Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
ریاست بیمارستان::
مدیر داخلی::
خدمات الکترونیک و واحد(I.T)::
مدیر خدمات پرستاری::
بخشهای درمانی::
دفتر بهبود کیفیت::
دفتر رسیدگی به شکایات::
قوانین و مقررات::
راهنمای مراجعین::
اخبار بیمارستان::
معرفی مرکز::
نقشه بیمارستان::
آموزش همگانی::
فهرست داروئی ایران::
پزشک خانواده::
خیرین بیمارستان::
روابط عمومی::
رسالت و سیاست بیمارستان::
فرم پیشنهادات و انتقادات::
تماس با ما::
فرم ارتباط با ریاست::
::
راهنمای کارکنان جدیدالورود

همکار گرامی، ضمن خیر مقدم جهت حضور و شروع فعالیت شما در این مرکز، به منظور آشنایی هرچه بیشترخواهشمند است به  مدیریت دفتر خدمات پرستاری یا دفتر حاکمیت بالینی مرکز تماس حاصل فرمائید. 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات سرپایی به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از خدمات بستري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از واحدهاي اداري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
اوقات شرعی

AWT IMAGE

..
:: بهبود کیفیت ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ | 
وظایف دفتر بهبود کیفیت
 
در نسل نوین اعتباربخشی، دفتر بهبود کیفیت به نحوی مسئول آشکارسازی وضعیت واقعی بیمارستان است. نظارت این دفتر بر عملکرد کمیته های بیمارستانی و محوریت در ارزیابی عملکرد فرآیندی و پیامدی و سنجش میزان تحقق برنامه های عملیاتی، بهبود کیفیت بیمارستان، موید اهمیت این دفتر است. لذا ، این دفتر مستقیما تحت نظارت رئیس / مدیر عامل فعالیت می نماید .
وظایف دفتر بهبود کیفیت :
 
—تدوین برنامه استراتژیک با همکاری مدیران میانی
—همکاری با واحد ها در نوشتن برنامه عملیاتی
—تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان
—تدوین گزارش سالیانه از نیاز های آموزشی کارکنان
—طراحی و پایش و اجرای برنامه بهبود کیفیت و ایمنی بیمار با مشارکت مدیران
—تدوین و اجرای خط مشی های دستیابی به حقوق گیرنده گان خدمت
—برقراری تعامل مناسب ورعایت سلسله مراتب اداری
—تجزیه و تحلیل فرم های رضایتمندیبیماران و همراهان و پرسنل و ارسال نتایج ان به کمیته تیم اجرایی
—تجزیه و تحلیل فرم های رضایت شخصی بیماران و ارسال نتایج ان به کمیته تیم اجرایی
—تجزیه و تحلیل فرم های پایش زمان ترخیص بیماران
—تجزیه و تحلیل چک لیست هاب ارزیابی سوپروایزران از بخش ها
—بررسی و پیگیری و تجزیه و تحلیل شکایات و ارائه نتایج به کمیته تیم اجرایی
—بررسی و پیگیری تجزیه وتحلیل پیشنهادات و ارائه به کمیته تیم اجرایی
—پیگیری و زمانبندی جهت به روز رسانی مستندات بیمارستان
—ارتقا سطح آگاهی و دانش خود در راستای مفاهیم استاندارد مدیریت کیفیت و اعتبار بخشی
—انتخاب گروه های کاری جهت استقرار و نگهداری استاندارد های خواسته شده
—تشکیل جلسات کمیته تیم اجرایی
—برنامه ریزی جهت اموزش و فرهنگ سازی جهت استقرار الزامات اعتبار بخشی
—طراحی و اجرای برنامه ممیزی داخلی
—نظارت بر اجرای صحیح کمیته ها و پیگیری مناسب مصوبات
 
* محل فعلی دفتر بهبود کیفیت ، ساختمان شماره هفت مجاور دفتر پرستاری
* مسئول بهبود کیفیت و اعتبار بخشی ، زهرا شیخی
 
 
دفتر بهبود کیفیت
دفعات مشاهده: 35 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::