معاونت آموزشی

Vice-Chancellor for Education

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 99-98 برگزاری آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۲۴ | 
بنام خدا
با استعانت از الطاف الهی، آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸، طی: نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه ۹۸/۴/۲۷  و  صبح و عصر روز جمعه ۹۸/۴/۲۸ در دانشگاه علوم پزشکی زنجان و در حوزه امتحانی دانشکده پزشکی واقع در انتهای شهرک کارمندان برگزار خواهد شد.
** مهم:   داوطلبان گرامی  لطفا به نکات ذیل توجه نمائید:
  • هیچ داوطلبی بدون در دست داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر حق ورود به جلسه آزمون را ندارد.
 
  • از به همره داشتن وسایل اضافی از قبیل کیف ، ساک ، کاغذ، جزوه ، کتاب ، تلفن همراه، هرگونه وسیله محاسباتی، الکترونیکی و مخابراتی (از قبیل پیجر، mp۴، mp۳، بی سیم، ماشین حساب(بجز رشته های اعلام شده)، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و... خودداری نمایند.
 
  • داوطلبان رشته های ارگونومی مجموعه فیزیک پزشکی فناوری تصویر برداری پزشکی مجموعه بهداشت محیط مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) مهندسی پزشکی (زیست مواد) مجاز به استفاده از ماشین حساب می باشند. نوع ماشین حسابی که داوطلبان می توانند استفاده نمایند به شرح جدول ذیل می باشد.
ماشین حساب های مجاز برای رشته های مجاز
ردیف نام مدل
۱ CASIO  کاسیو ۳۶۰۰  FX
۲ CASIO  کاسیو MS ۸۲ FX
۳ CASIO  کاسیو MS ۹۹۱ FX
۴ CASIO  کاسیو ES   PLUS ۸۲ FX
۵ CASIO  کاسیو ES    PLUS  ۹۹۱ FX
۶ SHARP                        شارپ WH  ۵۳۱  EL
۷ PARS HESAB   پارس حساب PLUS  II ۴۶۰۰
۸ CITIZEN  سیتیزن ۱۳۵ SR
  • داوطلبان ملزم به ثبت مشخصات ماشین حساب مورد استفاده خود در جلسه آزمون می باشند. هر داوطلب مجاز به استفاده از صرفا یک ماشین حساب می باشند.در صورت مغایرت، متخلف محسوب شده و طبق قوانین هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمونها برخورد خواهد شد.
 
 
 
 
 
  • درب اصلی حوزه امتحانی ساعت ۸/۴۰ صبح در آزمون های نوبت صبح و ۱۴/۴۰ ظهر در نوبت عصر بسته خواهد شد. حضور داوطلبین حداقل یکساعت قبل از شروع فرایند آزمون در حوزه امتحانی ضروری است.
  • داوطلبانی که مشخصات فردی شان در پاسخنامه صحیح نمی باشد، می بایست پس از برگزاری آزمون با کلیه مدارک مورد نیاز بصورت حضوری به مرکز سنجش  آموزش پزشکی مراجعه نمایند. لذا به داوطلبان توصیه می شود به دلیل مخدوش شدن پاسخنامه از هرگونه تصحیح روی پاسخنامه سؤالات خودداری نمایند.
  • داوطلبینی که عکس درج شده در کارت ورود به جلسه آنها دارای  وضوح کافی نبوده  و یا  کارت ورود به جلسه آنها فاقد عکس می باشد لازم است همراه خود عکس داشته باشند.

دفعات مشاهده: 73 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلید سوالات آزمون ارتقائ دستیاری و گواهینامه تخصصی تیرماه ۹۸

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۲۰ | 

دفعات مشاهده: 150 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان چهل وششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی بالینی سال ۱۳۹۸

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۱۳ | 
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان  چهل وششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی بالینی سال ۱۳۹۸
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زنجان
      ضمن عرض تبریک و با آرزوی موفقیت برای تمامی پذیرفته شدگان، شایسته است جهت ثبت نام و شروع دوره، نسبت به اجرای مراحل ثبت نام اینترنتی و مراجعه حضوری بشرح ذیل و در تاریخ های ذکر شده اقدام نمایند.



ثبت نام اینترنتی:

تذکر: ثبت نام الکترونیکی قبل از حضور در دانشگاه الزامی بوده و در صورت عدم ثبت نام اینترنتی در تشکیل پرونده الکترونیکی نقص مدرک خواهید داشت .

