Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی ::
اخبار بیمارستان::
ریاست بیمارستان::
بخش های درمان::
بخش های پاراکلینیکی::
خدمات الکترونیک و واحد IT::
معرفی بیمارستان::
نقشه بیمارستان::
پیشنهادات و انتقادات::
نوبت دهی::
آموزش به بیمار::
آموزش همگانی::
برنامه ماهانه پزشکان::
خیرین::
تماس با ما::
::
سامانه کارکنان
..
فیش حقوقی
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد مطالب سایت چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
اوقات شرعی
..
:: مسئول دفتر و روابط عمومی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۶/۱۵ | 

مسئول دفتر و روابط عمومی بیمارستان الغدیر ابهر


 

      نام و نام خانوادگی: سیده زینب احمدی
      سمت: مسئول دفتر و روابط عمومی
      تلفن تماس: ۳۵۳۶۸۲۳۶


                شرح وظایف ومسئولیت ها:
ارتباطات:
  • تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط و تعیین ساعات ملاقات برای آنها
  • تنظیم اوقات جلسات و کمیسیون هایی که در دفتر سرپرست مربوطه تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه
  • پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان و مراجعه کنندگان که انجام تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذی ربط امکان پذیر است.

پیگیر ی ها:

  • پیگیری امور ارجاعی از سوی سرپرست و ارایه گزارش لازم به ایشان
  • تهیه گزارش لازم در زمینه فعالیت های حوزه مربوط و ارایه آن به سرپرست
  • خلاصه نمودن گزارش های واصله و ارایه آن برای مطالعه سرپرست مربوط
  • آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیون ها و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی سرپرست
  • ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص و مؤسسات ذی ربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها

امور عمومی و جاری:

  • انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارش ها و سایر اسناد و مدارک واحد مربوط در محل های مخصوص
  • دریافت نامه ها، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در رایانه یا دفاتر مربوط
  • تفکیک و توزیع نامه ها، گزارش ها و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوط از طریق عین مکاتبات یا به صورت مجازی و مکاتبات بدون کاغذ
  • استفاده از نرم افزارهای پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی، دورنگار و...
  • تهیه گزارش های مورد نیاز سرپرست حسب مورد
دفعات مشاهده: 37 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش مسئول دفتر و روابط عمومی اینجا را کلیک کنید.