Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
ریاست بیمارستان::
مدیر داخلی::
خدمات الکترونیک و واحد(I.T)::
مدیر خدمات پرستاری::
بخشهای درمانی::
دفتر بهبود کیفیت::
دفتر رسیدگی به شکایات::
قوانین و مقررات::
راهنمای مراجعین::
اخبار بیمارستان::
معرفی مرکز::
نقشه بیمارستان::
آموزش همگانی::
فهرست داروئی ایران::
پزشک خانواده::
خیرین بیمارستان::
روابط عمومی::
رسالت و سیاست بیمارستان::
فرم پیشنهادات و انتقادات::
تماس با ما::
فرم ارتباط با ریاست::
::
راهنمای کارکنان جدیدالورود

همکار گرامی، ضمن خیر مقدم جهت حضور و شروع فعالیت شما در این مرکز، به منظور آشنایی هرچه بیشترخواهشمند است به  مدیریت دفتر خدمات پرستاری یا دفتر حاکمیت بالینی مرکز تماس حاصل فرمائید. 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات سرپایی به چه میزان است ؟
زیاد
متوسط
کم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از خدمات بستري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
نظرسنجی
ميزان رضايت شما از واحدهاي اداري به چه ميزان است؟
زياد
متوسط
كم
   
..
اوقات شرعی

AWT IMAGE

..
:: منشور حقوق کارکنان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ | 
 
منشور حقوق پرسنل
از آنجائیکه توفیق خدمت به بیماران ونجات جان انسانها در زمره برترین عبادات قرار دارد و نجات جان یک انسان از سوی شارع مقدس با نجات جان تمامی انسانها برابر و امری واجب محسوب شده است .منشور حقوق کارکنان بیمارستان تدوین گردید تا با رعایت آن خدمت متناسب با شان و منزلت بیماران فراهم گردد .
 
Ÿ حق مصونیت از موردهرگونه تعرض و پرخاشگری گفتاری وفیزیکی
Ÿ حق داشتن امنیت برای ایفای وظایف شغلی اعم ازامنیت  مالی، جانی و شغلی
Ÿ حق پایبندی به قسم نامه های حرفه ای در حدود  شرع  و قانون
Ÿ حق امتناع ازانجام دادن اعمال خلاف اصول قواعد حرفه ای که موجب آسیب دیدن جسمی یا   روحی بیمارمی شود
Ÿ  حق داشتن  محیط ایمن کاری که سازگاربامراقبت کافی از بیمار بوده ومجهز به تجهیزات مناسب  جهت  رفع  نیازهای فیزیکی و معنوی پرسنل  باشد.
Ÿ حق رازداری، پرده پوشی وحفظ اسرار بیماران ، همکاران و سازمان که به عنوان  یک  وظیفه اخلاقی و قانونی می باشد .
Ÿ حق مشارکت در تصمیم گیری وتشریک مساعی در راستای تحقق اهداف,  رسالت و استراتژی بیمارستان واجرای برنامه های آن
Ÿ حق انجام وظیفه مطابق با محدوده ای که به طور قانونی به وی اجازه  داده شده است .
Ÿ حق برخورداری ازسلوک مناسب تکریم ازسوی مسئولین ،کارکنان، ماموران دولتی، بازرسان، بیماران و همراهان ایشان
Ÿ حق رسیدگی به مشکلات شغلی و پرسنلی از طرف مقام مافوق
Ÿ  حق استفاده از حقوق و مزایای پرسنلی طبق مقررات اداری
Ÿ  حق درخواست ارزشیابی مناسب ، تشویق وپاداش به منظور افزایش رضایت کارکنان
Ÿ  پرسنل حق دارند نسخه ای از شرح وظایف ، مسئولیتها ، حقوق وتکالیف خود را دریافت  و آموزشهای لازم برای انجام بهینه خدمت           رافراگیرند
Ÿ کارکنان حق دارند بدون تشریفات زائد به  مدیران خود دسترسی داشته باشند .
Ÿ کارکنان حق دارندازآموزشهای تخصصی جهت افزایش بهره وری سازمانی برخوردار شوند .
Ÿ پرسنل حق دارند فقط درمحدوده وظایف شغلی ، اطلاعات و راهنمایی های لازم و مناسب به ارباب رجوع  ارائه داده و در زمینه خدمت شفاف  سازی کنند .
                                                                                                                                        دفتر بهبود کیفیت بیمارستان امدادی ابهر
 
دفعات مشاهده: 30 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::