Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره زنجان::
مدیریت دانشکده::
معاونت آموزشی::
معاونت پژوهشی::
گروه های آموزشی::
اساتید::
دانشجویان::
دفتر توسعه EDO::
کتابخانه::
بخش های اداری دانشکده::
کمیته تحقیقات دانشجویی::
کلینیک تخصصی دندانپزشکی::
قوانین و آیین نامه های اداری::
میز خدمت::
اخبار ::
پیوندها::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: واحد امور مالی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۲ | 




 









 

نام و نام خانوادگی : ریحانه بیستونی

سمت :  مدیر امور مالی

تلفن :    33148194-024

  اهم وظایف:
1 -نگهداری و تنظیم تمامی حسابها براساس آئین نامه مالی و معاملاتی
2 -ارائه عملکرد هزینه و تهیه تراز مالی برای هر دوره مالی
3 -تهیه و تدوین صورتهای مالی واحد اجرایی برای هر دوره مالی
4 -رسیدگی ، پیگیری و بروز رسانی اسناد مالی
5 -تهیه صورت مغایرت بانکی و صدور چک بانکی
6 -ارائه گزارش مالی به امور مالی دانشکاه و رئیس واحد
7 -نظارت بر اجرای صحیح و به موقع انبارگردانی در پایان هر سال
8 -انجام سایر اموری که از طرف مقام مافوق ارجاع میگردد
 9 -تکریم ارباب رجوع وهمکاران


نام و نام خانوادگی : ندا توکلی

سمت :  کارشناس امور مالی

تلفن :    33148192-024

اهم وظایف:
1 -دریافت احکام و اطلاعات مربوط به میزان کسورات متفرقه کارکنان ومحاسبه حقوق وسایر مزایا در نرم افزار آذرخش
2 -ثبت، صدور و بایگانی اسناد حقوق ومزایا وسایر در سیستم تعهدی وتامین اعتبار اسناد حقوق ومزایا
3 -ارسال فایلهای مربوط به کسورات حقوق ومزایا وانجام مکاتبات در رابطه با حقوق ومزایای کارکنان
4 -تهیه سوابق مالی وتشکیل پرونده های مالی کارکنان
5 -انجام امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
 6 - تکریم ارباب رجوع وهمکاران

نام و نام خانوادگی : مریم بیگدلی
 

سمت :  امین اموال و حسابدار
 

تلفن :    33148193-024

اهم وظایف:
1 -اعلام وصولی کالاهای خریداری شده در هر شش ماه و ثبت در دفاتر قانونی و الساق برچسب اموالی
2 -ثبت و محاسبه استهلاک سالانه و ثبت زدن اسناد در سیستم تعهدی
3 -تکمیل و ویرایش اموال بعد از ارسال انباردار در سیستم تعهدی
4 -بروز رسانی اموال کارکنان در سیستم تعهدی و فرم 16 در پرونـده آنها
5 -نقل و انتقال اموال بین کارکنان و ثبت در پرونده و سیستم تعهدی
6 -اعلام اموال مازاد و اسقاطی و پیگیری های لازم در این خصوص
7 -انجام امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
8 -تکریم ارباب رجوع وهمکاران
9 -دریافت احکام و اطلاعات مربوط به میزان کسورات متفرقه کارکنان ومحاسبه حقوق وسایر مزایا در نرم افزار آذرخش
11-ثبت، صدور و بایگانی اسنادحقوق ومزایا وسـایر در سیسـ تم تعهـد ی وتامین اعتبار اسناد حقوق ومزایا
12-ارسال فایلهای مربوط به کسورات حقوق ومزایا وانجام مکاتبـات در رابطه با حقوق ومزایای کارکنان
 13-تهیه سوابق مالی وتشکیل پروندهای مالی کارکنان 

 
>
برای مشاهده کل مطالب بخش امور مالی اینجا را کلیک کنید.