Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
معرفی مدیریت امور مالی::
مدیریت امور مالی::
اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار::
اداره حسابداری مدیریت::
اداره دریافت و پرداخت::
اداره رسیدگی به اسناد::
بایگانی امور مالی::
واحد درآمد::
اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: مدیریت امور مالی ::


AWT IMAGE

                                                                     معاونت توسعه و مدیریت منابع                                

                        مدیریت امور مالی

                         نام و نام خانوادگی:     اکبر حلواچی

سمت: مدیر امور مالی

شرح وظایف پست سازمانی:

  1. مشارکت در تصمیم گیری های مربوط به حل و تعیین خط مشی مالی دانشگاه
  2. نظارت بر اجرای صحیح کلیه مقررات، دستورالعمل ها و روش های مصوب مالی و معاملاتی.
  3. بررسی و تایید نهایی پرداخت های دانشگاه با توجه به مجوزهای مالی.
  4. نظارت بر وضعیت نقدینگی و مشارکت در تصمیم گیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز و چگونگی استفاده از منابع مالی موجود.
  5. ایجاد، حذف یا تغییر در حساب های مالی به منظور اجرای هرچه مطلوب تر حسابداری تعهدی در ستاد و واحدهای تابعه.
  6. برنامه ریزی به منظور انطباق نظام های مالی و هزینه یابی رویدادهای مالی با اقدامات جاری با توجه به لزوم محاسبه قیمت تمام شده فعالیت ها.
  7. شرکت در جلسات بودجه و همکاری لازم به منظور تهیه بودجه سالیانه دانشگاه و تایید آن.
  8. برنامه ریزی و تصمیم گیری مقتضی در خصوص مغایرت عملکرد با بودجه ستاد و واحدهای تابعه.
  9. برنامه ریزی جهت اجرای مصوبات هیات امناء در خصوص مسائل مالی و نظارت بر اجرای آن.
  10. تهیه و تدوین دستورالعمل های تخصصی مالی و نظارت بر اجرای آن پس از تایید معاون پشتیبانی و مشارکت در تهیه برنامه های سرمایه ای.
  11. بررسی و تایید نهایی محاسبات قیمت تمام شده خدمات و همچنین تهیه و ارائه گزارشات مدیریتی مورد نیاز دانشگاه.
  12. تنظیم و تایید نهایی صورت های مالی ستاد و واحدهای تابعه به تفکیک و تجمیعی.
  13. اعمال نظارت مالی بر ثبت، نگهداری و کنترل موجودی کالا و دارایی های ثابت.
  14. برنامه ریزی جهت بستن حساب ها در پایان سال مالی و تهیه گزارش های مالی مورد نیاز جهت ارائه به مراجع ذی ربط.

                                                                 

                                                                            معاونت توسعه و مدیریت منابع     

                           مدیریت امور مالی

         

سمت: معاون مدیر امور مالی

شرح وظایف پست سازمانی:

  1. سرپرستی و نظارت بر اجرای کامل روشها، سیستمها و خط مشی مالی دانشگاه درامورمالی ستاد.
  2. کنترل وضعیت نقدینگی دانشگاه.
  3. اتخاذ ترتیبات لازم جهت پیگیری درمورد وصول مطالبات دانشگاه از موسسات و اشخاص ثالث.
  4. نظارت برگردش موجودی انبارها و همچنین ثبت اطلاعات موجودی کالا و اموال
  5. کنترل و تایید اسناد حسابداری صادره و نظارت برثبت و نگهداری مناسب دفاتر رسمی.
  6. تهیه و ارائه گزارش‏های مربوط به عملکرد اعتبارات دریافتی به مراجع ذیصلاح.
  7. نظارت و هماهنگی جهت شمارش فیزیکی موجودی انبارها و صورتبرداری اموال
  8. اتخاذ ترتیبات لازم جهت محاسبه قیمت تمام شده و تهیه بودجه و گزارشات مدیریت
  9. همکاری لازم درمورد تهیه و تنظیم بودجه دانشگاه و همچنین گزارش‏های حسابداری مورد لزوم مدیریت و سایر مراجع قانونی.
  10. نظارت بر عملیات مربوط به محاسبات بهای تمام شده خدمات .
  11. تحت کنترل داشتن قراردادهای منعقده دانشگاه از لحاظ انجام تعهدات و رعایت مفاد آن

دفعات مشاهده: 20979 بار   |   دفعات چاپ: 889 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 300 بار   |   0 نظر
::