Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
معرفی مدیریت امور مالی::
مدیریت امور مالی::
اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار::
اداره حسابداری مدیریت::
اداره دریافت و پرداخت::
اداره رسیدگی به اسناد::
بایگانی امور مالی::
واحد درآمد::
اخبار و اطلاعیه ها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اداره دریافت و پرداخت ::

  ردیف

  نام

     نام خانوادگی

  درجه تحصیلی

       پست سازمانی

                                            شرح

     1

    مرتضی

       جاوید بخت

      لیسانس

 رئیس اداره دریافت پرداخت

  کنترل و تجمیع دیسکتهای حقوقی پرداختی خزانه واحد های تابعه دانشگاه در سطح استان وارائه به خزانه
تنظیم در خواست وجه حقوق خزانه کلیه واحد ها جهت ارائه به خزانه معین استان
تنظیم کسورات مالیات حقوق پرداختی خزانه کلیه واحد تابعه جهت ارائه به حوزه مالیاتی دارائی استان
تنظیم لیستهای حقوقی - اضافه کاری - ماموریت - پرداختهای متفرقه کار کنان ستاددانشگاه
تهیه تنظیم لیست ودیسکت کلیه کسورات حقوق و مزایای کار کنان جهت ارائه به سازمانها و بانکهای عامل
ارجاع نامه های وارده به کارتابل اتوماسیون اداری به همکاران اداره در یافت پرداخت
پاسخ به نامه های ارجاع داده شده به اداره در یافت پرداخت
تهیه و تنظیم سوابق خدمت کارکنان سالهای قبل جهت ارائه به سازمان بازنشستگی و تامین اجتماعی
تهیه وتنظیم اطلاعات در خواستی مدیریت محترم بودجه دانشگاه
صدورمفاصاحساب حقوقی کارکنان ستاددانشگاه و کلیه کارکنان واحد های تابعه جهت ارائه به خارج از استان
صدور گواهی کسر اقساط برای کارکنان ستاددانشگاه و کلیه واحدهای تابعه جهت ارائه به خارج از استان

     2

   عباس

  

         محمدی احمر

      لیسانس

    کارشناش امور مالی

  جمع آوری لیستهای حقوق خزانه واحد ها           
تهیه لیست خالص بانکی واحد هابرای ارائه به بانک           
جمع آوری وپرداخت تنخواه حقوق و سایر مزایای واحد هادر 4 مرحله           
جمع آوری وپرداخت تنخواه پیمانکاری واحد ها وتهیه نامه بانکی مربوطه           
جمع آوری وپرداخت تنخواه کارپردازی  واحد ها وتهیه نامه بانکی مربوطه           
تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی و تایید آن از طرف بیمه           
تهیه لیست بیمه خدمات در مانی  و تایید آن از طرف بیمه           
جمع آوری اطلاعات در خواستی مدیر محترم امور مالی           
جمع آوری اطلاعات درخواستی سایر واحد های ستاد          
صدور تسویه حساب           
صدور گواهی کسر اقساط           
کنترل و ضمیمه فیشهای کسورات مربوط به اسناد حقوقی وبرگ شماری اسناد جهت تحویل به بایگانی           
جمع آوری اطلاعات در خواستی  معاون مدیر محترم امور مالی از واحد هاوجمع بندی وپرداخت آن           
اخذ اطلاعات مربوط به پرداختهای متفرقه از واحد ها           
تهیه فرم مخصوص حقوق برای ثبت حسابداری تعهدی           
تایید لیستهای حقوق( پرداختی توسط خزانه ) کلیه واحد های تابعه          

     3

   افضل

          قاسمی

     

    لیسانس

  کارشناس  مسئول           بازنشستگان و موظفین

اعمال تغییرات ماهیانه در سیستم حقوق و محاسبه حقوق بر اساس لیستهای سازمان           
تنظیم سند قطعی سازمان ولیست تغییرات ولیست وامهای بازنشستگان وموظفین  وارائه به سازمان           
جمع آوری مدارک مربوط به فوت شدگان جهت ارائه به سازمان برای دریافت بیمه عمر           
پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت بازنشستگان           
مکاتبه با سازمانهای ذیربط در خصوص کسورات بازنشستگان (بیمه خدمات در مانی ودادکستری و بانکها و....)          
صدور گواهی کسر اقساط برای بازنشستگان و موظفین           
پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفین بر اساس لیست سازمان وصدور فیش           
پرداخت تنخواه بازنشستگان و موظفین واحدهای تابعه           
تکمیل اسناد وارائه به بایگانی           
ثبت تعهدی حقوق ومزایای بازنشستگان و موظفین           
بایگانی نامه های رسیده از ادارات در پرونده های مخصوص و پرونده های پرسنلی          

  شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت:

  1- تهیه و تنظیم لیستهای حقوقی، اضافه کار،ماموریت،بن غیرنقدی،عیدی ،پاداش و سایرپرداختهای پرسنلی ستاد دانشگاه 2-جمع آوری کلیه اطلاعات حقوق ومزایای کارکنان در سطح استان و تنظیم نماینده کلیه پرداختها و درخواست وجه و ارسال به دارائی جهت اخذ تنخواه حقوق و مزایای پرسنل در اجرای جزء یک بند و تبصره 19 قانون بودجه سال 86 –صدور برگه تعهد کسر اقساط برای کارکنان3–تهیه و تنظیم کلیه اسناد مالی اعم از جاری درآمد و عمرانی 4- تهیه صورت مغایرت بانکی کلیه حسابهاو اصلاح به موقع اشتباهات صورت گرفته توسط بانک و یا دانشگاه در جهت اعمال کنترلهای لازم برحسابهای دانشگاه 5 -کنترل امضاهای مربوط به برگه های صادره از اداره دفترداری و کنترل ارقام و شماره حساب وشرح چکهای صادره (انجام کنترلهای داخلی مربوط به چکها صادره ) 6-تحویل چکها به عاملین مالی واحدهای تابعه و دریافت رسید از ایشان7- تکمیل اسناد هزینه از نظر فیشهای مربو ط به کسورات و فیشهای واریزی و ضمیمه آنها به اسناد 8-شمارش برگه های سند هزینه و ثبت در دفتر مخصوص و تحویل به بایگانی امورمالی و اداره دفترداری با اخذ رسید .

دفعات مشاهده: 20916 بار   |   دفعات چاپ: 868 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 270 بار   |   0 نظر
::