Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: ::
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده پزشکی::
ریاست دانشکده پزشکی::
معاونت ها::
Affiliation های رسمی مرتبط با دانشکده پزشکی::
هیئت علمی ::
گروه های آموزشی::
اساتید مشاور::
رشته های دانشکده::
دانشجویان::
کتابخانه::
همایش دانشجویی::
فناوری اطلاعات ::
بیمارستانهای آموزشی::
آزمایشگاه تحقیقات مرکزی::
دفتر استعدادهای درخشان::
بخشهای اداری::
ستاد شاهد و ایثارگران::
اخبار و رویدادها::
تماس با ما::
EDO::
::
مناسبت ها
..
قابل توجه دستیاران محترم متقاضی انتقال از دانشگاه علوم پزشکی زنجان

برای پر کردن

فرم نقل و انتقالات دستیاران

 لطفا" کلیک کنید

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
زیربخش‌های پایگاه
..
:: شرح وظایف ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۳/۱۱ | 
"شرح وظایف کارشناسان آموزش  ITدانشکده پزشکی"
  1. مطالعه کامل دستور العمل های اجرایی واصله از وزارت متبوع و تسلط کامل به قوانین و مقررات آموزشی و اجرای مصوبات شورای دانشگاه و تصمیمات هیئت رئیسه در حیطه وظایف محوله
  2. راه اندازی، تکمیل و بروزرسانی وب سایت انگلیسی دانشکده پزشکی و دپارتمان های آن
  3. راه اندازی و پشتیبانی از سایت فیزیکی برگزاری آزمون های الکترونیک
  4. پشتیبانی از سرورها و San Storage(openE) مربوط به آزمون های الکترونیک
  5. استفاده از نرم افزار Vsphere جهت مدیریت و پشتیبانی از سرورهای مجازی
  6. استفاده از نرم افزار horizon view جهت تعریف و انجام تنظیمات مربوط به zero client ها (شامل تنظیمات امنیتی و اختصاص desktop بصورت رندم، تعریف اکانت از طریق Active Directory و ورود اطلاعات برای امکان لاگین به zero client ها، همزمان سازی zero clientها با سرور آزمون)
  7. نصب نرم افزارهای مورد نیاز جهت ماشین های مجازی و Recompose کردن آنها در صورت وجود تغییرات
  8. حضور در زمان برگزاری آزمون های الکترونیک و پشتیبانی و رفع مشکلات سیستم های سایت با استفاده از نرم افزار horizon و سرور آزمون
  9. آماده سازی و برگزاری آزمون ها بصورت الکترونیک
  10. پشتیبانی و بروز رسانی دیتابیس Sql آزمون های الکترونیک و لاگ بوک های الکترونیک
  11. پشتیبانی از نرم افزار فرادید رایان افزار و انجام تنظیمات مربوط به آزمون های الکترونیک (شامل تعریف آزمون، ورود فایل سوالات در فرمت مخصوص آزمون های الکترونیک و یا تایپ آن، ویرایش سوالات، ورود اطلاعات دانشجویان و تخصیص آنها به آزمون مربوطه، تعریف و صدور نام کاربری و پسورد برای کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون الکترونیک و تکثیر جهت تحویل به داوطلبان آزمون)
  12. راه اندازی سرورهای مجازی لینوکس و ویندوز سامانه های لاگ بوک الکترونیک
  13. پشتیبانی و انجام تنظیمات سرورهای سامانه های لاگ بوک الکترونیک
  14. تعریف دستیار جدید در سامانه لاگ بوک الکترونیک
  15. تعریف استاد جدید و تعیین نقش ایشان در سامانه لاگ بوک الکترونیک
  16. بررسی رمز عبور دستیاران و اساتید در سامانه لاگ بوک در صورت فراموشی و یا امکان عدم ورود
  17. بررسی و تمدید مهلت بررسی لاگ بوک ها پس از پایان مهلت مقرر
  18. پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کامپیوترها و لپ تاپ های مرکز آزمون