 
اطلاعیه: تاریخ ثبت نام الکترونیکی از ۹۸/۴/۲۲  لغایت ۹۸/5/5(تمدید مهلت ثبت نام الکترونیکی )
  • از طریق این لینک وارد صفحه اول پرتال ثبت نام اینترنتی شده، نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب کرده و با شماره ملی و شماره داوطلبی وارد شوید .
  • اطلاعات را در سه مرحله اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات آموزشی و اطلاعات تکمیلی وارد کنید.
  • در مرحله بعد فرمهای خام را دریافت کرده (این فرمها از متن اطلاعیه نیز قابل دریافت است) تکمیل کرده و فایل اسکن آنها با حداکثر سایز ۱۰۰ کیلوبایت  آماده کنید. (دقت داشته باشید فایلها حتما وضوح و خوانایی داشته باشند در غیر اینصورت در پرونده الکترونیکی نقص مدرک خواهید داشت)
  • در مرحله بعد اسکن مدارک درخواستی و همچنین اسکن فرمهای تکمیل شده را بطور کامل بارگذاری و ارسال کنید. حداقل سایز ۵۰ کیلو بایت و حداکثر سایز فایل برای عکس دانشجو ۳۰۰ کیلوبایت و اسناد و مستندات ارسالی ۱۰۰ کیلوبایت میباشد.
  • در پایان بعد از رویت مدارک ارسالی، کد رهگیری را دریافت کنید.
  • پس از سه روز کاری مجددا با کد رهگیری دریافت شده وارد پرتال شخصی خود شده و پیام دریافتی از آموزش را مطالعه فرمائید. در صورت دریافت پیام "وجود نقص در پرونده"، نسبت به تکمیل مجدد نواقصات اقدام و مدارک پیش بینی شده را مجدداً ارسال نمائید.
  • در صورت عدم وجود نواقصات، پیام" ثبت نام الکترونیکی شما کامل می باشد "دریافت خواهید کرد.
ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک:   از تاریخ ۹۸/۰۵/۰۸  لغایت  ۹۸/۰۵/۱۷  حضور در  آدرس:  زنجان:  بلوار آزادی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت آموزشی، اداره تحصیلات تکمیلی
شرکت در کارگاه : متعاقبا اعلام خواهد شد. ( اطلاعیه های بعدی را مطالعه فرمائید)
حضور در بخش : از ۹۸/۰۶/۰۲  -  بجز دانشجویان ترم آخر و فارغ التحصیلان در حال گذراندن طرح.

  


 
مدارک مورد نیاز:  در معاونت آموزشی
  1. ۴  قطعه عکس پشت نویسی شده شامل( نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی)  
  2. اصل شناسنامه  ویک سری تصویر از تمامی صفحات
  3. اصل کارت ملی هوشمند و یک سری تصویر
  4. اصل کارت نظام پزشکی ویک سری تصویر
  5. اصل گواهی پایان طرح نیروی انسانی و یا معافیت از طرح ویک سری تصویر
  6. اصل کارت پایان خدمت وظیفه ویا معافیت (برای آقایان به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + ۱۰) ویک سری  تصویر
  7.   اصل پروانه دائم پزشکی ویک سری تصویر
  8. گزارش تسویه حساب یا گزارش بازپرداخت بدهی از صندوق رفاه دانشجویان ( فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیازی به ارائه فرم تسویه حساب ندارند.)
  9. اصل گواهی موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی (مختص فارغ التحصیلان پس از بهمن ۹۴ و بعد از آن )
  10. موافقت بدون قید وشرط سازمان محل خدمت با ادامه تحصیل (ارائه حکم مرخصی بدون حقوق ویا ماموریت آموزشی از تاریخ شروع دوره تا پایان دوره دستیاری برای کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی و قراردادی الزامی است.)
  11. آخرین حکم استخدامی (در صورت  شاغل بودن)
  12. اصل مدارک مربوط به سهمیه ثبت نامی( رزمندگان و ایثارگران، مناطق محروم، رتبه برتر و...) ویک سری کپی
  13. اصل سند تعهد محضری با توجه به سهمیه قبولی ( جهت پیشبرد سریع امور و حضور ضامنین کارمند در محل سکونت شایسته است فرم تعهد محضری را با توجه به نوع سهمیه قبولی از اینجا دریافت کنید  و با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی شهرستان محل سکونت تکمیل و آماده نمایید و موقع ثبت نام به همراه داشته باشید. تکمیل فرم وثیقه ملکی برای پذیرفته شدگانی که موفق به تکمیل سند محضری دارای ضامن شده اند لزومی ندارد.)
  توجه:     توجه:
  • ضامنین باید حتما کارمند رسمی و شاغل دولت  باشند. کارمندان غیررسمی ( پیمانی قراردادی) و بازنشسته به عنوان ضامنین فرم تعهد فوق مورد پذیرش  نمی باشند. ( لازم به ذکر است دستیاران محترم باید یک نسخه حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ضامنین  را در دفترخانه ای که نسبت به تودیع سند محضری اقدام نموده اند کپی برابر با اصل نموده و همراه با سند محضری تودیع شده به امور حقوقی دانشگاه ارائه نمایند. بدیهی است در صورتی که مدارک کپی برابر با اصل شده ( حکم کارگزینی، شناسنامه و کارت ملی) ضامنین را به همراه نداشته باشند تایید تعهد محضری امکان پذیر نخواهد بود و طبق دستورالعمل، ثبت نام این گروه از عزیزان قطعی نخواهد گردید.
  • دستیاران محترم لازم است فرم تعهد محضری موجود  در سایت را با سند تنظیم شده در دفترخانه اسناد رسمی  کاملا مطابقت داده تا هیچ کونه مغایرتی ( محتوایی یا املایی) وجود نداشته باشد. بدیهی است در غیر این صورت مسئولیت آن به عهده شخص دستیار می باشد.
  1. ثبت نام دستیاران محترم تا زمان ارائه اصل تعهد محضری و مدارک کپی برابر با اصل ضامنین به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه قطعی نخواهد بود.
  2. اصل فرم گزینش:از اینجا دریافت کنید  و دو سری کپی (فرمها خوانا، کامل  وبدون قلم خوردگی تکمیل شوند.)   
  3. اصل فرم شناسنامه دستیاری از اینجا دریافت کنید. دو سری کپی (فرمها خوانا، کامل  وبدون قلم خوردگی تکمیل شوند.)   
  4. اصل فرم تعهد عدم اشتغال به کار.   از اینجا دریافت کنید (فرمها خوانا، کامل  وبدون قلم خوردگی تکمیل شوند.)   
  5. . فرم تعهد شماره۱  از اینجا دریافت کنید. (فرمها خوانا، کامل  وبدون قلم خوردگی تکمیل شوند.)   
  6. فرم شرکت در کارگاه از اینجا دریافت کنید. (فرمها خوانا، کامل  وبدون قلم خوردگی تکمیل شوند.)   
  7. فرم تعیین وضعیت اشتغال از اینجا دریافت کنید. (فرمها خوانا، کامل  وبدون قلم خوردگی تکمیل شوند.)   
  8. فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال بابت صدور کارت دانشجویی به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۷۰۷۹۹ به نام رابط درآمد  معاونت آموزشی
 
