجرای نرم افزارجامع  نظام نوین مالی(مدیریت مالی- مدیریت کالا و خدمات)
۲     - تقسیم وظایف و نظارت و ایجاد هماهنگی لازم دربین کارکنان واحد های زیر مجموعه اداره مالی ( دریافت پرداخت ، حقوق و دستمزد، دفترداری و اعتبارات، حسابداری درآمد ، رسیدگی به اسناد مالی، اسناد پزشکی و امور بیمه گری، اموال و حسابداری ترخیص)
۳     -پیگیری درخواستهای تخصیص حوزه از محل ردیفهای ابلاغی وزارتخانه –ردیفهای جاری و اختصاصی از معاونت توسعه دانشگاه
۴     -نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات بر اساس مقررات و ضوابط مالی مربوطه
۵     -تامین اعتبار قراردادهای منعقده، درخواستهای خرید بر اساس تخصیص های حوزه مدیریت مالی دانشگاه
۶     -تهیه تراز عملیات مالی سالیانه و بستن حسابها
۷     -تهیه وتنظیم تفاهم نامه های داخلی جهت تخصیص بودجه
-۸     همکاری در تهیه نامه ها و قرارداد های پشتیبانی .  شرکت در جلسات مربوطه
۹     -انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سر فصل حسابها
۱۰    -اعمال نظارت بر هزینه ها بر اساس قانون و آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه مصوب هیت امنا
۱۱    -نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی
۱۲    -تهیه و تنظیم و نظارت و پیگیری انواع پرداختهای جاری(حقوق و مزایا،  اضافه کار- حق غذا- کارانه – حق الزحمه ها – حق التدریس
۱۳    -نظارت بر اسناد هزینه و تسویه حساب  بموقع با کارپرداز
۱۴    -شرکت در جلسات واحد و حوزه مدیریت مالی دانشگاه
۱۵    -شرکت در دوره های آموزشی و پیشنهاد نیازهای آموزشی کارکنان تحت سرپرستی
۱۶    -پیش بینی، طرح ریزی و ارائه بودجه  دوره ای بیمارستان براساس برنامه ها، پروژه ها و سفارشات و نیازهای اعلام شده واحدهای مختلف و استراتژی اعلام شده ازسوی مقامات مافوق، با د رنظر گرفتن روند سنواتی منابع و مصارف و تغییرات احتمالی آتی
۱۷    -ارزیابی مستمر سیستم ها، روش ها، و فرض های مرتبط با امور مالی و اعلام نقاط قوت و ضعف روش های اجرایی موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی. 
۱۸    -انجام وظیفه به عنوان عامل کنترلی بر اساس شرح وظایف مصوب و دستورالعمل های درون سازمان منطبق با استانداردهای حسابداری. 
۱۹    -تنظیم گزارشات مالی بر اساس مقتضیات. 
۲۰   -هماهنگی وبرنامه ریزی به منظور حسابرسی پایان سال واحدهای مختلف به منظور حسن انجام کار بر اساس صلاحدید مقام مافوق.
   ۲۱-پیش بینی بودجه و اعتبارات لازم جهت تهیه و تامین لوازم مورد نیاز و ضروری ، تجهیزات ، دارو،  جهت  تداوم عملکرد و خدمت رسانی بیمارستان .
۲۲   -نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها، دستور العمل ها و بخشنامه های مالی و حسابداری

 

دفعات مشاهده: 183 بار   |   دفعات چاپ: 13 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش مدیر امور مالی اینجا را کلیک کنید.