  19. حضور در مرکز آزمون در روزهای طراحی سوالات جهت پشتیبانی از سیستم ها
  20. آماده سازی فایل اسامی داوطلبان ارسال شده از طرف وزارت خانه
  21. آماده سازی سربرگ پاسخنامه یکایک دانشجویان شرکت کننده در آزمون توسط نرم افزار Hodaprint
  22. آماده سازی فایل آزمون پیش کارورزی جهت import نمودن به سامانه آزمون الکترونیک و ویرایش سوالات
  23. شرکت در جلسات آزمون علوم پایه و پیش کارورزی
  24. تصحیح آزمون های دوره ای وزارت خانه و دانشکده پس از برگزاری (شامل اسکن پاسخنامه ها با استفاده از سخت افزار مارک خوان و نرم افزار OMR Studio، ورود فایل تکست خروجی پاسخنامه ها به نرم افزار Exam Analyser و انجام تنظیمات مربوط به هر رشته و انجام فرایند تصحیح آزمون)
  25. تفکیک لیست ها به نمرات قطب و تراز و ارسال نمرات به وزارتخانه
  26. صدور نتایج ارزیابی پس از آزمون
  27. آماده سازی لیست نمرات به تفکیک دروس و لیست 10 نفر برتر
  28. بررسی اعتراضات پس از آزمون (تصحیح دستی)
  29. انجام چیدمان مربوط به آزمون های دوره ای و سایت آزمون الکترونیک
  30. دریافت برنامه امتحانی از کارشناسان آموزش جهت برنامه ریزی آزمون ها
  31. برنامه ریزی آزمون ها و تعیین مراقبین آزمون های میان ترم و پایان ترم
  32. صدور ابلاغ به مراقبین جهت اطلاع از آزمونها
  33. جابه جایی مراقبین در صورت نیاز
  34. دریافت صورتجلسه آزمون از کارشناسان آموزش جهت تعریف آزمون در نرم افزار تصحیح آزمون
  35. اختصاص دانشجو و چاپ سربرگ یکایک پاسخنامه ها
  36. برگزاری آزمون به عنوان مراقب (در برخی از آزمونها)
  37. دریافت پاسخنامه ها پس از برگزاری آزمون و پیگیری کلید آزمون
  38. تصحیح پاسخنامه ها و دریافت لیست نمرات (حدودا در هرسال تحصیلی امتحانات داخلی شامل 200 آزمون می باشد.)
  39. ارسال لیست نمرات و نتایج ارزیابی به کارشناسان آموزش یا اساتید
  40. شرکت در جلسات طراحی آزمون صلاحیت بالینی
  41. تفکیک سوالات آزمون صلاحیت بالینی از چک لیست سوالات
  42. تکثیر هر دو لیست به دانشجویان
  43. آماده سازی پیوست 1،2،3 و 4 آزمون صلاحیت بالینی در روز آزمون که شامل بودجه بندی ایستگاه ها می باشد.
  44. تصحیح آزمون صلاحیت بالینی
  45. اعلام نمرات در فرمت مخصوص ارسال شده  از طرف وزارت خانه
  46. آماده سازی لیست حق الزحمه آزمون صلاحیت
  47. صدور پاسخنامه و تصحیح آزمون های استخدامی دانشگاه علوم پزشکی که نیازمند اعمال ضریب آزمون به تفکیک سوالات عمومی و تخصصی در نرم افزار Excel است.
  48. راه اندازی و پشتیبانی سیستم های کامپیوتری در آزمون های دانشگاهی همچون آزمون مصاحبه دکتری PhD
  49. تایپ کلیه نامه های اداری و ابلاغ های حوزه دایره امتحانات
  50. همکاری و تعامل کارشناسان با سایر همکاران واحد آموزش
  51. درخواست مرخصی کارشناسان با هماهنگی مسئول مربوطه و سایر همکاران
  52. رعایت شئونات اسلامی و رعایت منشور رفتار حرفه ای دانشکده
  53. تکریم ارباب رجوع
  54. انجام سایرامور محوله
 
دفعات مشاهده: 138 بار   |   دفعات چاپ: 18 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
برای مشاهده کل مطالب بخش شرح وظایف کارشناسان اینجا را کلیک کنید.
دانشکده پزشکی Faculty of Medicine