 
مدارک مورد نیاز در دانشکده پزشکی:
  1.    ۲  قطعه عکس پشت نویسی شده شامل( نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی)  
  2. یک سری تصویر از تمامی صفحات شناسنامه
  3. یک سری تصویر کارت ملی
  4. یک سری تصویر کارت نظام پزشکی
  5. یک سری  تصویر کارت پایان خدمت وظیفه ویا معافیت
  6. اصل شناسنامه همسر(در صورت تاهل) ویک سری کپی
  7. تصویر ۵ صفحه اول سند ازدواج ( در صورت تاهل).

ضروری است دستیاران گرامی با در دست داشتن اصل مدارک درخواستی و اسکن تهیه شده در قابل لوح فشرده(CD) جهت ادامه فرایند و دریافت تاییدیه در تاریخ های اعلام شده  به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در بلوار آزادی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت آموزشی، اداره تحصیلات تکمیلی مراجعه  نمایند.

تذکر ۱ :نقل و انتقال دستیاران صرفا در چارچوب آئین نامه و در بازه تعیین شده توسط دانشکده پزشکی و در قالب فرایند مربوطه قابل طرح و بررسی خواهد بود.
 تذکر ۲: دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه خوابگاه به دستیاران ندارد.
 
در خصوص اطلاع از امکانات رفاهی( خوابگاه و...) با شماره تلفن ۳۳۴۴۸۵۱۵ و ۳۳۴۴۸۵۱۶ ۰۲۴  تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی شما عزیزان:   ۳۳۱۵۶۴۲۲ ۰۲۴  اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ساعت ۱۴-۸
 
واحد فناوری اطلاعات معاونت آموزشی  جهت ثبت نام اینترنتی ۳۳۱۵۶۳۵۰  ۰۲۴ 
 
 

دفعات مشاهده: 939 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اولین فراخوان ثبت نام و پذیرش ویژه پزشکان عمومی در دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۶ | 

دفعات مشاهده: 75 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

ثبت نام آزمون پیش کارورزی شهریور ۹۸

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۲۹ | 
ثبت نام آزمون پیش کارورزی شهریور ۹۸
جهت ثبت نام کلیک کنید .

دفعات مشاهده: 133 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

  • کل کاربران ثبت شده: 2964 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
  • میهمانان در حال بازدید: 89 کاربر
  • تمام بازدید‌ها: 115784824 بازدید
  • بازدید 24 ساعت قبل: 34702 بازدید

زنجان، میدان آزادی، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

تلفن : 33420651-9 (024)

info@zums.ac.ir