Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
ریاست بیمارستان::
مدیر داخلی::
خدمات الکترونیک و واحد(I.T)::
مدیر خدمات پرستاری::
بخشهای درمانی::
دفتر بهبود کیفیت::
دفتر رسیدگی به شکایات::
قوانین و مقررات::
راهنمای مراجعین::
اخبار بیمارستان::
معرفی مرکز::
نقشه بیمارستان::
آموزش همگانی::
فهرست داروئی ایران::
پزشک خانواده::
خیرین بیمارستان::
روابط عمومی::
رسالت و سیاست بیمارستان::
فرم پیشنهادات و انتقادات::
تماس با ما::
فرم ارتباط با ریاست::
::
راهنمای کارکنان جدیدالورود

همکار گرامی، ضمن خیر مقدم جهت حضور و شروع فعالیت شما در این مرکز، به منظور آشنایی هرچه بیشترخواهشمند است به  مدیریت دفتر خدمات پرستاری یا دفتر حاکمیت بالینی مرکز تماس حاصل فرمائید. 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات سرپایی به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از خدمات بستري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از واحدهاي اداري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
اوقات شرعی

AWT IMAGE

..
:: منشور حقوق بیمار ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ | 
  1. دریافت مطلوب خدمات سلامت حق بیمار است :  
Ÿدریافت مطلوب خدمات سلامت حق بیمار است : این خدمات باید تا حد امکان محترمانه ، صادقانه ، عادلانه ، سریع و فارغ از تبعیض باشد
Ÿو شرایط خاص بیمار ( ناشنوا ، کودک ، زبان بیگانه و ............) در نظر گرفته شود .
Ÿ مبتنی بر دانش روز ، منافع بیمار و امکانات و شرایط مناسب و بدور از درد و رنج باشد ،
Ÿدر شرایط اورژانس فارغ از الزام به تامین هزینه و یا همراه با فراهم سازی زمینه انتقال به مراکز مناسب دیگر باشد
  1. اطلاعات باید به نحو مطلوب و به میزان کافی در اختیار بیمار قرار گیرد : 
اطلاعات شامل:
  • مفاد منشور حقوق بیمار 
  • نقاط ضعف و قوت و عوارض احتمالی روش درمان و توضیح در خصوص درمان های جایگزین
  • نحوه دسترسی به پزشک معالج
  • آموزش های لازم در ارتباط با بیماری
  • تصاویر اطلاعات ثبت شده در پرونده
  • هزینه های احتمالی
  • بیمه های تحت پوشش 
  • نام و مسئولیت اعضای کادر درمان
 
  1. حق انتخاب و تصمیم گیری آزادانه بیمار باید محترم شمرده شود :
بیمار در موارد ذیل حق انتخاب دارد :
  • درخواست برای انتخاب پزشک معالج و انجام آن در صورت امکان
  • انتخاب مرکز خدمات دهنده امور تشخیصی و درمانی و نظر خواهی از پزشک دوم بعنوان مشاور
  • قبول یا رد درمان پیشنهادی پس از آگاهی غیر از موارد اورژانسی به صلاحدید پزشک 
  • زمان کافی جهت تصمیم گیری و انتخاب ، در صورت عدم وجود خطر
 
 
4-      اصل راز داری و احترام به حریم خصوصی بیمار رعایت شود :
باید به حریم خصوصی بیمار احترام گذاشته شود و امکانات لازم بدین منظور فراهم شود ، فقط بیمار ، گروه درمانی و  افراد قانونی مجاز ، حق دسترسی به اطلاعات بیمار را دارند و همراهی فرد معتمد در مراحل تشخیصی حق بیمار است مگر اینکه خلاف ضرورت پزشکی باشد
 
5- دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق بیمار ا ست :
بیمار حق دارد در صورت ادعای نقض حقوق خود ، بدون اختلال در کیفیت خدمات دریافتی به مقامات ذیصلاح شکایت کند و از نتایج شکایت خود در مراجع ذیصلاح آگاه و پس از رسیدگی از همان طریق مطلع گردد .
"رعایت حقوق کارکنان ازجانب مراجعین ، به منظور امکان دریافت خدمت مناسب ،امری اجتناب ناپذیراست "
شماره تلفن های پاسخگودر این زمینه  :
مسئول رسیدگی به شکایات ( ساعات اداری ):  
 4 -35277741 داخلی 288
     مکان : واقع در ساختمان مدیریت خدمات پرستاری
     مسئول روابط عمومی (ساعات اداری ) :
       4 -35277741 داخلی 230
    مکان : واقع در ساختمان ریاست بیمارستان
    سوپر وایزر شیفت در ساعات غیر اداری :
     4 -35277741 داخلی 300
    مکان : دفتر پرستاری   
             
 
 
 
دفتر بهبود کیفیت
دفعات مشاهده: 184 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::